chadmin در
0

مدل‎های لباس مجلسی شیک به رنگ آبی

مدل‎های لباس مجلسی شیک به رنگ آبی

آبی یکی از رنگ‌های احساسی و بسیار زیبا است. رنگ آبی محبوبیت بسیاری میان خانم‌ها دارد و بسیاری از خانم‌ها در پوشش خود از رنگ آبی استفاده می‌کنند. رنگ آبی را می‌توان در انواع لباس‌ها پیدا کرد. لباس مجلسی آبی یکی از انواع بسیار محبوب و پر طرفدار در میان خانم‌های شیک پوش و با سلیقه است. با چی بپوشم همراه شوید تا به معرفی انواع مدل لباس مجلسی آبی و نحوه ست کردن آن با سایر رنگ‌ها بپردازیم.

اگر نگاهی به رنگ آبی در یک پالت رنگی بی اندازیم متوجه خواهیم شد که این رنگ خنک و بسیار زیبا تنالیته رنگی بسیار متفاوتی دارد و تمام تنالیته‌های آن از آبی نیلی گرفته تا آبی فیروزه‌ای، آبی درباری و سرمه‌ای همگی می‌توانند برای مدل لباس مجلسی آبی بسیار زیبا و پر جلوه باشد. برای انتخاب لباس مجلسی آبی خود حتما فرم اندام خود را در نظر داشته باشید. اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که اندام باریکی دارید از لباس‌های توردار و پفکی و آبی کمرنگ استفاده کنید. شما می‌توانید لباس مجلسی آبی خود را با انواع اکسسوری‌های نقره‌ای ست کنید و زیبا بدرخسید.

مدل لباس مجلسی آبی

همچنین اگر اندام نسبتا درشتی دارید برای مدل لباس مجلسی آبی خود بهتر است از مدل‌ها راسته و به رنگ آبی تیره مانند سرمه‌ای استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر مدل از لباس مجلسی آبی می‌تواند همراه با انواع اکسسوری نقره‌ای براق درخشش خاصی داشته باشد.

مدل لباس مجلسی آبی

ترکیب رنگ آبی و سفید نیز می‌تواند برای مدل لباس مجلسی آبی مناسب باشد. برای مدل‌های کوتاه لباس مجلسی آبی می‌توانید از انواع پیراهن‌های حلقه‌ای با دامن‌های فون یا کلوش استفاده کنید که زیبایی رنگ آبی را در لباس مجلسی آبی شما زیباتر نشان می‌دهد.

مدل لباس مجلسی آبی

آبی فیروزه‌ای یکی دیگر از انواع تنالیته‌ها برای مدل لباس مجلسی آبی است که در میان خانم‌ها بسیار محبوب می‌باشد. لباس مجلسی آبی فیروزه‌ای می‌تواند برای خانم‌هایی که پوست نسبتا روشنی دارند و آرایش لایت و بسیار زیبایی بر روی چهره خود دارند، بسیار زیبا و پر جلوه باشد. لباس مجلسی آبی فیروزه‌ای خود را می‌توانید با یک جفت کفش سفید پاشنه دار ست کنید و زیبایی منحصر به فردی در استایل خود به وجود آورید.

مدل لباس مجلسی آبی

یکی از انواع مدل لباس مجلسی که در نمونه مدل لباس مجلسی آبی می‌تواند زیبایی خاص و شگفت انگیزی داشته باشد، مدل لباس مجلسی آبی دو تکه است که اغلب از یک تاپ نیم تنه و یک دامن کلوش تشکیل شده است. این طرح از لباس مجلسی آبی در عین سادگی برای هر خانم جوان و خوشتیپی می‌تواند منحصر به فرد و فوق‌العاده جذاب باشد.

مدل لباس مجلسی آبی

آبی نیلی یا آسمانی یکی از انواع رنگ‌های آبی است که سمبلی از احساسات و آسمان پاک است و ترکیب آن با سفید می‌تواند پوشش هر خانمی را بسیار زیبا جلوه دهد. لباس مجلسی آبی نیلی اغلب ساده است و همین سادگی سبب می‌شود تا احساس آرامش خاصی را در خود فرد و اطرافیان به وجود آورد. برای این مدل لباس مجلسی آبی می‌توانید از انواع مدل‌های ماکسی با دامن‌های دنباله دار استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی آبی

یکی از انواع رنگ‌هایی که می‌توانید با لباس مجلسی آبی تیره خود ست کنید رنگ سرخابی و سفید است. رنگ سرخابی یک رنگ مکمل گرم در کنار آبی که خنک است، می‌باشد که ترکیب بسیار درخشانی به استایل شما می‌بخشد. شما می‌توانید از مدل لباس مجلسی آبی که با رنگ سرخابی ترکیب شده استفاده کنید و یا از کیف یا کفش سرخابی در کنار لباس مجلسی آبی تیره استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی آبی

لباس‌های گلدار را فراموش نکنید. لباس‌های گل دار همیشه توانسته به عنوان یکی از انواع مدل لباس مجلسی در میان خانم‌ها شناخته شود. برای مدل گل دار لباس مجلسی آبی خود می‌توانید ترکیبی از زمینه سفید با گل‌های آبی را انتخاب کنید که بسیار کلاسیک و زیبا است و برای خانم‌های جوان می‌تواند بسیار شیک باشد.

لباس مجلسی آبی

لباس مجلسی آبی تیره و یا سرمه‌ای جز ان دسته از انواع مدل لباس مجلسی است که می‌تواند برای انواع پوست مناسب باشد اما باید در نظر داشته باشید که در کنار این مدل لباس مجلسی آبی از انواع رنگ‌های مکمل و آرایش مناسب استفاده کنید تا بتوانید زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید. اغلب خانم‌هایی که سن بالایی دارند برای مدل لباس مجلسی آبی خود از آبی تیره استفاده می‌کنند که مدل جذب و ماکسی آن می‌تواند یک مدل لباس مجلسی آبی بسیار شیک و سلطنتی برای مجالس خاص باشد.

لباس مجلسی آبی

استفاده از پارچه‌های دو رنگ در مدل لباس مجلسی آبی می‌تواند یکی دیگر از انواع مدل‌های لباس مجلسی بسیار شیک باشد. خانم‌های شیک پوش که علاقه مند به لباس مجلسی آبی خاص هستند می‌توانند از مدل‌هایی که ترکیب دو رنگ نزدیک به هم مانند آبی فیروزه‌ای و سفید است استفاده کنند. این مدل لباس مجلسی ابی معمولا بلند است و زیبایی آن در تور دار بودن دامن بلند آن است.

لباس مجلسی آبی تیره و یا سرمه‌ای جز ان دسته از انواع مدل لباس مجلسی است که می‌تواند برای انواع پوست مناسب باشد اما باید در نظر داشته باشید که در کنار این مدل لباس مجلسی آبی از انواع رنگ‌های مکمل و آرایش مناسب استفاده کنید تا بتوانید زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید.

مشکی یکی از رنگ‌هایی است که در کنار انواع لباس مجلسی می‌ـواند زیبا و بسیار شیک جلوه کند. انتخاب مدل لباس مجلسی آبی کاربنی یا سرمه‌ای که با رنگ مشکی ترکیب شده است می‌تواند یک مدل بسیار شیک و برازنده برای خانم‌ها باشد. همچنین استفاده از اکسسوری‌های مشکی براق را نیز فراموش نکنید زیرا جذابیت خاصی به استایل شما می‌تواند ببخشد.

لباس مجلسی آبی

انتخاب مدل لباس مجلسی آبی که به جنس حریر است نیز یک مدل بسیار شایسته برای خانم‌ها می‌باشد. اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که به رنگ آبی تیره علاقه مند هستید و اندام نسبتا درشتی دارید، حتما از مدل لباس مجلسی آبی که با انواع پارچه‌های حریر طراحی شده است استفاده کنید تا ضمن پوشاندن اندام خود بسیار زیبا جلوه کنید.

لباس مجلسی آبی

استفاده از چند تنالیته مختلف آبی در کنار هم در لباس مجلسی ابی یکی از زیباترین و فوق‌العاده‌ترین مدل‌های لباس مجلسی آبی است که می‌تواند زیبایی خاصی به استایل و پوشش شما ببخشد. شما می‌توانید انواع مدل لباس مجلسی آبی که دارای طرح‌های مختلفی مانند طرح‌های سنتی هستند و در آن چند نوع رنگ آبی ترکیب شده را برای پیراهن مجلسی خود انتخاب کنید.

 

لباس مجلسی آبی

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :