شایسته عسگریان در
1,877

مدل آستین مناسب برای هر نوع اندام را بشناسید

هر فصلی که می‌گذرد، مدل‌های آستین جدیدی مد و ترند می‌شوند. ما این را وظیفه خود می‌دانیم که به شما بگوییم، هر آستینی قرار نیست به اندام شما بیاید. در متن امروز هر نوع اندام و مدل‌های آستین مناسب آن را بررسی می‌کنیم.

اندام ساعت شنی

اگر اندام ساعت شنی دارید، اصلا نیازی به این متن ندارید چون هر مدل آستین و ترند جدیدی به شما می‌آید. اما اگر می‌خواهید بیشتر با اندامتان پز دهید، حتما یک بار هم که شده، آستین زنگوله‌ای را امتحان کنید. این آستین‌ها روی لباس‌های تنگ بهترینند. بلندی و گشادی این نوع آستین، توجه را به سمت کمر باریکتان جلب می‌کند.

اندام مستطیل

افرادی که این نوع اندام را دارند معمولا بدنشان صاف است و قوس زیادی ندارد. استفاده از آستین پفی یا رافل می‌تواند این مسئله را جبران کند. آستین پفی با قوسی که دارد، اندام شما را زیباتر نشان خواهد داد.

اندام مثلث برعکس

شما بالاتنه بزرگی دارید اما نیمه پر لیوان را نیز ببینید. هر دختری آرزوی داشتن پاهایی ظریف و لاغر مثل شما را دارد. برای ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه‌تان، پیشنهاد می‌کنیم از مدل آستین حبابی استفاده کنید. این آستین با گشادی خود این توهم را ایجاد می‌کند که پایین تنه پرتری دارید و تمرکز را از سمت بالاتنه دور می‌کند. عکس موجود، آستینی ایده‌آل است چون در قسمت پایینی نیز طرحدار است.

اندام گلابی

اندام شما دقیقا برعکس مورد قبلی است. پس ما باید سعی کنیم توجه را به سمت بالاتنه جلب کنیم. در عین حال باید سعی کنیم که از بالاتنه ظریفتان استفاده کنیم و آن را به نمایش بگذاریم. سراغ لباسی بروید که در قسمت بالاتنه گشاد نیست اما آستین‌های افتاده گشادی دارد (مانند عکس).

اندام سیب

اکثر چربی بدن شما در قسمت میان‌تنه جمع شده است پس باید تا حد امکان توجه‌ها را از این قسمت برداریم. بهترین انتخاب یک آستین راسته است که از بالا تا پایین پهنایی مساوی دارد. استفاده از مدل آستین‌های دیگر برای این نوع اندام می‌تواند ریسکی باشد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :