پردیس بختیاری در
0

لباس بچه‎گانه، ترندهای ۲۰۱۹ را بشناسید

لباس بچه‎گانه، ترندهای ۲۰۱۹ را بشناسید

پوشاک کودکان در صنعت مد و فشن جایگاه جداگانه و خاصی دارد. اما خرید لباس کودکان به راحتی خرید لباس بزرگسالان نیست. از این رو که نمی توان هر طرح و رنگی را تن فرزندمان کنیم. اما چه طرح هایی برای کودکان مناسب است؟ اگر به دنبال جدیدترین و بهترین طرح های لباس برای فرزندتان می گردید، در ادامه مطلب همراهمان باشید و از مدل لباس هایی که برایتان آورده ایم، ایده بگیرید.

رنگ لباس

در صنعت مد و فشن کودکان، رنگ ها حرف اول را می زنند. رنگ هایی چون خاکستری، سفید، مشکی، کاراملی، زیتونی و … از رنگ های خنثی ای هستند که با هر رنگ دیگری به سادگی ست می شوند اما طراحان لباس کودکان اعتقاد دارند که ما نباید خودمان را به این رنگ ها، به خصوص در مورد استایل کودکان، محدود کنیم. حتی اگر این کار را می کنیم، ترکیب رنگی ما باید به گونه ای باید که انرژی مثبت را منتقل کند. بنابراین زمانی که در مورد رنگ لباس کودکان تصمیم می گیرید، به دنبال رنگ هایی شاد و روشن باشید.

استایل ارتشی

یکی دیگر از استایل های لباسی که امسال برای کودکان بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته، استایل ارتشی است. شما می توانید تم ارتشی را با لباس یا حتی اکسسوری در ظاهر کودکتان ایجاد کنید. ژاکت، هودی، پیراهن، شلوار، کلاه یا حتی گردنبند فرزندتان می تواند تم ارتشی داشته باشد. همانطور که این استایل برای بزرگسالان هیچگاه از مد نمی افتد، برای کودکان هم همینگونه است. بنابراین با خیال راحت یک ست ارتشی برای کودکتان تهیه کنید.

استایل کژوال

امروزه استایل کژوال یا غیر رسمی نه تنها در میان بزرگسالان، بلکه برای کودکان هم ترند شده است. این استایل، به دلیل راحتی و کاربردی بودن آن، به عنوان محبوب ترین مدل لباس سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. بنابراین اگر می خواهید به یک میهمانی غیر رسمی بروید و در عین حال می خواهید که کودکتان در لباسی که به تن دارد احساس راحتی کند، استایل کژوال را امتحان کنید.

طرح لوگو

یکی از طرح هایی که امروزه محبوبیت زیادی دارد، طرح های لوگویی است. بدین معنی که برندهای مشهور لوگوی خود را در ابعاد بزرگ روی لباس ها چاپ می کنند. این طرح نه تنها جذاب است بلکه روی مد هم می باشد. امسال سالی است که بسیاری از برندها لباس هایی ساده طراحی می کنند اما با چاپ لوگوهای خود در ابعاد بزرگ روی آنها، به محصولاتشان خلاقیت می دهند.

پارچه های طرحدار

یکی دیگر از ایده هایی که طراحان برای لباس کودکان به کار می گیرند، استفاده از پارچه های طرحدار است. طرح های راه راه، گلدار، خال خالی و… می توانند یک لباس ساده را از این رو به آن رو کنند و به آن هیجان بدهند. بنابراین اگر می خواهید استایل کودکتان را از سادگی در آورید، از پارچه های طرحدار کمک بگیرید. پارچه های راه راه و گلدار برای استایل رسمی و پارچه هایی با طرح های حیوانات و کارتونی برای تیپ کژوال پیشنهاد می شود.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :