chadmin در
0

شخصیت‎شناسی از روی زیورآلات

شخصیت‎شناسی از روی زیورآلات

اگر به دنبال خرید زیورآلاتی هستید که به شخصیت شما نزدیک باشد یا می‌خواهید شخصیت فردی را کشف کنید، می‌توانید آن فرد را با توجه به زیورآلاتی که استفاده می‌کند تا حدودی بشناسید. زیور آلات نیز مانند لباس، کفش، مدل مو و… می‌تواند بخشی از شخصیت وجودی هر فرد را نشان دهد. پس اگر قصد خرید زیورآلات دارید و یا می‌خواهید با شخصیت شناسی از روی زیورآلات آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

شخصیت شناسی از روی زیورآلات یکی از کارهایی است که می‌تواند به شما هنگام خرید بهترین نوع زیورآلات و یا حتی هدیه دادن زیورآلات به دیگران کمک بسیاری کند. هر کدام از زیورآلات بسته به نوع، سایز، فرم طراحی و حتی رنگی که دارند نشان دهنده شخصیت‌های گوناگون افراد مختلف است. در ادامه ما به بررسی شخصیت شناسی بر روی زیورآلات مختلف می‌پردازیم:

زیورآلات بزرگ

افرادی که از زیورآلات بزرگ استفاده می‌کنند، شخصیت جسور و با اعتماد به نفسی دارند و هرگز از قرار گرفتن در مرکز توجه دیگران هراس ندارند. با توجه به شخصیت شناسی از روی زیورآلات، گفته شده است این دسته از افراد تنوع طلبی را نیز دوست دارند و معمولا از زیورآلات بزرگ با رنگ‌های متنوع نیز استفاده می‌کنند. پس اگر جز دسته افرادی هستید که از یورآلات بزرگ همیشه استفاده می‌کنید و یا در اطراف خود کسانی را دارید که معمولا به سراغ زیورآلات بزرگ و رنگارنگ می‌رود بدانید که شخصیت جسور و با اعتماد به نفسی دارید.

شخصیت شناسی از روی زیورآلات: راهنمای خرید زیورآلات بر اساس شخصیت

زیورآلات خاص

آیا تا به حال دقت کرده‌اید برخی از افراد از زیورآلات بسیار خاصی استفاده می‌کنند که نمونه رایج آن وجود ندارد و تقریبا می‌توان گفت آن دسته از زیورالات مخصوص خود آن فرد است. جالب است بدانید که با شخصیت شناسی از روی زیورآلات خاص چنین نتیجه‌ای حاصل شده است که افرادی که از چنین زیورآلاتی استفاده می‌کنند به شدت احساساتی هستند و معمولا دوست دارند عشق و احساسات خود را بی وقفه در اختیار دیگران قرار دهند. این دسته از افراد به تمام چیزهایی که در اطراف خود دارند اهمیت می‌دهند. از طرفی برقراری ارتباط با چنین افرادی کمی دشوار است اما به محض وارد شدن به زندگی این دسته افراد رابطه‌ای ابدی در انتظار شما خواهد بود.

زیورآلات خاص

زیورآلات برجسته و سنگین

طبق آماری که شخصیت شناسی از روی زیورآلات مختلف به دست آمده است، اکثر افرادی که از زیورآلات برجسته و بزرگ استفاده می‌کنند شخصیت وابسته‌ای دارند و دوست دارند در مرکز توجه قرار بگیرند. زیورآلات برجسته که معمولا طرح‌های تیز برجسته دارند ظاهری بسیار خشن را نشان می‌دهند و شاید در اولین نگاه حس خوبی درباره آن فرد به شما منتقل نشود اما در واقع افرادی که زیورآلات برجسته و سنگین استفاده می‌کنند روحیه جاه طلب و مهیجی دارند و دوست دارند تمام مرزها برای آن‌ها برداشته شود و هیچ قانونی برای آن‌ها وجود نداشته باشد. این دسته از افراد معمولا در یک جا آرام و قرار ندارند و به دنبال داستان‌های هیجان انگیز هستند تا کمی متفاوت‌تر از افراد معمولی جلوه کنند.

زیورآلات برجسته و سنگین

جواهرات لوکس

جواهرات نمونه‌ گران قیمتی از زیورآلات هستند که ارزش قیمتی بسیار بالایی دارند. معمولا افرادی که جواهرات لوکس استفاده می‌کنند به کمیت اهمیتی نمی‌دهند و در برخی مواقع حتی یک انگشتر ظریف لوکس را به ست کامل جواهر ترجیح می‌دهند. شخصیت شناسی از روی زیورآلات لوکس نشان می‌دهد این افراد روحیه مستقلی دارند و معمولا می‌خواهند به افراد دیگر نشان دهند که توانایی مالی خرید گران قیمت‌ترین وسایل را دارند. معمولا این دسته از افراد برای خریدهای خود وسواس زیادی خرج می‌دهند و به دنبال جواهراتی می‌روند که هیچ گاه از مد خارج نمی‌شود و بتوانند با هر استایل خود ست کنند.

 

جواهرات آنتیک

برخلاف افرادی که به دنبال جواهرات لوکس و امروزی هستند، دسته دیگری ترجیح می‌دهند به دنبال جواهرات آنتیک و قدیمی بروند. این دسته از جواهرات معمولا زرق و برق بیشتری دارند در نتیجه روحیه این افراد به گونه‌ای است که علاوه بر کیفیت به کمیت نیز اهمیت می‌دهند و ارزش زیورآلاتی که استفاده می‌کنند برایشان مهم است. افرادی که جواهرات آنتیک استفاده می‌کنند شخصیت جذابی دارند و شما هیچگاه از وقت گذراندن با آن‌ها خسته نخواهید شد.

جواهرات آنتیک

زیورآلات ظریف و کوچک

برخلاف افراد با اعتماد به نفسی که از زیورآلات چشمگیر و بزرگ استفاده می‌کنند، روحیه لطیف و کم اعتماد به نفس برخی افراد، آن‌ها را به سمت زیورآلات بسیار ظریف و کوچک می‌برد. این دسته از افراد شخصیت درونگرایی دارند و معمولا از هرگونه حاشیه‌ای به دور هستند و آرامش درونی خود را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. برخی از افراد در این دسته روحیه شادابی نیز دارند و به سراغ زیورآلات کوچک رنگی می‌روند و به طور کلی این افراد درون گرا برای استایل خود سختگیری نمی‌کنند ولی سعی می‌کنند همیشه خوشتیپ و مرتب ظاهر شوند.

زیورآلات ست

شخصیت شناسی از روی زیورآلات نشان می‌دهد افرادی که همیشه به دنبال یک ست کامل برای زیورآلات خود هستند، افرادی هستند که شخصیت منضبطی دارند و همیشه در یک چارچوب خاص رفتار می‌کنند و با دقت و مسئولیت پذیر هستند. شخصیت این افراد را نه تنها از روی زیورآلات بلکه از روی وسایل خانه و استایلشان نیز می‌توان تشخیص دارد. افرادی که از زیورآلات ست استفاده می‌کنند همیشه قوانین لازم برای ست بودن از رنگ گرفته تا فرم را به طور کامل رعایت می‌کنند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :