پردیس بختیاری در
0

خرید کاپشن پفی، نکاتی که باید بدانید

خرید کاپشن پفی، نکاتی که باید بدانید

کاپشن پفی از جمله محبوب‌ترین انواع کاپشن‌های زمستانی است که علاوه بر گرمای کافی، استایل متنوع و همچنین تنوع انتخاب زیادی دارد. پیدا کردن یک کاپشن پفی نیاز به دانستن برخی نکات ساده اما کاربردی دارد. در مقاله پیش روی با شما خواهیم بود تا معیارهای انتخاب یک کاپشن پفی و همچنین پوشیدن آن را با هم بررسی کنیم.

کاپشن پفی ساخته شده است تا شما را از شر سرما در امان نگه دارد. پفی بودن کاپشن به واسطه شکل باد کرده آن است. کاپشن پفی تیره رنگ و فیت تن شما می‌تواند گزینه خوبی برای روزهای سرد زمستانی که پیش روی دارید، باشد. این کاپشن‌ها بر اساس انواع گوناگونی که دارند می‌توانند روی لباس یا زیر آن‌ها هم پوشیده شوند. داشتن وسایل جانبی به مانند خز دور کلاه، هودی پشمی و آستین‌های کار شده می‌تواند از جمله جذابیت‌های کاپشن پفی باشد. همچنین اکسسوری های زمستانی متنوعی هستند که با کاپشن پفی ترکیب و تنتان را گرم‌تر می‌کنند.

همه آنچه که گفتیم به نظر انتخاب کردن کاپشن پفی را ساده کرده است اما وقتی که کار به انتخاب کردن از روی ویترین می‌رسد، گزینه‌های زیاد، انتخاب‌های متنوع به همراه ویژگی‌های گوناگون پیش روی شما قرار می‌گیرند که تصمیم‌گیری را سخت می‌کنند. اگر در مورد هر یک از ویژگی‌های کاپشن پفی اطلاعات کاملی داشته باشید می‌توانید به راحتی انتخاب درستی انجام دهید. کاری که قرار است امروز با هم در چی بپوشم به سراغ آن برویم تا در نهایت بتوانیم به کمک هم یک کاپشن پفی مناسب برای روزهای سرد زمستانی انتخاب و آن را با دیگر لباس‌هایمان ترکیب کنیم.

کاپشن پفی باید سبک باشد

کاپشن‌های پفی که سال‌های قبل در بازار شاهد آن بودیم همگی یک شکل، سنگین و حجیم بودند؛ اما این روزها کاپشن پفی با تنوع بیشتر در رنگ و حجم عرضه می‌شوند. کاپشن پفی ای کمردار انتخاب کنید تا دقیقاً فیت تن شما شود. به جای انتخاب کاپشن پفی به سبک قدیم، از کاپشن پفی‌های کوتاه به حالت کاپشن نیم تنه استفاده کنید. کاپشن‌های نیم تنه عموماً کمی تا زیر کمربند شلوار کشیده می‌شوند و به ظاهر اسلیم فیت هستند. اگر علاقه زیادتری به اسلیم فیت بودن دارید، از کاپشن پفی‌هایی استفاده کنید که روی کمر آن‌ها کمربند وجود داشته باشد.

کاپشن پفی

رنگ خنثی انتخاب کنید

برای کاپشن پفی هیچ محدودیتی برای رنگ آن وجود ندارد و شما شاهد رنگ‌های فسفری و جیغ هم هستید اما سعی کنید که از آن‌ها استفاده نکنید. کاپشن پفی که فسفری رنگ باشد همانند ماشین فسفری فقط خریداری می‌شود و پوشیدن آن سخت و دشوار است چرا که هیچ رنگ دیگری با آن، به خوبی ترکیب نمی‌شود؛ اما بر عکس رنگ خنثی، می‌تواند با هر رنگ دیگری ترکیب و در استایل های گوناگون حضور داشته باشد. از رنگ‌های کلاسیک همانند سیاه، قهوه‌ای و خاکی استفاده کنید. اگر دوست دارید رنگ دیگری به جز رنگ‌های خنثی داشته باشید رنگ سرمه‌ای روشن، خاکستری سیر و همچنین سبز ارتشی گزینه‌های پیش روی شما هستند.

کاپشن پفی

کاپشن پفی هودی دار انتخاب کنید

هودی روی کاپشن پفی ویژگی استایلیش آن را افزایش می‌دهد و شما را از شر سرما حفظ می‌کند. اگر علاقه زیادی به فشن و مد دارید هودی را انتخاب کنید که روی آن خز کار شده باشد. خزهایی را انتخاب کنید که رنگی به مانند سیاه، قهوه‌ای یا کرم داشته باشند. از خزهایی که رنگ روشن دارند پرهیز کنید چرا که ترکیب کردن آن با دیگر لباس‌هایتان کار سخت و دشواری است. اگر خز شما را اذیت می‌کند و دوست ندارید که خز مصنوعی به کار رفته روی کاپشن طرفداران حقوق حیوانات را عصبی کند، از الیاف دیگر استفاده کنید.

کاپشن پفی

به جزئیات کاپشن پفی دقت کنید

کاپشن پفی که دوخت آن به صورت عمودی باشد، دارای جذابیت و همچنین احساس اسلیم فیتی مناسب‌تری است. در هنگام خرید کاپشن پفی به مواردی همانند یقه‌های کار شده با پشم، چرم به دور جیب‌ها، اندامی بودن کمر، یقه‌برگردان، زیپ رفت و برگشتی و همچنین دکمه‌های به کار رفته روی آن دقت کنید. خرید کاپشن پفی که پر قو در آن استفاده شده باشد شما را گرم نگه می‌دارد ولی هزینه زیادی روی دست شما می‌گذارد؛ اما سال‌های سال برای شما کار می‌کند. دیگر الیاف و جنس کاپشن‌های پفی در انتخاب و استایل هیچ محدودیتی ندارند.

کاپشن پفی

پوشیدن کاپشن پفی با شلوار تیره اسلیم فیت

کاپشن پفی، حتی آن‌هایی که طراحی شده‌اند تا استایل خاصی داشته باشند، بیش از جلب توجه برای گرم نگه داشتن شما دوخته شده‌اند. اگر شما لباس دیگری که تناسبی با آن‌ها ندارد به مانند شلوار بگی و شلوارهای رنگ روشن به تن کنید، ناخودآگاه تأکید بیشتر را روی گرم نگه داشتن و خارج شدن از استایل قرار می‌دهید. برای دوری از این نگاه افراطی به کارکرد لباس، کافی است که کاپشن پفی را به همراه شلوار تیره، جین اندامی یا لگ بپوشید. پوشیدن شلوار اندامی تعادل میان بالا تنه و پایین تنه را ایجاد می‌کند.

کاپشن پفی

زیر کاپشن پفی لباس اسپرت بپوشید

می‌توانید زیر کاپشن پفی لباس‌های اسپرت عادی بپوشید که حتی از کاپشن هم بیرون زده باشند. اگر خوب این کار را انجام دهید مسلماً نگاهی کاملاً استایلیش ایجاد می‌کنید. لباس‌های اسپرت انتخاب کنید، همانند هودی، بافت، تی‌شرت بلند سفید به همراه کفش ورزشی که همگی در طراحی و رنگ با هم تناسب دارند. همه این‌ها را به همراه یک کلاه با رنگ خاص به تن کنید. نتیجه یک استایل روزمره، جالب و جذاب خواهد شد.

کاپشن پفی

پوشیدن کاپشن پفی روی لباس رسمی

کاپشن پفی با رنگ تیره و طیف‌های شبیه به آن‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای پوشیدن به همراه لباس‌های رسمی به مانند کت و شلوار اداری، مانتو و دیگر لباس‌های رسمی باشد. نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که رنگ کاپشن پفی با رنگ کلی لباس‌هایتان هماهنگی و خوانایی داشته باشد. پوشیدن کاپشن پفی با لباس رسمی شما را از شر پوشیدن لایه‌های زیاد لباس به روی هم برای گرم ماندن در راه اداره و شرکت خلاص می‌کند.

کاپشن پفی

کاپشن پفی را با بوت و کفش ورزشی بپوشید

برای استفاده از همه مزایای کاپشن پفی در خوش‌تیپ دیده شدن می‌بایست از پوتین ساده، پوتین پاشنه‌دار و همچنین پوتین بلند در رنگ تیره استفاده کنید. همچنین کاپشن پفی به خوبی با کفش‌های ورزشی هم ترکیب می‌شود از جمله با اسنیکرز و کفش تمرین. البته لازم نیست که در کفش اسپرت رنگ تیره انتخاب کنید و اضافه کردن کمی رنگ به ترکیب لباس خودتان می‌تواند سودمند باشد. پوشیدن کفش استایل قدیمی اسپرت با کاپشن پفی نشان داده است که جذابیت بی‌نظیری خلق می‌کند. همچنین بدانید که پوشیدن کفش پاشنه‌دار مجلسی، هر آنچه که کاپشن پفی برای خوش‌تیپ کردن شما بافته است را پنبه می‌کند، پس از همراهی کردن پاشنه‌بلند مجلسی با کاپشن پفی خودداری کنید.

کاپشن پفی

کلاه و شال روشن را با کاپشن پفی ست کنید

کاپشن پفی تیره رنگ خودتان را به همراه شال و کلاه رنگ روشن ترکیب کنید. یک شال رنگی متفاوت می‌تواند استایل شما را سرزنده‌تر نشان دهد. شال را با طراحی‌هایی که در چی بپوشم آموزش داده‌ایم به دور گردن خود بپیچید و به همه اثبات کنید که به پوشش خود اهمیت می‌دهید. در نهایت پوشیدن یک دست دستکش چرمی همه آن چیزی است که می‌تواند شما را کامل و بی‌نظیر کند.

کاپشن پفی

پوشیدن کاپشن پفی با کمربند و اکسسوری تک‌رنگ

کاپشن پفی به همراه کمربند یا گرفتگی در قسمت کمر کاپشن، کمی از حالت پفی و بزرگ بودن آن کم می‌کند. اگر دوست دارید که کاپشن پفی با کمربند داشته باشید توصیه می‌کنیم که رنگ تیره آن را به همراه شال‌گردن و همچنین دستکش‌های تک‌رنگ که همگی شباهت زیادی به هم دارند انتخاب کنید. آنچه که در نهایت از ترکیب این لباس‌ها حاصل می‌شود جذاب و دیدنی است. برای اینکه کشیدگی در ناحیه کمر روی کاپشن دیده نشود، بهتر است که از کمربند رنگ مشابه در کاپشن استفاده کنید.

کاپشن پفی

اکنون دیگر باید بتوانید با خیال راحت کاپشن پفی که دوست دارید را انتخاب کنید و آن را با دیگر لباس‌های خود ترکیب نمایید. اگر تجربه خاصی در مورد کاپشن پفی دارید آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :