chadmin در
0

جدیدترین مدل‌های کفش کتانی برای خوش‎استایل‎ها

جدیدترین مدل‌های کفش کتانی برای خوش‎استایل‎ها

همانطور که می‌دانید با آغاز فصل جدید اکثر برندها از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. یکی از محصولاتی که می‌توان گفت تقریبا همه ما منتظر مدل‌های جدید آن هر ساله هستیم، مدل کتانی است. خبر خوش این است که در این مقاله، «چی بپوشم» قصد دارد شما را با جدیدترین انواع مدل کتانی آشنا کند، پس همراه ما باشید.

کفش کتانی، چی بخرم؟!

معمولا کفش‌های کتانی یکی از وسایل جدایی ناپذیر از استایل روزمره اسپرت است و تقریبا تمام افراد جداقل یک جفت کتانی در خانه خود دارند. اما انتخاب کفش کتانی برای افرادی که بیشترین زمان از روز خود را با این مدل کفش سپری می‌کنند، بسیار مهم است چرا که کفش کتانی علاوه بر زیبایی باید راحت نیز باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوان چندین سال از آن استفاده کرد، پس اگر به دنبال مدل کتانی جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌های جدید از برندهای شناخته شده بروید.

مدل کتانی فیوچر

شاید این مدل کتانی جدید تازگی به چشم شما خورده باشد. مدل کتانی فیوچر که اغلب به نام کفش چانکی شناخته شده است با طراحی عجیب اما جذاب خود تبدیل به یکی از کفش‌های کتانی ترند امسال شد. البته اصل این مدل کتانی در سال ۲۰۱۸، یعنی یک سال قبل، روانه بازار شد اما همچنان مدل‌های متنوع‌تر آن در سال ۲۰۱۹ طرفداران خاص خود را دارد. طرح جدید کتانی چانکی از ترکیب کفش‌هایی مانند آدیداس، لویی ویتون و گوچی الهام گرفته است و شاید در نگاه اول ظاهر بسیار عجیب و غریبی داشته باشد اما برای یک استایل اسپرت روزمره بسیار شیک و راحت است. معمولا در کتانی‌های چانکی از ترکیب رنگ‌های متنوعی استفاده شده است که این خود یک امتیاز مثبت برای ست کردن کتانی با انواع مدل لباس و مانتو است. کتانی‌های چانکی متعلق به برند خاصی نیستند و معمولا بسیاری از برندهای مطرح نمونه‌ای از آن را تولید می‌کنند. به طور مثال مدل کتانی Originals Falcon از برند آدیداس، Zoom2K از برند نایک و مدل Gel-Kayano5 از برند اسکیس نمونه‌ای از مدل‌های این کتانی جدید هستند.

مدل کتانی جدید پارچه‌ای

قطعا بسیاری از شما با کتانی‌های پارچه‌ای آشنا هستید. برخی از افراد گمان می‌کنند این مدل کتانی جدید مقاومت بالایی ندارد اما تکنولوژی ثابت کرده است که هیچ چیز غیر ممکن نیست و حتی کتانی‌های پارچه‌ای نیز می‌توانند برای استفاده روزمره مناسب باشند. بافت این مدل کتانی جدید از جنس پارچه بسیار مقاوم است که در طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید شده است. به طور مثال طرح‌هایی مانند جین یا حصیر از مدل‌های تابستانه این مدل کتانی است. مدل بسیار معروفی از کتانی پارچه‌ای، کتانی آل استار است که معمولا بسیاری از اسپرت پوشان خوش پوش از آن استفاده می‌کنند.

مدل کتانی اسنیکر سفید

قبول دارید که کتانی‌های سفید هیچ گاه از مد نمی‌افتند؟! سفید یک رنگ مینیمال و خنثی است که می‌توان به راحتی با هر استایلی آن را ست کرد. پس اگر هنوز یک جفت کتانی سفید در مجموعه کفش‌های خود ندارید به شما پیشنهاد می‌دهیم برای تابستان امسال خود حتما یک جفت کتانی اسنیکر سفید خریداری کنید.

مدل کتانی هوشمند

طرفداران تکنولوژی که معمولا دختران و پسران جوان هستند حتما از این مدل کتانی  استقبال می‌کنند. مدل کتانی هوشمند جز دسته کفش‌هایی است که بسیار راحت است و در عین حال شیک و زیبا نیز می باشد. به طور مثال شرکت آدیداس مدتی است کفش‌های سه بعدی که مختص پای هر فرد است را تولید می‌کند که جز دسته کفش‌های هوشمند است و یا برند معروف دیگری به نام اسنیکرز نوعی کفش ورزشی طراحی کرده است که در این کفش از تکنولوژی گوگل مپ استفاده شده و به صاحب کفش خود از طریق ویبره و لرزش کفی کفش اعلام می‌کند که چطور باید قدم به قدم به محل مورد نظر بروند.

مدل کتانی نئون

کتانی‌های نئون یکی از جدیدترین مدل‌های ترند شده تابستان ۹۸ است که رنگ‌های بسیار جذاب و هیجان انگیز نئونی آن بسیاری را طرفدار خود کرده است. طرح‌های این مدل کتانی جدید از طراحی‌های دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده است و یک انتخاب بسیار مناسب و شیک برای استایل کژوال می باشد. رنگ‌های نئونی به خصوص در شب جذابیت خود را به خوبی نشان می‌دهند و می‌توانید با این مدل کتانی جدید حسابی توجه‌ها را به خودتان جلب کنید.

مدل کتانی بستکبال جدید

در سال ۱۹۸۵، برند نایک نمونه‌ای کفش کتانی بستکبال تولید کرد که امسال در تابستان ۲۰۱۹ تبدیل به یکی از ترندهای سال شده است. رویه این مدل کفش به صورت لایه‌ای است و همین موضوع سبب شده تا دست طراحان در انتخاب رنگ برای این مدل کفش باز باشد از این رو تنوع بسیار زیادی در رنگ این کفش‌ها می‌توانید مشاهده کنید. اگر چه این کفش‌های کتانی برای بسکتبالیست‌ها طراحی شده است اما اخیرا بسیاری به عنوان کفش اسکیت نیز از آن استفاده می‌کنند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :