پردیس بختیاری در
0

ترندهایی که هیچگاه از مد نمی‎افتند

ترندهایی که هیچگاه از مد نمی‎افتند

این که روی مد باشیم خوب است اما مد امری گذراست که امروز زیباست و فردا تمام جذابیت خود را از دست می دهد. اما برخی از ترندها هستند که هیچگاه از مد نمی افتند. به عنوان مثال اگر شما به عکس های قدیمی زنان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که رژ لب قرمز همیشه در میان خانم ها محبوب بوده است. بنابراین اگر می خواهید چیزهایی استفاده کنید که هیچگاه از مد نمی افتند، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

آرایش طبیعی

آرایش طبیعی، به علت سادگی و نچرال بودنش، همیشه زیباست. اگر می خواهید چندین سال بعد، زمانی که به عکس هایتان نگاه می کنید، همچنان زیبا و چشمگیر باشید، طبیعی آرایش کنید. این مدل آرایش ساده است؛ کافی ست که یک رژ لب قرمز بردارید و به لب هایتان بزنید؛ یا این که یک سایه چشم رنگ پوست صورت تان انتخاب کنید. در این سبک آرایش، هر چه آرایشتان کمتر و ساده تر باشد، بهتر است.

چشم های اسموکی

یکی از آرایش های کلاسیک چشم، آرایش اسموکی ست. اگر چه در زمان های مختلف مدل کشیدن و رنگ سایه چشم تغییر کرده است اما این مدل آرایش همیشه مد بوده است. کافی ست که رنگ مورد علاقه تان را بردارید و آن را به پشت چشم هایتان بزنید. آرایش چشم اسموکی بیشتر برای مراسم رسمی استفاده می شود.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز یکی دیگر از مدل آرایش هایی ست که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این شیوه آرایش توسط مرلین مونرو مد شد و از آن زمان به بعد محبوبیت خود را در دنیای مد و فشن حفظ کرده است. تنها نکته ای که باید هنگام زدن این رنگ رژ لب به یاد داشته باشید این است که رنگی را انتخاب کنید که با تن پوست تان هماهنگی داشته باشد.

خط چشم گربه ای

یکی دیگر از شیوه های آرایش کلاسیک که از دوران طلایی هالیوود تا به امروز روی مد است، خط چشم گربه ای می باشد. این مدل خط چشم زیبا، ظریف و کلاسیک است. شما می توانید به کمک یک سایه چشم، تمرکزهای بیشتری را به سمت چشمانتان جلب کنید. البته خط چشم گربه ای مدل های مختلفی دارد که می توانید با توجه به فرم چشم و صورت تان بهترین را انتخاب کنید.

مژه های بلند و پرپشت

یکی از عواملی که روی زیبایی چشم های شما تاثیرگذار است، مژه هایتان می باشد. هر چه مژه های شما بلندتر و پرپشت تر باشد، جذابیت چشم های شما نیز بیشتر و بیشتر می شود. البته طبیعی ست که اگر شما مژه هایی بلندی ندارید، از اکستنشن مژه استفاده کنید. این مد از سالهای گذشته در میان زنان محبوبیت داشت. در این شرایط، لازم نیست که آرایش غلیظی داشته باشید، همین که کمی ریمل به مژه هایتان بزنید، زیبایی صورت تان را تکمیل کرده اید.

چتری

آیا می توان جذابیت چتری را نادیده گرفت؟ حتما شما هم حداقل یک بار تجربه چتری گذاشتن را داشته اید. این مدل مو سالیان سال است که در میان زنان، در هر طبقه اجتماعی که باشند، محبوبیت دارد. از آنجا که این مدل مو پیشانی را می پوشاند و چین و چروک ها را پنهان می کند، برای خانم هایی که می خواهند از سن شان کمتر به نظر برسند، پیشنهاد می شود.

مدل موی پیکسی

مدل موی پیکسی یکی دیگر از مدل موهایی ست که همیشه جذابیت خود را حفظ کرده است. این مدل مو در دهه ۲۰ میلادی مد شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از محبوب ترین مدل موهای زنانه شناخته می شود. برخلاف موی بلند که نمی توان از گوشواره های بزرگ استفاده کرد، خوبی این مدل آن است که شما می توانید هر مدل گوشواره ای که دوست دارید را استفاده کنید و توی چشم باشید.

مدل موی صاف با فرق وسط

یکی از ساده ترین و در عین حال شیک ترین مدل موها، مدل موی صاف با فرق وسط است. این مدل مو هم برای مراسم رسمی و هم مراسم کژوال و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که طرفداران زیادی نیز دارد. علاوه بر همه اینها، این مدل مو با هر مدل لباس، هر فرم صورت و هر رنگ مویی به زیبایی ست می شود.

بوت مدل سوارکاری

در فصل های سرد سال، از آنجا که ما به دنبال لباسی گرم و در عین حال راحت هستیم، بوت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برایمان باشد. بوت مدل سوارکاری یکی از بوت هایی ست که هیچگاه از مد نمی افتد. لازم نیست که حتما این کفش را در پیست اسب سواری به پا کنید، شما می توانید آنها را در هر موقعیتی در فصل های سرد سال بپوشید. این بوت نه تنها پاهای شما را به خوبی گرم می کند، بلکه بر جذابیت استایلتان نیز می افزایند.

پیراهن سفید

پیراهن سفید یکی از پرکاربردی ترین لباس هاست. خوبی این مدل لباس آن است که با هر لباس دیگری از شلوار چین گرفته تا دامن و… ست می شود. فقط کافی ست که لباسی که برای پایین تنه تان دوست دارید را انتخاب کنید و این پیراهن سفید رنگ را در کنار آن بپوشید.

مروارید

استفاده از زیورآلات مروارید نشان، ظاهر شما را از این رو به آن رو می کند. مروارید سالیان سال است که در میان خانم ها، به خصوص آنهایی که سبکی کلاسیک را می پسندند، رواج دارد. مروارید به همراه یک پیراهن و رژ لب قرمز، یکی از ترندهایی ست که همیشه چشم ها را به سمت خود جلب می کند.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :