پردیس بختیاری در
0

بهترین برندهای آرایشی متعلق به ستاره‎‌های هالیوود

بهترین برندهای آرایشی متعلق به ستاره‎‌های هالیوود

یکی از سرگرمی های زنان هالیوود تولید لاین لوازم آرایش است. اما خب کدامیک از آنها ارزش خرید دارند؟ برندهای متنوعی از لوازم آرایش در بازار وجود دارند اما نمی توان تنها به این دلیل که متعلق به افراد مشهور هستند، به آنها اعتماد کرد. محصولات آرایشی باید با نیاز زنان همخوانی داشته باشد. در ادامه بهترین برندهایی را که ستاره ها تولید کرده اند را به شما معرفی می کنیم.

Kora Organics

این لاین لوازم آرایش توسط میراندا کر، مدلی که به دلیل همکاری اش با ویکتوریا سیکرت شناخته شد، تولید شده است. این کلکسیون جوایز زیادی را به این دلیل که تنها از محصولات ارگانیک برای سلامت و مراقبت از پوست استفاده می کند، برده است. میراندا کر اعتقاد دارد که اولین قدم برای زیباتر شدن، داشتن پوستی سالم است. از آنجا که خانم ها از محصولات او نتیجه خوبی گرفتند، او در حال حاضر طرفداران زیادی از نقاط مختلف جهان دارد.

Fenty Beauty

فنتی بیوتی از جدیدترین محصولات زیبایی ریحانا است. محصولات او آنقدر رنگ های متنوعی دارند که انتخاب رنگ مورد علاقه تان از میان آن سخت و وقت گیر خواهد بود. او اعتقاد دارد که خانم ها باید محصولاتی را که دقیقا با تن پوست شان هماهنگی دارد، استفاده کنند. بنابراین اگر به دنبال کرم پودری با تنوع رنگی زیاد هستید، این برند ریحانا انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

Flower Beauty

از زمانی که درو بریمور لاین لوازم آرایش فلاور بیوتی را روانه بازار کرد، قدرت و اعتماد به نفس زنان را افزایش داد. این برند موفق به دریافت جوایز زیادی از مجلاتی چون Women’s Health، Brides و Allure شده است. پالت های رنگی سایه چشم، رژ لب و کرم پودر او طوفانی در صنعت لوازم آرایش به وجود آورده است. زنانی که از محصولات او استفاده می کنند، اعتقاد دارند که این محصولات زیبایی و به تبع اعتماد به نفس را به زندگی آنها آورده است. به همین دلیل است که لاین او یکی از بهترین لاین های لوازم آرایش در جهان شناخته می شود.

Honest Beauty

جسیکا آلبا عاشق محیط زیست و نگهداری از آن است، از این رو لوازم آرایشی هم که تولید کرده، دوستدار محیط زیست می باشد. استفاده از لوازم آرایش آنست بیوتی او برای هر فردی ایمن و بی خطر است. او لوازم آرایشش را هیچگاه روی حیوانات تست نکرده است. علاوه بر آن، این محصولات گیاهی می باشند و حساسیت پوستی ایجاد نخواهد کرد. لوازم آرایش او بیشتر به رنگ های طبیعی بوده، از این رو به جای این که به چهره شما حالت تصنعی دهد، بر زیبایی طبیعی تان می افزاید.

Estee Lauder Victoria Beckham Collection

در حال حاضر، ویکتوریا بکهام یکی از مهمترین مهره های دنیای مد و فشن است. او به تازگی کلکسیون جدید لوازم آرایش خود را در همکاری با برند معروف استی لادر روانه بازار کرده است. لوازم آرایش او شامل ۱۵ تکه است که محبوب ترین آنها سایه چشم و کرم مرطوب کننده صبحگاهی می باشند. ویکتوریا می گوید: «من از ۴ شهر نیویورک، پاریس، لس آنجلس و لندن به عنوان منبع الهام کمک گرفته ام. این ۴ شهر در زمینه مد و فشن به من چیزهای زیادی آموختند.»

Kylie Cosmetics

حتما تا به حال نام این برند را شنیده اید، زیرا هر جا که صحبت از آرایش و زیبایی باشد، نام کایلی و برندش نیز دیده می شود. او تولیداتش را ابتدا با رژ لب آغاز کرد اما پس از این که با استقبال هوادارانش مواجه شد، به تولید محصولات دیگری چون کانسیلر، اسپری صورت و سایه چشم نیز پرداخت. اگر به دنبال رژ لبی مناسب می گردید، این برند انتخاب خوبی برایتان خواهد بود زیرا تنوع رنگی بسیار بالایی دارد.

Illuminate

این برند لوازم آرایشی توسط اشلی تیزدیل تولید شده و هدفش ساده کردن است. او اعتقاد دارد که با سادگی خانم ها می توانند خودشان را در لوازم آرایش پیدا کنند. این ستاره نیز برای تولید لوازم آرایشش حیوانات را قربانی نکرد و روی آنها تست انجام نداد. علاوه بر تمام اینها، اشلی ویدیوهای آموزشی زیادی را برای خانم ها ترتیب داده تا با شیوه درست آرایش و استفاده از محصولات او آشنا شوند. برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که تنوع رنگی زیادی در محصولات شان دارند، این برند از رنگ های طبیعی برای محصولات خود استفاده کرده است.

KKW Beauty

کیم کارداشیان تصمیم گرفت که جا پای خواهرانش بگذارد و محصولات آرایشی خودش را روانه بازار کند. اگر چه محصولات او به پای شهرت و محبوبیت محصولات کایلی نمی رسد اما دست کمی هم از آنها ندارد. بهترین محصول آرایشی کیم کارداشیان کرم پودرهایش است. اگر پوست تیره یا پر از لکی دارید، می توانید با کرم پودرهای این برند به زیبایی هرچه تمام تر بدرخشید.

Kat Von D

کت وون دی مدل، موسیقی دان آمریکایی است. او توانایی هایش را در صنعت لوازم آرایش نیز ثابت کرد. او روی ماندگاری و پیگمنت محصولاتش تمرکز کرده و اعتقاد دارد که برای تولید آنها روی هیچ حیوانی تست های آزمایشگاهی انجام نداده است. در میان محصولات او، شما می توانید رژ لب های ماندگار و پالت های رنگی هیجان انگیز را پیدا کنید. مطمئنا پس از استفاده از محصولات او، دیگر به سراغ محصولات ارزان تر و بی کیفیت تر نمی روید.

Iman Cosmetics

ایمان یک سوپرمدل است که لاین او با دیگر لاین های آرایشی متفاوت است. از آنجا که او خودش در انتخاب لوازم آرایشی که با پوست صورتش هماهنگی داشته باشد، مشکل داشت، سعی کرد کلکسیونی تولید کند که این مشکل را نداشته باشد. پرفروش ترین محصولات آرایشی او پنکیک، کرم برنزه، رژ لب و مداد سایه چشم است.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :