مدیر سایت در
4,365

بررسی استایل بلا حدید به‌مناسبت تولدش در هفته‌ای که گذشت

بررسی استایل بلا حدید به‌مناسبت تولدش در هفته‌ای که گذشت

از کوتورهای گران قیمت گرفته تا استایل های خیابانی، استایل شخصی بلا حدید بدون شک یکی از دلایل محبوبیت بی مرز اوست. این سوپرمدل فلسطینی-هلندی که به تازگی ۲۴ ساله شد، در ابتدا به عنوان “خواهر کوچکتر جی جی حدید” به صنعت مد معرفی شد، اما خیلی نگذشت تا خود را به این عرصه ثابت کند و جایگاهش را با اسم خود تضمین کند.

یکی از ویژگی های حدید کوچک استایل منحصر به فردش است. کمد او پر از سورپرایزهای غیرقابل انتظار است و همین بر جذابیت استایلش می افزاید. استایل موردعلاقه او ترکیبی از استایل اسپرت و کژوال است، هرچند که بلا از امتحان سبک های متفاوت هراسی ندارد.

در ادامه به تحلیل استایل این سوپر مدل ۲۴ ساله می پردازیم.

بافتنی های جدایی ناپذیر

مهم نیست چه فصل از سال است یا چه شرایط آب و هوایی وجود دارد، بلا بافتنی ها را کنار نمی گذارد. البته بدیهی است که در فصول گرم تر از بافتنی های نازک تر استفاده می کند. به نظر می رسد که انواع مختلفی از آن ها را می توان در کمد بلا یافت: بافتنی های کلاسیک که یقه ی هفتی دارند و جلوبسته اند و ژاکت های دکمه دار و …

او اکثر اوقات در فصول سرد، بافت ها را با تکنیک لایه لایه لباس پوشیدن به کار می برد. ژاکت ها را معمولا با این تکنیک استفاده می کنند، اما بلا در بهار از آن‌ها به عنوان لباس معمولی استفاده می کند.

ترندهای فراموش شده ی دهه اول ۲۰۰۰

دهه ی اول ۲۰۰۰ پر از ترندهای عجیب غریب بود و به همین علت این ترندها خیلی زود فراموش شدند. بلا که همیشه بر خاص بودن استایل شخصی اش تاکید دارد، خوب می‌داند از آن ترندهای عجیب چطور به خوبی بهره ببرد!

شلوارهای فاق کوتاه، ژاکت های بافتنی یقه هفت، آیتم هایی با پارچه ی متالیک و براق، کلاه خبرنگاری، نیم تنه های کوتاه همگی از ترندهای اوایل ۲۰۰۰ میلادی هستند که شاید دنیا فراموششان کرده باشد، اما بلا حدید نه!

شلوارهای دمپاگشاد و آزاد

وقتی بحث به شلوار می رسد، ظاهرا از نظر بلا هرچه بزرگتر و گشادتر باشد، بهتر است؛ به طوری که شلوارهای آزاد به نوعی امضای استایل شخصی او محسوب می شوند.

شلوارهای بگی دهه ی ۹۰، کت و شلوارهای بزرگتر از اندازه اش و حتی شلوار چرم های دمپاگشاد او در استایل های روزمره و حتی فرش قرمز او به خوبی بر این موضوع تاکید می کند. ظاهرا او به بهای آزادی، شلوارهای آزاد را به جین های تنگ ترجیح می دهد.

کت چرم را دست کم نگیرید

بدون شک کت های چرم یکی از آیتم های ماندگار و فراموش نشدنی هستند. این گزینه شیک بین بلا و دوستان سوپرمدلش خیلی محبوب است؛ کسانی مثل هیلی بیبر، کندال جنر، کایا گربر.

مهم نیست چه لباسی پوشیده اید، یقینا یک کت چرم مشکی در فصول سرد سال می تواند انتخاب خوبی برای استایلتان باشد؛ مخصوصا اگر طرفدار سبک وینتج هستید. پس حتما یک کت چرم یا یک بلیزر چرم به رنگ مشکی نیاز دارید.

کفش های پاشنه بلند را فراموش کن

علاوه بر شلوار، حدید در انتخاب کفش هایش هم راحتی را در اولویت قرار می دهد. او تنها در موارد به‌خصوص از کفش های پاشنه بلند استفاده می کند. اسنیکرزهای ورزشی از برندهای کانورس، نایکی و ییزی از انتخاب های متعدد اوست.

بوت های همیشه لازم

روزهایی که بلا از کفش های ورزشی استفاده نمی کند، بوت انتخاب جایگزین اوست. بوت ها یک چاشنی خوب برای زیباتر کردن استایلتان هستند، بدون اینکه ذره ای از راحتی شما کم کنند. بوت های چانکی دکتر مارتینز گزینه ی موردعلاقه ی بلاست. او خود را تنها به رنگ مشکی محدود نمی سازد و از بوت هایی با پرینت های حیوانی (مثلا پلنگی) هم استفاده می‌کند.

ژاکت های خلاقانه برای استایل های خلاقانه

یکی از ویژگی های دیگر استایل بلا، لایه لایه لباس پوشیدن است. او اکثر اوقات برای این کار از ژاکت ها و کت های شیک با پارچه های طرحدار استفاده می کند تا استایل با نشاط تری داشته باشد. اکثر اوقات این کت ها را از برند تام فورد و لویی ویتون خریداری می‌کند.

عینک های کوچک

بلا از ترند عینک های کوچک با شیشه های رنگی استقاده می کند تا استایلش هیجانی تر به نظر برسد. این عینک ها که اصالتا یکی از ترندهای دهه ی ۹۰ بوده اند، دوباره رواج پیدا کرده و تبدیل به اکسسوری محبوب این سوپرمدل ۲۴ ساله شده اند.

همیشه به گوشواره های بزرگ بله بگویید!

درست مانند عینک های کوچک، این گوشواره های بزرگ می توانند اکسسوری های تاثیر گذاری در استایل شما و اینکه چگونه به نظر می رسید، باشند.

چه گوشواره های کلاسیک حلقه ایی طلایی باشند و چه گوشواره هایی با یک طراحی جدید، بلا را همیشه با یک جفت گوشواره ی بزرگ خواهید دید.

کلاه سطلی

کلاه سطلی یک اکسسوری کاربردی دیگر برای حدید است؛ خصوصا در ماه های سرد سال.

با توجه به تنوع زیاد این کلاه ها در بازار حتما می توانید یک مدل را که با سلایق شما جور باشد، پیدا کنید.

تعادل را رعایت کنید

یکی از دلایل پرطرفدار بودن استایل بلا حدید رعایت تناسب است. او اکثر مواقع از آیتم هایی در کنارهم استفاده می‌کند که یک سبک به خصوص دارند، یا اگر برای بالاتنه اش از یک لباس پراز طرح و شلوغ استقاده کند، با یک شلوار ساده به استایلش تناسب می بخشد.

 

نویسنده مطلب: مهشاد فریدونی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :