chadmin در
0

با جذاب‌ترین مدل‌های مانتو کتی آشنا شوید

با جذاب‌ترین مدل‌های مانتو کتی آشنا شوید

امروزه بسیاری از خانم‌ها و دختران نوجوانی که با سبک مدرن و جدید در دنیای مد و فشن پیش می‌روند، اکثر به دنبال مدل‌های خاص و جدید در میان لباس‌ها هستند. از آن‌جا که یکی از پوشش اصلی خانم‌های ایرانی مانتو است، دوستداران مد و فشن همیشه سعی می‌کنند از جدیدترین مدل‌ها برای طراحی مانتو خود استفاده کنند. یکی از مدل مانتوهای سبک مدرن و اسپرت جدید، مدل مانتو کتی است. مدل مانتو کتی یکی از راحت‌ترین و در عین حال شیک‌ترین مدل‌های مانتو است که می‌توان آن را با انواع پارچه‌های مجلسی و اسپرت طراحی کرد و استفاده کرد. مدل مانتو کتی در عین سادگی و جذابیت برای هر خانوم شیک پوشی می‌تواند زیبا و مناسب باشد. اگر شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که علاقه‌مند به سبک مدرن هستید با چی بپوشم همراه شوید تا با جذاب‌ترین مدل‌های مانتو کتی آشنا شوید.

یکی از انواع مدل مانتو کتی، مدل بسیار ساده کوتاه و جلو باز است که برای خانم‌ها و دختران جوان بسیار مناسب است. برای مدل مانتو کتی اکثرا از پارچه‌های ایست داری مانند کرپ استفاده می‌کنند که در عین سادگی و شیک بودن می‌توان برای مجالس نیز استفاده کرد. مدل مانتو کتی ساده و کوتاه اغلب برش‌های بسیار ظریفی در قسمت یقه و روی قفسه سینه دارد که به زیبایی و شیک بودن آن اضافه کرده است. شما می‌توانید با این مدل مانتو کتی ساده، از شلوارهای جذب استفاده کنید و در زیر آن نیز می‌توانید از شومیزهای طرح دار و یا حریر کار شده استفاده کنید تا زیبایی آن را دو چندان کنید.

مدل مانتو کتی

همانطور که می‌دانید کت‌ها به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم می‌شود. دسته کت‌های رسمی اغلب از پارچه‌های ایست دار و راسته استفاده می‌شود و در دسته کت‌های غیر رسمی از پارچه‌های راحت‌تر و افتاده‌تری مانند جین و کتان استفاده می‌شود. یکی دیگر از جذاب‌ترین مدل مانتو کتی که طرفداران سبک اسپرت و مدرن آن را بسیار می‌پسندند مدل مانتو کتی جین است که امروزه بسیاری از خانم‌های ایرانی نیز از این مدل استقبال می‌کنند. مدل مانتو کتی جین هم به صورت بلند و هم کوتاه طراحی می‌شود که می‌توانید به صورت جو باز در حالیکه دکمه‌های آن را باز گذاشته‌اید استفاده کنید و یا با دکمه‌های بسته برای پوشش بیشتر استفاده کنید. مدل مانتو کتی جین نیز هم با پارچه‌های جین نازک و هم جین ضخیم برای روزهای پاییزی طراحی می‌شود. نکته‌ای که درباره این مدل مانتو باید به خاطر بسپارید این است که اغلب مانتوهای جین که به صورت مدل مانتو کتی طراحی می‌شوند یقه‌هایی فرم گرفته مانند کت مردانه و جیب‌هایی در دو طرف دارند.

مدل مانتو کتی

اغلب کت‌هایی که برای خانم‌ها طراحی می‌شود برای فاصله گرفتن از مدل کت‌های مردانه و سادگی، طراحی‌های بسیار زیبایی بر روی یقه کت‌ها ایجاد می‌کنند. در واقع یقه در کت بیشترین قسمتی است که می‌توان طراحی‌های مختلف روی آن انجام داد. در برخی مدل مانتو کتی نیز با به کارگیری دو رنگ پارچه و مدل‌دار کردن یقه کت‌ها می‌توان مانتو کتی‌های بسیار زیبایی خلق کرد. برای این کار نیز معمولا از پارچه‌های ضخیم و ایست‌دار استفاده می‌کنند تا رسمی بودن و شیک بودن آن بیشتر جلوه کند. علاوه بر این می‌توان مدل مانتو کتی میدی درست کرد که قد آن تا روی زانو است و یک مدل مانتو مجلسی بسیار شیک نیز هست. استفاده از رنگ‌های متنوع را نیز فراموش نکنید. رنگ‌هایی که می‌تواند با یکدیگر هارمونی بسیار خوبی داشته باشد می‌تواند در یک مدل مانتو کتی بسیار شیک جلوه کند.

مدل مانتو کتی

 

یکی دیگر از مدل مانتو کتی که سبک اسپرت و مدرنی دارد و بیشتر مورد پسند دختران جوان است. مدل مانتو کتی کتان است که اغلب کوتاه با جیب‌های متعدد و زیپ‌دار است. مدل مانتو کتی کتان یکی از بهترین مدل مانتو‌ها برای روزهای پاییزی است که می‌توان آن را با انواع شلوار جذب لی و کتان و کفش‌های اسپرت ست کرد. این مدل مانتو نیز قد کوتاهی دارد اما می‌توان در میان مدل‌های مختلف، مدل نسبتا بلند را نیز پیدا کرد. علاوه بر این از مدل مانتو کتی کتان به عنوان پوشش بارانی در پاییز نیز استفاده می‌کنند زیرا پارچه کتان نسبتا ضخیم است و برای روزهای خنک پاییزی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از مدل‌های بسیار شیک و کلاسیک مدل مانتو کتی، مدل تک دکمه است. برای این مدل اغلب از یقه‌های باریک باز استفاده می‌شود و بر قسمت سینه یک دکمه دارد. این مدل را می‌توان با انواع پارچه‌های کرپ و فاستونی طراحی کرد. مدل مانتو کتی تک دکمه برای مجالس و مهمانی‌ها بسیار زیبا است و قد آن معمولا تا بالای زانو است که می‌توان آن را با یک شلوار پارچه‌ای دمپا و کفش پاشنه دار ست کرد تا جلوه بسیار زیبایی بر تن داشته باشد.

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی چهار دکمه نیز یکی از زیباترین مدل‌های مانتو کتی است که برای هر سن و سالی مناسب می‌باشد. از نمونه این مدل مانتو کتی برای پاییز و زمستان بسیار استفاده می‌باشد. یکی از پارچه‌های بسیار خوبی که می‌توان این مدل مانتو کتی را با آن طراحی کرد، پارچه کشمیر است. پارچه‌های کشمیر بافت و طرح بسیار کلاسیک و زیبایی دارند. حتی می‌توانید در کنار مانتو کتی خود از همان پارچه برای یک شلوار راسته استفاده کنید و در کنار هم نیز بسیار شکیل می‌باشد.

مدل مانتو کتی

 

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :