پردیس بختیاری در
0

اکسسوری‌های جذابی که امسال مد می‌شوند

اکسسوری‌های جذابی که امسال مد می‌شوند

آیا شما هم از زیورآلاتی که استفاده کرده اید خسته شده اید؟ وقت آن است که به کلکسیون خود تنوعی دهید. طراحان مد برای پاییز و زمستان امسال مدل های متنوعی را طراحی کرده اید که بد نیست به آنها نگاهی بیاندازید.

جواهرات رنگی

جواهرات رنگی یکی از مدهای پاییز امسال است. از آنجا که این جواهرات رنگی و توی چشم هستند، بهتر است که آنها را با لباس هایی ساده و مونوکروم به تن کنید تا زیبایی شان را از دست ندهند.

 گوشواره تگ

یکی دیگر از مدهای این فصل گوشواره تک است. بنابراین اگر یک لنگه از گوشواره هایتان را گم کرده اید، ناراحت نشوید زیرا می توانید یک لنگه دیگر آن را به تنهایی استفاده کنید و بیش از همیشه توی چشم باشید. کافی است که گوشواره تان بزرگ و چشمگیر باشد تا زیبا به نظر آیند.

گردنبند زنجیری پهن

گردنبندهای زنجیری در پاییز امسال بزرگ و بزرگ تر می شوند. از آنجا که این مدل گردنبند اولین چیزی است که در استایل تان به چشم می خورد، بهتر است که از اکسسوری های دیگری استفاده نکنید تا شلوغی بیش از حد آن توی ذوق نزند.

مروارید

مروارید هیچگاه از مد نمی افتد اما پاییز و زمستان امسال این اکسسوری بیش از همیشه توجه طراحان مد را به خود جلب کرده است. مهم نیست که آن را برای گردنبند انتخاب می کنید یا گوشواره و دستبند… با انداختن این مدل اکسسوری جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

 

گوشواره گرد

گوشواره های گرد بار دیگر توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده اند. البته مد امسال با مد سالهای پیش کمی تفاوت دارد. امسال شما شاهد گوشواره هایی بزرگ تر از همیشه هستید که رنگ آنها نیز طلایی و نقره ای می باشند.

  

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :