پردیس بختیاری در
0

استایل کژوال به سبک خوشتیپ‌ترین مردان هالیوود

استایل کژوال به سبک خوشتیپ‌ترین مردان هالیوود

استایل کژوال یا همان استایل غیر رسمی یکی از محبوب ترین ترندها در دنیای مد و لباس است. استایل کژوال همان استایل خیابانی است، یعنی ساده و راحت لباس پوشیدن. اما برای این استایل هم باید با مفهوم ترکیب رنگ ها و نحوه ست کردن لباس های مختلف آشنا بود.

حتما شما هم زمان هایی که می خواهید به سفر بروید، یا با دوستان تان در شهر گشتی بزنید یا حتی برای پوشش روزمره تان به دنبال تیپی راحت و در عین حال جذاب هستید، بد نیست که به استایل کژوال مردان هالیوودی نگاهی بیاندازید و از آنها ایده بگیرید.

اگر دوست دارید در روزهای سرد سال استایلی کژوال بزنید، مانند نیک جوناس یک هودی به همراه شلوار جین و کفش کتانی به تن کنید. یک کت نسبتا بلند هم می تواند شما را از شر سرما نجات دهد.

مایکل بی جردن استایلی سر تا پا مشکی به تن کرده اما با پوشیدن یک کت رنگی روی آن، به استایلش جذابیت و تنوع داده است. اگر شما هم می خواهید که بیش از همیشه توی چشم باشید، رنگ غالب لباس تان را یک رنگ خنثی مانند خاکستری، مشکی یا سرمه ای انتخاب کنید و یک رنگ جیغ و بولد را به آن بیافزایید.

ادریس البا استایلی ساده اما قدرتمند دارد. سویشرتی سفید، شلواری سرمه ای و نیم بوتی چرم در کنار هم به زیبایی ست شده اند.

اگر به دنبال استایلی نه خیلی اسپرت و نه خیلی رسمی هستید، می توانید این استایل جاستین ثرو را کپی کنید. کت چرم که با کفش چرمش ست شده، به او ظاهری شیک و جذاب بخشیده است که برای یک دورهمی در رستوران یا کافه بسیار مناسب است.

رایان رینولدز جزو یکی از خوش تیپ ترین مردان هالیوودی است. استایل او همیشه الهام بخش دیگران و حتی طراحان مد و فشن است. او در اینجا کت و شلواری جیر را با تی شرتی ساده ست کرده است. لباس های او هر کدام به یک رنگ است اما چون به رنگ های خنثی انتخاب شده اند، به سادگی با هم ست می شوند.

الکساندر اسکارشگرد، هنرپیشه و کارگردان اهل سوئد، جسارت زیادی در استایلش به خرج داده است. او تی شرتی زرد رنگ را با کتانی سفید و شلوار مشکی ست کرده است.

دیوید بکهام نه تنها در استایل رسمی، بلکه در استایل کژوال هم حرف اول را می زند. او در اینجا دو کت را روی هم پوشیده، چیزی که شاید به ذهن شما هم خطور نکند.

بروکلین بکهام هم از مد و فشن چیزی از پدرش کم ندارد. کفش های آل استاری که او به پا کرده، همیشه روی مد است و با هر استایل غیر رسمی جور در می آید.

درک یکی دیگر از ستاره هایی است که اکثرا با استایل کژوال دیده می شود. اکسسوری هایی که او استفاده می کند، مانند زنجیرهایی که به گردنش می آویزد، بر کژوال بودن استایلش تاکید بیشتری می کند.

اسنیکر سفید، نه تنها هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه جذاب است، بلکه با هر مدل لباسی نیز به سادگی ست می شود. ادی ردمین کفش و پیراهنش را با هم ست کرده و شلوار و کت را هم به یک رنگ انتخاب کرده که ترکیب جذابی را در کنار هم ساخته اند.

رامی ملک تنها با پوشیدن بلوزی طرحدار و کتی بلند به روی آن، بدون آنکه تلاش زیادی کرده باشد، استایلی کژوال جذابی را برای خود ساخته است. خوبی رنگ های خاکستری، سفید و مشکی این است که با هر رنگ و طرح لباسی به راحتی ست می شوند.

هر کجا که نام ستاره های خوش استایل هالیوودی باشد، نام جان لجند نیز دیده می شود. این ستاره خوش تیپ به خوبی می داند که چگونه لباس هایش را با هم ست کند. او این استایل کژوال و راحت را برای یکی از سفرهایش انتخاب کرده است.

یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز، کت چرم است. اگر دوست دارید کمی متفاوت به چشم آیید، رنگ قهوه ای آن را انتخاب کنید. یک کت چرم، به همراه تی شرت و شلوار جین از بهترین انتخاب های شما برای استایل روزمره پاییزی می تواند باشد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :