پردیس بختیاری در
0

«آدریانا لیما»، راز زیبایی و تناسب‎اندام مدل مشهور

«آدریانا لیما»، راز زیبایی و تناسب‎اندام مدل مشهور

آدریانا لیما «Adriana Lima» مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از فرشته‌های ویکتوریا سیکرت بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸ و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد.

لیما هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد شغل آینده‌اش یک مدل تبلیغاتی باشد، حتی با وجود اینکه در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می‌کرد. او مانکن محبوب طراحانی مانند الکساندر مک‌کوئین، فندی، رالف لورن، جورجو آرمانی، کریستیان دیور، ویکتوریا سیکرت و والنتینو به ‌شمار می‌آید.

او در حال حاضر در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد. در ادامه مصاحبه ای با این سوپر مدل در مورد عادات و سبک زندگی او برایتان آورده ایم که اگر مشتاقید بدانید، با چی بپوشم همراهمان باشید.

مادلینگ چه تاثیری روی شخصیت تو گذاشت؟

من با اعتماد به نفس بالایی وارد این حرفه شدم. اوایل کارم بسیار سخت بود زیرا هیچکسی مرا نمی شناخت و هر لحظه ممکن بود که توسط کارشناسان رد شوم. اما سعی کردم که اعتماد به نفسم را بالا نگه دارم. مادر شدن اعتماد به نفس و عزت نفس مرا دو چندان کرد. من به قدرتی که دارم پی برده ام و سعی می کنم که هر روز این حس را در خودم تقویت کنم. نصیحت من به دیگران این است که همدیگر را ببخشیم، گذشته را رها کنیم و با یک حس خوب و مثبت در مسیر پیش روی زندگی مان قدم بگذاریم.

چه شیوه آرایشی را می پسندی؟

من خودم چهره طبیعی را ترجیح می دهم. من در طول روز تنها کمی ریمل و کمی برق لب می زنم. من خانم هایی که هر روز صبح آرایش غلیط می کنند را درک نمی کنم. یک چهره طبیعی برای من جذابیت بیشتری دارد.

راز زیبایی پوستت چیست؟

زمانی که من در برزیل بودم به کرم های ضد آفتاب اهمیت نمی دادم اما حال که با مضرات آفتاب آشنا شدم، هیچگاه مصرف کرم ضد آفتاب را فراموش نمی کنم. من در خانه ام همیشه یک کرم ضد آفتاب را دم در ورودی می گذارم تا هنگام خارج شدن از خانه به هیچ وجه آن را فراموش نکنم.بنابراین یکی از مهمترین دلایل آن استفاده مدام از کرم های ضد آفتاب است. علاوه بر آن، من همیشه پوستم را مرطوب نگه می دارم. زیاد هم آرایش نمی کنم. در واقع سعی می کنم که با آرایش کم به پوستم فرصت نفس کشیدن بدهم.

چه عادتی در غذا خوردن داری؟

من سعی می کنم بر هر چیزی که می خورم، کنترل داشته باشم. من به جای ۳ وعده سنگین غذایی، چند وعده سبک در طول روز دارم. پروتئین مورد نیاز بدنم را به جای گوشت از سبزیجات دریافت می کنم. من، نه تنها به دلیل حرفه مادلینگ، بلکه به خاطر مادر شدن، باید رژیم غذایی سالمی را دنبال کنم. بنابراین اعتدال را در هر ماده غذایی که مصرف می کنم، رعایت می کنم.

 چه ورزشی می کنی؟

من یک بوکسر هستم. من این ورزش را بیش از ۱۰ سال است که دنبال می کنم. قبل ترها هفته ای دو یا سه بار به باشگاه می رفتم اما اکنون نمی توانم یک روز را هم بدون ورزش سر کنم.

چه ورزشی را پیشنهادی می دهی؟

من خودم عاشق ورزش های استقامتی هستم. طناب زدن به نظر من یکی از بهترین ورزش هاست. شما به سادگی می توانید طناب را در کیفتان بگذارید و به هر کجا که دوست دارید ببرید و ورزش کنید. هم سبک است و هم این که جای زیادی برای ورزش نمی خواهد. ۱۰ دقیقه طناب زدن برابر با ۳۵ دقیقه دویدن است. گاهی من تا ۱ ساعت هم طناب می زنم که کالری زیادی را می سوزاند.

آیا دخترانت به نظر تو در مورد لباس پوشیدن اهمیت می دهند؟

نه، هیچوقت! شخصیت آنها با شخصیت من کاملا متفاوت است. آنها باید بتوانند که در مورد استایلشان تصمیم بگیرند که البته این کار را هم می کنند. در واقع من هم یک جورایی خوشحالم که آنها به حرف من در این مورد گوش نمی دهند. من معمولا به آنها پیشنهادی نمی دهم و می گذارم که خودشان هر آنچه دوست دارند، به تن کنند.

آیا مادر شدن، مسیر زندگی تو را در حرفه مادلینگ تغییر داد؟

مادر شدن یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی من بود. مادر بودن بسیار سخت و چالش برانگیز است. پس از این که فرزندانم به دنیا آمدند، کار من هم سخت تر شد. زیرا از یک طرف باید به بچه ها رسیدگی می کردم و از طرف دیگر تمرینات سخت ورزشی داشتم. من یک ورزشکار بودم و یک ورزشکار باید بعد از ورزش به بدنش استراحت دهد، اما من مجبور بودم که بعد از ورزشم به فرزندانم رسیدگی کنم. اما من از هیچکدام از این تصمیماتی که گرفتم پشیمان نیستم. به نظرم من الگوی خوبی برای فرزندانم خواهم بود.

برای پست های اینستاگرامت چقدر زمان می گذاری؟

من در مورد پست هایم فکر نمی کنم. من تمام آنها را با احساسم منتشر می کنم. در واقع من تمام کارهایم را با حس و حالم انجام می دهم. سعی می کنم که از طریق شبکه های اجتماعی الهام بخش دیگران به خصوص مادران باشم. من سعی می کنم که مبارزه با چالش های زندگی را به مردم بیاموزم و به آنها نشان دهم که چقدر سلامت روحی و جسمی اهمیت دارد.

آیا با سوپر مدل های دیگر در ارتباط هستی؟

کارن السون و الک وک از دوستان خوب من هستند اما مشکل من این است که من در میامی زندگی می کنم. معمولا اکثر مدل ها در شهرهایی مثل نیویورک و لس آنجلس هستند اما من از همه آنها دورم و همین ارتباط من را با دیگر مدل ها کم می کند.

صنعت مد و فشن از زمانی که تو آغاز به کار کردی تاکنون چه تغییری کرده است؟

صنعت مد و فشن تغییرات زیادی کرده است و دلیل آن هم شبکه های اجتماعی است. قبل ترها زمانی که ما می خواستیم نمونه هایی از یک کلکسیون جدید را ببینیم، باید تا مراسم افتتاحیه فشن شو صبر می کردیم یا این که منتظر چاپ مجله های مربوطه بودیم اما حال درست همان روزی که برندی محصولی را تولید می کند، ما می توانیم نمونه هایی از آنها را در شبکه های اجتماعی ببینیم.

چه پیشنهادی به دیگران برای گرفتن عکس و سلفی می دهی؟

این که نور فضا مناسب باشد و زاویه درستی را برای عکس انتخاب کنیم.

چه پیشنهادی به جوان ترها می دهی؟

این که به خود و سلامتی شان اهمیت دهند. برای زیبا بودن باید ابتدا زیبایی را از درونشان آغاز کنند. اگر درون زیبایی داشته باشند، مطمئنا ظاهر جذابی هم خواهند داشت. این بهترین پیشنهاد من برای جوان ترها است.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :