chadmin در
0

جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی یک از اکسسوری‌های محبوب و ضروری برای خانم‌ها و آقایان به شمار می‌رود. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم به زیبایی چهره و استایل شما نیز کمک می‌کند. تنوع عینک آفتابی هر ساله بیشتر از سال‌های قبل می‌شود و هر چه به سمت فصل‌های گرم نزدیک‌تر می‌شویم بازار خرید آن هم داغ‌تر می‌شود. و اما برای بهار و تابستان ۲۰۱۸ نیز طرح‌ها و فریم‌های خاصی از  عینک آفتابی طراحی شده است که در این مقاله انواع مختلف آن را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ بیاندازیم.

 

جدیدترین مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸

عینک آفتابی ترینیتی (Trinity)

بسیاری از افراد فیلم افسانه‌ای و پرطرفدار ماتریکس را مشاهده کرده‌اند، یکی از الگوهای عینک‌های سال جاری برگرفته شده از همین فیلم است. عینک‌هایی با فریم کوچک و کشیده و بسیار باریک که اغلب به رنگ مشکی هستند. این عینک‌ها محافظ بسیار خوبی برای چشم‌ها در برابر آفتاب نیستند اما جلوه و زیبایی خاص خودشان را دارند. موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید، در کنار آن یک رژ قرمز نیز بزنید و عینک ترینیتی خود را نیز بزنید تا مثل یک چهره افسانه‌ای و زیبا جلوه کنید.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی با فریم شفاف

این مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ در نگاه اول، ما را یاد عینک‌های مادربزرگ و پدربزرگمان می‌اندازند. فریم مربعی شکل تا حدودی گرد، همراه با یک قاب پلاستیکی و لنزهایی شفاف. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این عینک‌ها این است که آرایش چشمان شما را پنهان نمی‌کنند و شما می‌توانید با یک آرایش چشم زیبا و خط چشم، چشم‌های خود را از پشت لنزهای این عینک زیبا و شفاف‌تر نشان دهید. فریم‌های موجود از این نوع عینک معمولا سفید و یا صورتی کم رنگ است.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی فریم سفید

با هم سفری در زمان کنیم و برگردیم به دهه ۱۹۶۰، دوره افرادی چون توییگی و آدری هپبورن. عینک‌هایی که بیشتر در آن زمان مورد توجه قرار می‌گرفت عینک‌های با قاب‌های بیضی شکل، پلاستیکی در دو رنگ متضاد مثل سفید و مشکی بود. امسال نیز ایده اصلی ساخت عینک آفتابی قاب سفید از همان عینک‌ها گرفته شده است و دقیقا عینکی کلاسیک با قاب سفید که اکثرا بیضی شکل هستند طراحی شده است که نشانه‌ای از دوران کودکی و نوجوانی افراد بسیار زیادی است.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی اسپرت 

از اوایل سال ۲۰۰۰ علاوه بر طراحی عینک‌های آفتابی کلاسیک، عینک‌های اسپرتی نیز طراحی و روانه بازار می‌شد که طرفداران آن بسیاری از نوجوانان و جوانان اسپرت پوش بودند. ویژگی عینک‌های اسپرت به این صورت بود که لنزهای آن‌ها تیره‌تر از حد معمول بود و فریم‌های آن‌ها به شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی مانند زرد، نارنجی و… بود. امسال نیز در ادامه همان روند عینک‌های اسپرت، با فریم‌های بسیار خاص و لنزهای تیره طراحی شده است. برخی از آن‌ها تماما دارای فریم است و برخی دیگر فقط بخش بالایی لنز را پوشانده است و در رنگ‌های متفاوتی ارائه شده است.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی با لنز زرد

این مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ یکی از پر طرفدارترین عینک‌هایی که امسال مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت، لنز زرد عینک‌های آفتابی بود. بسیاری از افراد به خصوص در حوزه سینما و بازیگری از این مدل عینک استقبال کردند. شرکت‌های بسیار معروفی چون ریبن نیز برخی از عینک‌های خود را با فریم زرد طراحی کردند. لنزهای زرد که به گفته برخی از طراحان الهام گرفته شده از چشم‌های گربه است بر روی صورت بسیار زیبا جلوه می‌کند.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک آفتابی لبه تیز

یکی دیگر از عجیب‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های عینک که برای سال ۲۰۱۸ طراحی شده است، عینک‌های لبه تیزی است که به گفته برخی این مدل نیز از چشم‌های گربه الهام گرفته شده است. این مدل عینک برای محافظت چشم چندان مناسب نیست چون فریم‌های بسیار کوچک و زاویه‌داری دارد اما برای مجالس خاص و برای افرادی که پیرو سبک مد هستند می‌تواند مناسب باشد.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

 

عینک آفتابی با خطوط موازی

یک الگوی جالب و زیبا که فریم عینک را از حالت معمولی در می‌آورد طراحی یک یا دو خط موازی و افقی بالای فریم عینک‌های جدید است. این طراحی سبب شده است که عینک را بزرگ‌تر بر روی صورت شما نشان دهد. این نوع عینک آفتابی با خطوط بالای آن، خط ابروهای شما را کاملا می‌گیرد اما چهره شما را متمایز و زیبا جلوه می‌دهد.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

عینک‌های آفتابی هنری

این مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ عینک‌ها برای استفاده روزانه نیستند چرا که بسیار خاص و هنرمندانه طراحی شده‌اند. اما برای افراد مشهور و یا برای مجالس بسیار خاص می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. طرح‌های امسال از گل‌ها، جواهرات خاص و برندهای خاص ایده گرفته شده است که برای استفاده از آن‌ها باید از لباس‌های خاص نیز استفاده کرد.

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۸ : جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۸

مطالب مرتبط:

۱- نکاتی در مورد خرید عینک آفتابی برای کودکان

۲- روش های تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل از تقلبی

۳- راهنمای خرید عینک اسکی و اسنوبرد مناسب

۴- لباس اسکار ۲۰۱۸ : با خوش تیپ‌ترین هنرمندان این رویداد آشنا شوید



دیدگاه شما

حسین زاده در تاریخ 04 مارس 2018

بسیار زیبا هستند ولی از کجا میتونیم بخریم؟



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :