سوگل پورمهرام در
0

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

پاییز تمام شده و زمستان از راه رسیده. وقت آن شده که سری به کمدهایمان بزنیم و ببینیم آیا همه لباس‌های مناسب برای فصل زمستان را داریم؟ آیا کت‌ها و پالتوهای مناسبی که مانند یک پتو، ما را در مقابل برف سرد زمستانی گرم نگه می‌دارند و در عین حال زیبا هم هستند، داریم؟! درست است که کاربرد هر لباسی مهم است، اما یادمان باشد که نباید از تیپ و مد روز غافل شویم. امسال، تمرکز طراحان مد و فشن، بر راحتی پالتوهای زمستانی است. الگوها و برش‌های نسبتا آزاد این کت‌ها، حرکات شما را محدود نمی‌کنند. طیف رنگی‌شان نیز به گونه‌ای است که می‌توانید آنها را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها ست کنید. برای آشنایی با بهترین مدل پالتو زنانه ۲۰۱۸ ، با چی بپوشم همراه باشید.

 

بازگشت پالتوهای مدل شنلی

این مدل کت زمستانی از چند سال پیش شناخته شده است. یکی از خصوصیات آن که جلب توجه می‌کند، این است که آستین ندارد. اما زمستان امسال، الگو و تزئینات این کت‌ها کاملا متفاوت خواهد بود: دو ردیف دکمه، کمر کمی تنگ، با کمی تزئینات از جنس خز (یا بدون تزئینات!). برای برخی از افراد، این نوع کت ممکن است از لحاظ راحتی، وسوسه کننده به نظر برسد. همچنین، می‌توانید با آنها تیپ‌های متفاوت و بی‌نظیری خلق کنید.

پیشنهاد طراحان مد و فشن این است که در سال ۲۰۱۸، کت‌های شنلی را با چکمه‌های مردانه و چکمه‌های تا بالای زانو که تزئینات برجسته‌ای دارند بپوشید.

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

مدل پالتو زنانه ۲۰۱۸ و پالتوهای خزدار

ظاهرا طراحان مد و فشن، اهمیت ویژه‌‍ای برای خز قائل هستند! آنها بی پروا از خز در همه طرح‌هایشان استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۸ هم قصد دارند از خز با رنگ‌های متنوع در کت‌های زمستانی استفاده کنند؛ ارغوانی تیره، تناژهای صورتی،  قرمز مایل به قهوه ای و زرد مایل به طلایی. طراحان مد و فشن، از خز برای یقه کت، دور آستین پالتو فوتر زنانه ، پایین کت، و کلاه آن استفاده می‌کنند. طراحان مد و فشن از رنگ‌های متضاد یا رنگ‌هایی در یک طیف و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در تولید لباس و محصولات فشن استفاده می‌کنند. خز به عنوان یک عنصر ترکیبی در بافت این لباس‌ها استفاده می‌شود.

مدل پالتو زنانه ۲۰۱۸ و استفاده از تصاویر و طرح‌های رنگارنگ

طرح‌ لباس‌های پاییزی و زمستانی معمولا ساده و سنتی است. ترندهای این فصول، اغلب کلاسیک هستند. اما زمستان امسال قرار است با کمی تضاد در دنیای مد و فشن روبه‌رو شویم. کت‌های زمستانی امسال طرح‌دار هستند. طرح‌هایی مثل عکس‌های چاپ شده بر روی بافت لباس، یا استفاده از رنگ‌های درهم و متضاد (فشن کلاژ). ممکن است ظاهر این لباس‌ها در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما اگر به درستی آنها را به هم ست کنید، بسیار خوشتیپ و زیبا به نظر می‌رسید. همچنین، اگر به کت‌های بسیار ضخیم، عناصر براق یا پَچ (وصله) اضافه کنید هم زیباتر می‌شوند.

پالتوهای پشمی

زمستان امسال، برای ترکیب مدل های رترو (طرح‌های کلاسیک و قدیمی) با مدل‌های مدرن، با هیچ محدودیتی مواجه نیستید. رنگ روشن و راحتی کت‌های پشمی، آنها را به یک لباس ایده‌آل برای افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند تبدیل کرده است. با این حال، این مدل کت‌ها به خاطر بی‌نقص بودن دوخت‌شان و کیفیت پارچه‌ای که در آنها به کار برده می‌شود، بسیار جلب توجه می کنند.

زیبایی این مدل پالتو زنانه بسیار به کیفیت پارچه‌اش بستگی دارد؛ مثلا پارچه کت نباید روی تن آویزان باشد و در هنگام حرکت شکل و قیافه‌اش را از دست بدهد. همچنین، حجم این کت‌ها هم بسیار مهم است، که بر اساس مدل و خصوصیات بدن هر فرد تعیین می‌شود.

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

پالتوهای بسیار بلند (تا مچ پا)

با توجه به ترندهای سال ۲۰۱۸، زمستان امسال، پالتوهای ماکسی به سبک کت‌های کلاسیک انگلیسی، بخش مهمی از کمد هر خانم خوشتیپ و باسلیقه خواهند بود. می‌توانید این کت‌ها را با پارچه‌های اصیل (پارچه‌های ضخیم و پشمی)، در رنگ های آبی، سبز، خاکستری، تهیه کرده و آنها را با رنگ‌های سال ۲۰۱۸ مثل شتری، صورتی کم رنگ، و خاکی ست کنید و یک استایل منحصر به فرد ایجاد کنید. استفاده از طرح های چاپی و رنگ‌های درهم (که کمی بالاتر در موردشان توضیح دادیم) را هم فراموش نکنید.

آخرین طرح‌های پیشنهادی طراحان مد و فشن برای زمستان ۲۰۱۸ عبارتند از: پارچه‌های راه‌راه و پشمی، با ترکیب رنگی بژ کلاسیک و خاکستری روشن.

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

مدل پالتو زنانه ۲۰۱۸ و پالتوهای اُورسایز

اگر شما هم به راحتی لباس بسیار اهمیت می‌دهید، حتما از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوید که پالتوهای سایز بزرگ، مد زمستان ۲۰۱۸ هستند. این کت‌ها، مدل خاصی ندارند. درنتیجه ضخیم و سفت بودن پارچه‌ آنها در زیبایی‌شان تاثیر بسزایی دارد. این کت‌ها در میان تمام خانم‌های زیبا و خوشتیپ جهان، بسیار محبوب شده‌اند. اگر دوست دارید ترکیب‌های زیبا و منحصر به فردی خلق کنید، زمستان امسال، حتما چند مدل از کت‌های اُورسایز را در کمدتان داشته باشید.

قوانین سختگیرانه‌ای در خصوص استفاده از جزئیات وجود ندارد. معمولا تاکید بر این است که به طور همزمان، از عناصر گوناگون در چیدمان و سبک‌های متضاد استفاده کنید. از اینکه کت‌های اُورسایز را همراه با شلوار جین گشاد، بوت بلند، ژاکت، و یک تیشرت سفید زیر آن بپوشید، اصلا خجالت نکشید! ماهیت این کت‌ها منحصر به فرد است، درنتیجه برای خلق ترکیب‌های گوناگون با آنها، با هیچ محدودیتی مواجه نیستید.

بهترین مدل‌های کت و پالتو زنانه برای سال ۲۰۱۸

پالتو چرم زنانه

ترندهای فشن امسال، با اقتدار به دهه ۱۹۸۰ برگشته‌اند! مرور ترندهای این دهه در صنعت مد، حتی ایده‌های جدیدتری را برای طراحان مد و فشن به ارمغان می آورد. سال گذشته، شاهد مد شدن اِپُل (شانه‌های بلند)، لباس‌های براق، رنگ‌های نئونی لژهای یک‌سره بودیم. زمستان امسال، ترندها کمی محتاطانه‌تر شده اند. مثلا کت‌های چرمی امسال دوباره مد شده‌اند. طرح این کت‌ها ساده است و ما را یاد اُورکت‌های انگلیسی می‌اندازد؛ البته با پارچه چرمی!

طیف رنگی نیز توسط طراحان مد و فشن، دوباره طراحی شده است. رنگ‌ها دیگر بیش از حد روشن و براق نیستند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، زرشکی، قهوه‌ای و مشکی کلاسیک، جایگزین رنگ‌های روشن سال قبل شده‌اند.

ترندهای سال ۲۰۱۸ و مدل پالتو زنانه ۲۰۱۸ ، شما را قادر می‌سازند که جواهرات و لباس‌های مختلف را در طیف‌های رنگی گوناگون امتحان کنید و برای خودتان استایلی منحصر به فرد و خلاقانه ایجاد کنید.

مطالب مرتبط: 

۱- جدیدترین مدل بوت و نیم بوت زنانه سال ۲۰۱۸

۲- با بهترین ترکیب های رنگ مو ۲۰۱۸ آشنا شوید

۳- در سال ۲۰۱۸ کدام لباس ها مد خواهد بود؟

۴- شیک بپوشیم : آقایان و خانم‌ها چگونه هر روز شیک بپوشیم و جذاب باشیم

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

sara در تاریخ 09 ژانویه 2018

عالی بود چی بپوشم
مرسی که این مدل های جدید پالتو رو معرفی کردید



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :