پردیس بختیاری در
0

۷ رنگ لاکی که پاییز امسال مد می‌شوند

۷ رنگ لاکی که پاییز امسال مد می‌شوند

تابستان رو به اتمام است و ما باید خودمان را برای پاییزی دیگر آماده کنیم. از آنجا که هر فصل مد مخصوص به خود را دارد، پاییز امسال نیز از آن مستثنی نیست. اگر می خواهید بدانید که چه رنگ لاک هایی برای پاییز ۲۰۱۹ مد می شود، در ادامه این مطلب همراهمان باشید.

آبی آسمانی مات

آبی یکی از رنگ های محبوبی است که دل هر فردی را به دست می آورد. پاییز امسال این رنگ بیش از همیشه برای ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته آبی تونالیته های مختلفی دارد که طراحان مد برای این فصل آبی آسمانی مات را به دیگر تونالیته ها ترجیح دادند. این رنگ گزینه مناسبی برای ست کردن با لباس های جین، از جین سفید گرفته تا آبی و مشکی، است.

قرمز

لاک قرمز یکی از رنگ هایی است که هیچگاه جذابیت خود را از دست نمی دهد و همیشه روی مد است. البته این رنگ نیز مانند آبی تونالیته های مختلفی دارد. رنگی که پاییز ۲۰۱۹ ترند می شود، رنگ قرمز -جیگری است که بسیار رمانتیک و زنانه می باشد. البته این رنگ لاک تنها برای ناخن های کوتاه پیشنهاد شده است. شما می توانید رژ لب تان را نیز به این رنگ انتخاب کنید تا بیشتر از همیشه بدرخشید.

سبز کله غازی

سبز کله غازی از زمان های کهن تاکنون به عنوان رنگی لاکچری شناخته می شود. اگر چه ما شاهد رنگ های روشن تر سبز در فصل های بهار و تابستان بودیم اما پاییز امسال رنگ کله غازی است که تبدیل به ترند می شود. اگر می خواهید روی ناخن هایتان طرح بکشید، رنگ های خنثی ای چون مشکی یا خاکی را انتخاب کنید که در کنار این رنگ به زیبایی می درخشند.

شکلاتی

این رنگ ناخن ما را به یاد مدهای دهه ۷۰ میلادی می اندازد. پاییز ۲۰۱۹ نیز بار دیگر شاهد این رنگ روی ناخن ها هستیم. رنگ شکلاتی در کنار لباس هایی با رنگ های خنثی مانند کرم، قهوه ای روشن، سفید و … به زیبایی هماهنگ می شود. علاوه بر آن می توانید آن را با بوت های چرم قهوه ای تان نیز ست کنید.

سرخابی

حتما خانم هایی که عاشق میهمانی و گشت و گذار هستند، از این رنگ لاک استقبال می کنند. رنگ سرخابی برای فرم ناخن های بادامی و مستطیلی شکل مناسب است. اگر دوست دارید که در جمع بدرخشید، این رنگ لاک را با لباستان ست کنید.

طلایی اکلیلی

اگر به دنبال لاکی شیک برای میهمانی های شبانه تان هستید که در تاریکی بدرخشد و زیبایی ناخن های شما را دوچندان کند، به سراغ یکی دیگر از ترندهای پاییز امسال، یعنی رنگ طلایی اکلیلی، بروید. این رنگ که با برگ های پاییزی هماهنگی دارد، یک استایل پاییزی زیبا را برای شما رقم می زند. بهترین رنگ لباس برای این لاک، لباس مشکی است.

طوسی روشن

یکی از رنگ هایی که پاییز امسال روی ناخن ها به مراتب می بینید، طوسی روشن است. خوبی این رنگ آن است که با هر رنگ لباسی، از زرد گرفته تا آبی و سبز… به سادگی ست می شود. شما می توانید این رنگ را نه تنها برای مراسم رسمی و دوستانه، بلکه برای دیگر موقعیت ها نیز به کار گیرید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :