امید جعفری در
0

۷ اکسسوری که هر مردی باید داشته باشد

۷ اکسسوری که هر مردی باید داشته باشد
مانند هر غذایی که ادویه می‌تواند تمام کننده و پایان کار باشد، اکسسوری هم آخرین و مهم‌ترین قسمت استایل و لباس پوشیدن است. اگر از مردانی که در دنیای مد و لباس غرق شده‌اند در مورد اکسسوری و انتخاب مهم‌ترین آن‌ها سؤال کنید، پاسخ آن‌ها همراه با فکر کردن زیاد خواهد بود. برای مردانی که اهمیت اکسسوری را می‌دانند، انتخاب کردن بهترین اکسسوری کار سختی است. مردانی را سراغ داریم که جعبه‌های پر از اکسسوری و وسایل جانبی به همراه خودشان در سفر یا داخل جالباسی دارند و همیشه از آن استفاده می‌کنند. اما به راستی مهم‌ترین اکسسوری های مورد نیاز برای مردان کدم هستند و آیا می‌توان از میان تنوع موجود در بازار انتخاب درستی انجام داد؟ امروز در چی بپوشم به بررسی مهم‌ترین اکسسوری های مردانه و آشنایی جزئی با آن‌ها خواهیم پرداخت.
مردان خوش استایل می‌دانند که اکسسوری مترادف با توجه به جزییات و زیبایی است. به عبارت بهتر، به همراه داشتن اکسسوری به معنی دقت در مد و لباس پوشیدن است. هر مردی می‌تواند کت شلوار سرمه‌ای و کفش مجلسی به همراه پیراهن سفید به تن داشته باشد اما تنها تفاوت دو مرد با یک لباس و استایل مشابه فقط می‌تواند در جزئیات باشد. اما شما به عنوان یک مرد چه جزئیاتی باید به جا لباس و استایل خودتان اضافه کنید.

ساعت

اولین و شاید مهم‌ترین اکسسوری مردانه، ساعت است. از مردانی که همیشه ساعت به دست دارند، سؤال کنید آیا بدون ساعت می‌تواند بیرون از خانه زنده بمانند؟ مسلماً جواب خواهند داد روزهایی که ساعت به مچ ندارند، گویا چیزی را گم کرده‌اند. برای انتخاب ساعت بر اساس تنوعی که در بازار وجود دارد، باید کمی هوشیارانه عمل کنید. اولویت شما باید نوع استفاده و استایل خودتان باشد. اولویت‌های بعدی به ترتیب، جنس ساعت، ضد آب بودن، نوع محرک و تعداد موتور باشد. اگر امسال می‌خواهید ساعت خریداری کنید، از ساعت‌هایی با صفحه‌های کوچک و رنگ آبی سرمه‌ای یا سیاه را به عنوان رنگ زمینه ساعت انتخاب کنید. اگر می‌خواهید روی ساعتی مانند رولکس سرمایه‌گذاری کنید، باید در نظر داشته باشید که این ساعت‌های لوکس فقط می‌توانند همراه شما در مراسم و مجالس باشند و برای استفاده‌های روزانه انچنان مناسب نیست. برای استفاده روزانه از برندهای دیگر انتخاب کنید.

دستمال جیب

دستمال جیب یا دستمال مربعی و استفاده از آن، روش مؤثری برای افزودن رنگ، الگوهای متفاوت حتی پارچه‌های متفاوت به ژاکت و کت می‌تواند باشد. به طور معمول کت شلوارهای مردانه ساده هستند و شکل ظاهری آن‌ها می‌تواند به تنهایی کسل کننده باشد. اگر قصد دارید این لباس‌ها به همان شکل به تن کنید و در مراسم رسمی و مجلسی حضور داشته باشید، ساده و همانند بسیاری دیگر از مردان دیده خواهید شد. اما اکسسوری همانند دستمال جیب می‌تواند شما را از بقیه متمایز کند. برای کت شلوار خاکستری، دستمال جیبی با رنگ‌های خاکستری، راه‌راه، کتان یا انواع مختلف دیگر که به نظر خودتان می‌تواند تمایز در رنگ و طرح لباس به وجود آورد، استفاده کنید. به عنوان یک مرد توصیه می کتم، چند نوع از دستمال همیشه آماده در جالباسی داشته باشید تا با لباس و استایل های مختلف آن‌ها را استفاده کنید.

کیف چرمی دستی

اهمیت کیف چرمی را به عنوان یک اکسسوری نادیده نگیرید. بسیاری از مردان با وجود استایل خوبی که دارند، با یک کیف اشتباه یا کوله پشتی تلاش خودشان را در صفر ضرب می‌کنند. سرمایه‌گذاری روی کیف چرمی مناسب را به عنوان یک مورد ابدی در نظر داشته باشد. برای انتخاب کیف چرمی خوب می‌توانید به مواردی همانند دوخت بیرونی کیف، دسته‌های کیف، دوخت داخلی کیف، استفاده از المان‌های تزیینی و رنگ چرم دقت کنید. برای مردان معمولاً کیف‌های چرمی به رنگ قهوه‌ای تیره مناسب است. هرچند داشتن این کیف‌ها، شما را ملزم می‌کند که وقت زیادی در نگه‌داری آن‌ها هم صرف کنید. کیف چرمی لازم نیست حتماً رسمی باشد، نگاهی به استایل دیوید بکهام به همراه کیف ورزشی چرمی داشته باشید تا متوجه شوید می‌توانید هر جایی از این اکسسوری به عنوان المان تزیینی استفاده کنید.

عینک آفتابی

حتی اگر در شهری زندگی می‌کنید که اغلب اوقات هوا ابری و بارانی است، نداشتن عینک آفتابی می‌تواند شما را در لبه خوش‌تیپ بودن قرار دهد. این روزها داشتن عینک آفتابی گران‌قیمت متداول شده است. اما ما به شما توصیه می‌کنیم به جای سرمایه‌گذاری روی برند، کیفیت عینک را بهبود ببخشید. همچنین لازم نیست هر فصل عینک آفتابی جدید خریداری کنید و پولتان را بیشتر از حد برای اکسسوری خرج کنید. در انتخاب عینک آفتابی، کمی با دقت بیشتر عمل کنید و ملاک اصلی خودتان را ترکیب شدن مناسب عینک و صورت قرار دهید. اگر می‌خواهید انتخاب جسورانه داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از لنزهای رنگی و همچنین بدنه‌های چوبی استفاده کنید. همان‌طور که سرمایه‌گذاری بی‌مورد را نهی کردیم، خریدن عینک‌های ارزان را به قیمت داشتن تعداد زیاد عینک، کنار بگذارید.

جوراب

باورتان نمی‌شود جوراب هم می‌تواند اکسسوری محسوب شود؟ این روزها مد و استایل دست روی هر قسمتی از پوشاک و لباس‌های مردم گذاشته است و مدتی است که انتخاب کردن جوراب یکی از مواردی شده که باید برای آن وقت صرف کنید. نخست‌وزیر کانادا را به یاد آورید با جوراب‌های خال‌خالی چقدر محبوب و خوش استایل دیده شد. در مورد جوراب علاوه بر طرح، تعداد هم مهم است. اغلب مردان در پوشیدن لباس دقت می‌کنند و در نهایت با جوراب اشتباه، تلاش خودشان را به هدر می‌دهند. در انتخاب جوراب مواردی همانند استایل، طرح، رنگ زمینه و الگوها را مد نظر داشته باشید.

کیف پول

مردی که لباس کلاسیک به تن دارد و موقع حساب کردن پول ناهار، کیف پول مرد عنکبوتی از جیب خارج کند، انچنان که باید و شاید در مورد استایل چیزی نمی‌داند. همانند کیف‌دستی چرمی روی کیف پول خودتان هم سرمایه‌گذاری کنید تا سال‌های سال بتوانید از آن استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی که کیف مردانه می‌تواند داشته باشد جنس خوب و جای کافی برای قرار دادن کارت‌های بانکی است.

کراوات

حتی اگر استایل غالب شما رسمی و مجلسی نباشد هم داشتن یک کراوات یا پاپیون می‌تواند برای هر مردی ضروری باشد. اما اگر شما ازجمله مردانی هستید که در مراسم‌های مجلسی و اداری شرکت می‌کنید داشتن کراوات یکی از ملزومات اساسی شما باید باشد. رنگ و الگوهای کراوات بر اساس لباس تعیین می‌شود و به همین دلیل است که داشتن چند کراوات و پاپیون ضروری است. پاپیون و کراوات شاید در نظر شما، ساده و بدون تنوع باشد اما گونه‌های مختلفی از پاپیون براساس گره و اندازه آن‌ها وجود دارد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

امیر در تاریخ 17 مارس 2022

شال گردن هم از ضروریات مردانست



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :