chadmin در
3,735

گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیا!

گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیا!

با اینکه ممکن است یک جفت کفش، از نظر شما خیلی آیتم مهمی نباشد، اما کفش‌هایی در جهان وجود دارند که میلیون‌ها دلار قیمت دارند. دلیل قیمت بالای این کفش‌ها می‌تواند به کار رفتن سنگ‌های قیمتی در ساخت آن‌ها و یا محبوب بودنشان نزد افراد و ورزشکاران معروف باشد. گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیا به راحتی در مجموعه کالاهای لاکچری قرار می‌گیرند زیرا چیزی بیشتر از یک جفت کفش هستند. برخی از این کفش‌ها ارزش تاریخی نیز دارند و در مکان‌هایی امن مثل گاو صندوق‌ها نگهداری می‌شوند.

 

مطالب مرتبط:

گران‌ترین برندهای عطر در جهان + پیشنهاد خرید

گران قیمت‌ترین لباس‌های دنیا

۷ تا از گران‌ترین برندهای لباس دنیا

 

 

کفش پاشنه بلند استوارت ویتزمن با طرح رز (به قیمت یک میلیون دلار)

این کفش‌های پاشنه بلند با طراحی وینتج مربوط به دهه 40 میلادی، قیمت یک میلیون دلاری دارند زیرا در ساخت آن‌ها از گل رزهایی از جنس الماس استفاده شده است. استوارت ویتزمن، طراح این کفش‌ها، فیلم نامه نویس معروف را برای پوشیدن این کفش‌ها در مراسم اسکار سال 2008 انتخاب کرد اما او این قضیه را نپذیرفت و در مصاحبه‌های بعدی‌اش گفت که پوشیدن چنین کفش‌های گران‌قیمتی بسیار کلیشه‌ای است و زیاد جالب نیست.

کفش‌های پاشنه بلند یاقوتی استوارت ویتزمن (یک میلیون و ششصد هزار دلار)

در طراحی این کفش‌ها از فیلم جادوگر شهر اُز الهام گرفته شده است. بندهای ابریشمی یاقوت‌نشان این کفش به وضوح خودنمایی می‌کنند. این کفش‌ها برای اولین بار در محفظه‌ای شیشه‌ای به نمایش عموم درآمدند. قیمت یک میلیون و ششصد هزار دلاری این کفش‌ها به آن‌ها رتبه هشت را در لیست گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیا می‌دهد.

کفش‌های سیندرلایی استوارت ویتزمن (دو میلیون دلار)

این کفش‌های پاشنه بلند سیندرلایی توسط خواننده سبک کانتری، الیسون کراوس در اسکار سال 2004 پوشیده شدند. این کفش یکی از گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیاست زیرا در ساخت آن از چرم ایتالیایی و الماس استفاده شده است. در این کفش، نوعی الماس کمیاب به کار رفته است که خود به تنهایی 1 میلیون دلار قیمت دارد. پاشنه‌های 4 اینچی (10 سانتی) این کفش‌ها باعث می‌شوند توجه‌ها به سمت سنگ‌های قیمتی کفش جلب شوند.

 

کفش‌های پاشنه بلند تانزانیت استوارت ویتزمن (2 میلیون دلار)

بله همانطور که می‌بینید دوباره نام استوارت ویتزمن در این لیست وجود دارد. در این کفش‌های پاشنه‌دار از سنگ قیمتی تانزانیت که در رنگ‌های آبی و بنفش موجود است، استفاده شده است. این کفش‌های نقره‌ای رنگ بندهایی دارند که در آن‌ها از سنگ تانزانیت به همراه نوعی الماس به کار رفته است. البته پشت این کفش را فراموش نکنید. پاشنه‌های دوازده سانتی این کفش‌ها از جنس پلاتین الماس‌نشان هستند.

کفش‌های مردانه بورلی هیلز و تام فورد (2 میلیون دلار)

این کفش‌های کالج مردانه با الماس پوشیده شده اند و توسط نیک کنن در فصل نهایی امریکاز گات تلنت (برنامه استعدادیابی آمریکایی) پوشیده شدند. این کفش‌ها کار دست هستند و به طور انحصاری برای این برنامه طراحی شده‌اند. طراح این کفش، جواهرساز معروفی با لقب جیسون بورلی هیلز است. در این کفش، الماس‌ها داخل طلای سفید جا داده شده‌اند. همانطور که خبر داریم، تکمیل ساخت این کفش‌ها حدود 2000 ساعت به طول انجامیده است.

کفش‌های پاشنه بلند یاقوت هری وینستون (سه میلیون دلار)

این کفش توسط رونالد وینستون در سال 1989 برای پنجاهمین سالگرد فیلم جادوگر شهر اُز ساخته شدند. رونالد وینستون (پسر هری وینستون) برای ادای احترام به این فیلم، چهار هزار و ششصد سنگ یاقوت را به همراه الماس روی این کفش‌ها جای داده است. این کفش‌ها سومین رتبه را در گران‌قیمت‌ترین کفش‌های تاریخ دارند.

کفش‌های پاشنه‌بلند دبی وینگهام (15 میلیون دلار)

یک خانواده پولدار در دبی به مناسبت یک تولد، از دبی وینگهام (طراح بریتانیایی) درخواست طراحی این کفش‌ها را کردند. این کفش‌ها طراحی مشترک دبی وینگهام و کریس کمپل (هنرمندی معاصر در فلوریدا) هستند. در این کفش از زیپ‌ها و کفی طلا استفاده شده است. اما علت قیمت بالای این کفش‌ها، الماس‌های کمیاب صورتی و آبی به کار رفته در آن‌هاست. بر روی این کفش‌ها، دو گل چرمی با طرح یاسمن ایرانی، قرار داده شده‌اند.

کفش‌های الماس به نام احساس (17 میلیون دلار)

این جفت کفش ساخت امارات هستند. این کفش‌ها کاملا از جنس طلا هستند و با صدها الماس پوشیده شده‌اند. این کفش‌ها در تنها هتل هفت ستاره جهان (برج العرب دبی) به نمایش درآمدند. این کفش‌ها نیز سفارشی هستند و سایزشان مختص به خریدار آن‌هاست.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :