ساناز شمس در
0

چگونه پیراهن‌ اصل پولو را تشخیص دهیم؟

چگونه پیراهن‌ اصل پولو را تشخیص دهیم؟

رالف لورن، طراح و موسس برند پولو، یکی از معروف ترین افراد در حوزه مد و فشن می‌باشد. برند پولو که برند رسمی آمریکایی می‌باشد در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا دارد. علاوه بر پیراهن، پوشاک دیگر نیز از این برند در بازار موجود است اما متاسفانه همیشه در کنار برندهای محبوب، اجناس تقلبی نیز وجود دارد که برای تشخیص دادن آن باید دقت بسیار زیادی داشت. در این مقاله سعی کرده‌ایم تمامی نکاتی که برای تشخیص پیراهن اصل پولو را نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

  • یکی از مهم‌ترین چیزهایی که همیشه باید به آن دقت کرد کیفیت جنس پیراهن می‌باشد، استفاده از جنس‌های مرغوب و با کیفیت و دوخت بسیار شکیل، پیراهن‌های اصل پولو را از نمونه تقلبی آن متمایز می‌کند.

  • در قسمت داخلی یقه پیراهن‌های اصل پولو، دو مارک مختلف وجود دارد که بر روی مارک بزرگ‌تر مستطیلی کشیده شده که نام Polo بر روی آن درج شده و در قسمت پایین مستطیل نام رالف لوران( by Ralph Lauren) نیز درج شده است و بر روی مارک کوچکتر سایز پیراهن چاپ شده است. به کیفیت دوخت مارک‌ها بر روی لباس دقت کنید که منظم باشد.
  • لوگوی برند پولو، یک مرد سوار بر اسب با چوگانی در دست می‌باشد که بر روی تمامی محصولات برند پولو دوخته شده است. گلدوزی بسیار شکیل این برند در قسمت بالایی پیراهن طراحی شده است. توجه داشته باشید که ظرافت بالای این گلدوزی تمامی بخش‌های لوگو از جمله اسب، فرد سوار بر اسب و چوگان را بسیار دقیق و با وضوح نشان داده است و نمونه‌های تقلبی فقط چیزی مشابه با فرم این لوگو را دارند.
  • به کیفیت دوخت ظریف جا دکمه‌ها دقت کنید. جا دکمه‌های پیراهن‌های اصل پولو بسیار بی نقص، در یک سایز مشخص و هم اندازه می‌باشند. علاوه بر این پیراهن‌های اصل پولو دارای دو دکمه زاپاس می‌باشد که نمونه‌های تقلبی هرگز ندارند.

  • یکی از ویژگی‌هایی که پیراهن‌های پولو را خاص و متمایز کرده است طراحی خاص پیراهن می‌باشد. تمامی پیراهن‌های پولو قسمت پشتی بلندتری نسبت به قسمت جلویی دارند. که البته در برخی از مدل‌ها ممکن است این مدل به چشم نخورد.
  • در قسمت داخلی پیراهن دو مارک دیگر در قسمت پایینی پیراهن‌های اصل پولو می‌توان مشاهده کرد. یکی از این مارک‌ها توضیحات کامل درباره نوع جنس، نحوه شست و شو و توضیحات تکمیلی درباره نحوه نگه داری پیراهن و مارک تجاری R دیده می‌شود و در مارک دیگر توضیحات مختصری درباره برند پولو و کشور سازنده آن داده شده است.

علاوه بر این در زیر این دو مارک یک مارک کوچکتری وجود دارد که بر روی آن اعداد و ارقام و برخی حروف مشاهده می‌شود که در واقع نوعی کدگذاری در مدل‌های پیراهن‌های پولو می‌باشد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :