شایسته عسگریان در
0

چگونه با هودی استایلی مردانه داشته باشید؟

چگونه با هودی استایلی مردانه داشته باشید؟

هودی یکی از مهمترین اجزای استایل پاییز و زمستان این روزهای آقایان و خانم‌ها را تشکیل می‌دهد؛ به‌خصوص آقایانی که به استایل‌های کژوآل و اسپرت و… علاقه دارند. هودی برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ تولید شد؛ بدین ترتیب که برای محافظت از سر ورزشکارها در دربرابر سرما، کلاه‌هایی به سوییشرت‌ها دوخته شد. پس از آن تقاضا افزایش یافت و تولید آن ادامه پیدا کرد. پس از دوره‌ای، گروه‌هایی موسوم به هیپ‌هاپ در سال ۱۹۷۰ و گروه‌های پانک در سال ۱۹۸۰ به این نوع لباس علاقمند شدند و کم‌کم هودی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و ارائه شد. هنگام خرید هودی باید به نکات مختلفی ازقبیل رنگ، جنس و کیفیت آن دقت کنید.

هودی را می‌توان با روش‌های مختلف و با استایل‌های گوناگون پوشید. در این مطلب، چهار شیوه پوشیدن هودی را برای آقایان شرح می‌دهیم.

اسمارت کژوآل

شاید برای خیلی از آقایان پوشیدن هودی در استایل اسمارت کژوآل و همراه با کت، تابو به‌شمار بیاید، اما شما می‌توانید با انتخاب یک هودی فیت تنتان که با پارچه‌ای نازکتر و لوکس ساخته شده روی پیراهن یقه‌دار و باز گذاشتن دکمه‌های بالایی پیراهن (یا یک پولوشرت) و پوشیدن یک کت نرم و منعطف روی آن استایلی اسمارت کژوآل همراه هودی بسازید. پوشیدن شلوار کتان فیت و اسنیکرز نیز استایلتان را تکمیل می‌کند.

کژوآل

داشتن چنین استایلی راحت است؛ همان استایلی که با سوییشرت خواهید داشت. از جنس پارچه ضخیم‌تر استفاده کنید تا در روزهای سرد زمستانی، گرم بمانید یااینکه تیشرت سفید ساده‌ای بپوشید و یک هودی انتخاب کنید که نیم‌تنه بالایی آن زیپ داشته باشد و کمی زیپش را باز بگذارید.

استایل خیابانی

خب شاید بتوان بااطمینان گفت که استایل خیابانی، مناسب‌ترین و البته رایج‌ترین استایل برای هودی است. هودی و سوییشرت دو یار همیشگی استایل خیابانی هستند. بهتر است که هنگام انتخاب هودی مناسب استایل خیابانی، لباسی بخرید که برش‌های راحتی داشته باشند؛ لوگویش واضح و مشخص باشد؛ رنگ‌های خاص و چشمگیر داشته باشد و البته کمی گشاد باشد (گشاد به معنی اندازه نبودن نیست، بلکه باید دوخت گشادتری داشته باشد). اگر توانایی خرید هودی‌های گرانقیمت دارید، برندهای معتبری مثل گوچی، آف وایت و بالنسیاگا انتخاب‌های مناسبی هستند.

 

استایل ورزشی

خب همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، اولین مشتریان هودی، ورزشکارها بودند؛ بنابراین با خیال راحت یک هودی مناسب برای ورزشتان انتخاب کنید؛ هودی‌هایی با رنگ‌های خنثی مثل سیاه، سفید یا خاکستری؛ ضد تعریق، نازکتر و البته راحت که بتوانید به‌خوبی حرکات ورزشی خودتان را انجام بدهید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :