المیرا فلاحیان در
1,992

چه نوع لباس‌هایی قد را بلندتر نشان می‌دهند؟

چه نوع لباس‌هایی قد را بلندتر نشان می‌دهند؟

مطلب امروز قصد ندارد بگوید که افراد قد کوتاه زیبا نیستند. چی بپوشم همه اندام‌ها را با هر ویژگی‌هایی دوست و قبول دارد. این خود مردم هستند که گاهی اوقات دوست دارند بر طبق سلیقه خود به دنبال بعضی از ویژگی‌های ظاهری بروند. در مطلب امروز به این افراد کمک می‌کنیم تا با پوشیدن لباس‌هایی خاص، بلندقدتر به نظر برسند.

 

مطالب مرتبط:

خانم‌های تپل و قدکوتاه چه مانتویی بپوشند؟

خانم‌های لاغر و قدبلند چه مانتویی بپوشند؟

خانم‌های قدکوتاه چه مانتویی بپوشند؟

 

شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند برای افراد قد کوتاه بسیار مناسبند. شلوارهای جین فاق بلند هم زیبا هستند، هم با هر چیزی ست می‌شوند و هم بدن (مخصوصا پایین‌تنه) را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

استایل مونوکروم

در استایل مونوکروم تنها از یک رنگ و یا رنگ‌هایی شبیه به هم استفاده می‌شود. از طرفی، استایل مونوکروم این روزها بسیار محبوب و ترند شده است. بااستایل مونوکروم هم می‌توانید شیک و هم قد بلند به نظر برسید.

کفش‌های نوک تیز

اکثر فشن بلاگرها می‌گویند که استفاده از کفش‌های نوک‌تیز پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. این موضوع کاملا منطقی است زیرا با در نظر گرفتن خطای دید، انگار چند سانتی‌متر به طول پاهایتان اضافه می‌شود. اگر این کفش پاشنه بلند نیز باشد، این میزان بیشتر هم می‌شود.

گذاشتن تی‌شرت در شلوار

اگر دنبال قد بلند شدن هستید، تا حد امکان از لباس‌های گشاد و اور سایز دوری کنید. لباس‌هایی بپوشید که فیت تن شما هستند و در مواقعی که امکانش وجود دارد، تی‌شرت و بلوزتان را داخل شلوارتان بگذارید.

راه راه عمودی

طرح راه راه عمودی می‌تواند برای شما معجزه کند. این طرح با خطای دید، قد شما را بلندتر نشان خواهد داد. هر کسی طرفدار لباس‌های راه راه نیست و همه جا آن‌ها را نمی‌پوشد. اما اگر قصد خرید لباس راه راه را دارید، راه راه عمودی بخرید چون راه راه افقی قد شما را کوتاه‌تر نشان خواهد داد.

 

بوت‌های خیلی بلند یا خیلی کوتاه

اگر می‌خواهید بوت بخرید، بوت‌هایی با قد متوسط نگیرید. یا بوت‌هایی را بگیرید که کوتاه هستند (تا مچ) یا بوت‌هایی که بلندیشان به زانو می‌رسد؛ زیرا تنها این دو بلندی از بوت هستند که به بلند قدتر شدنتان کمک می‌کنند.

یقه هفت

اگر به دنبال داشتن بالاتنه‌ای کشیده هستید، حتما لباسی یقه هفت بپوشید. هرچه یقه هفت لباستان بلندتر باشد، قد شما نیز به نسبت بلندتر به نظر می‌رسد. هر کسی بیش از آن چیزی که فکر می‌کند در کمد خود لباس یقه هفت دارد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :