پردیس بختیاری در
0

چه طرح و رنگ‌هایی برای پاییز ۲۰۱۹ مد شده‌اند؟

چه طرح و رنگ‌هایی برای پاییز ۲۰۱۹ مد شده‌اند؟

هر فصل مد مخصوص به خود را دارد. با تغییر فصل از تابستان به پاییز، استایل ما نیز باید تغییر کند. اما چه استایلی بزنیم که با پاییز امسال هماهنگی داشته باشد؟ اگر می خواهید با ترندهای پاییز ۲۰۱۹ پیش روید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

رنگ پاییز ۲۰۱۹ چیست؟

درست شبیه سالها و فصل های گذشته، رنگ پاییز امسال نیز با رنگ طبیعت همخوانی دارد. اگر به رنگ برگ های پاییزی نگاهی بیاندازید، می بینید که رنگ های قهوه ای، سبز تیره، نارنجی، گلبهی و زرد از رنگ های غالب این فصل می باشند که به صنعت مد و فشن نیز راه یافته اند. البته این رنگ ها نسبت به قبل شادتر و پرجنب و جوش تر شده اند.

از رنگ های شاد پاییزی که بگذریم، یک ست دیگری از رنگ ها در این فصل مد شده اند که به دلیل خنثی بودنشان، به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند و کاربرد زیادی دارند. رنگ هایی چون گلبهی، کرم، وانیلی، هلویی.. از دیگر ترندهای این فصل هستند که شما می توانید آنها را به صورت تک رنگ یا در کنار رنگ های هیجان انگیز دسته اول به تن کنید.

 

رنگ جواهرات پاییز ۲۰۱۹

در پاییز امسال، رنگ طلایی بیشتر از رنگ نقره ای در زیورآلات مورد توجه قرار گرفته است. البته این بدین معنی نیست که شما رنگ های دیگر را نمی بینید، بلکه رنگ هایی مثل رزگلد نیز در ترکیب با رنگ های دیگر در کلکسیون زیورآلات این فصل دیده می شوند. ترکیب رنگ های مختلف فلزات که ترند شده، به ظاهر شما استایلی مدرن می بخشد. بنابراین دیگر نیاز نیست که ساعت ها وقت برای ست کردن رنگ زیورآلات تان صرف کنید، فقط یادتان باشد اگر می خواهید روی مد باشید، رنگ طلایی باید بر رنگ های دیگر غالب باشد.

شلوار جین در پاییز ۲۰۱۹

شلوار جین هیچوقت از مد نمی افتد، تنها رنگ و مدل این مدل لباس است که فصل به فصل تغییر می کند. اما مد جین این فصل چیست؟ پاییز امسال شما هیچ محدودیتی در پوشیدن مدل های مختلف شلوار جین ندارید. بدین معنی که جین های رنگی، از مشکی و سفید گرفته تا آبی تیره و روشن… جزو ترندهای سال به حساب می آیند. بنابراین شلوارهای قدیمی تان را کنار نگذارید.

دبل جین یعنی پوشیدن دو لباس جین در آن واحد نیز جزو ترندهای پاییز ۲۰۱۹ به حساب می آیند. پس شما می توانید شلوار جین یا مانتو جین، یا ژاکت جین را با هم به تن کنید. فقط بهتر است که رنگ دو لباس جین تان دقیقا عین هم نباشد.

طرح های لباس برای پاییز ۲۰۱۹

لباس های طرحدار در این فصل بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته اند. طرح های پلنگی و پوست ماری نه تنها روی لباس ها، بلکه روی اکسسوری های زنانه هم دیده می شوند. یکی دیگر از طرح های ترند شده این فصل، طرح گورخری است اما نه به رنگ سیاه و سفید، بلکه از این به بعد این طرح را در دو رنگ قهوه ای و کرم خواهید دید.

این طرح ها را بعد از لباس، روی کفش ها خواهید دید. کفش هایی که با طرح های پوست حیوانات طراحی شده اند، کفش هایی کلاسیک و شیک مخصوص میهمانی و موقعیت های رسمی هستند. اگر لباس هایتان را ساده انتخاب کرده اید، می توانید با کفش های طرحدار به استایل تان تنوع دهید.

چگونه در پاییز ۲۰۱۹ تیپ بزنیم؟

اگر فکر می کنید که مدهای پاییز ۲۰۱۹ برای شما جذاب است، می توانید استایل تان را پاییزی کنید. راههای ساده ای وجود دارد تا شما با مدل روز لباس بپوشید.

زیورآلات با رنگ های مختلف را ترکیب کنید

اگر دستبندی به رنگ طلایی دارید، آن را با انگشتری به رنگ رزگلد به دست کنید و از ظاهر مدرنی که این استایل به شما بخشیده، لذت ببرید.

رنگ جین تان را عوض کنید

اگر تا به حال فقط رنگ های آبی جین را به تن می کردید، حال زمان آن است که به رنگ های دیگر لباس هم فکر کنید. به عنوان مثال رنگ کرم شلوار جین نه تنها ترند این فصل است بلکه به سادگی نیز با دیگر رنگ های لباس ست می شود.

روی لباسی که توی چشم است، تمرکز کنید

برای این که استایلی روی مد و پاییزی داشته باشید، حتما لازم نیست که کل استایل تان را تغییر دهید، با انتخابی درست، شما می توانید ظاهرتان را از این رو به آن کنید. مثلا زمانی که به بیرون از خانه می روید، با تغییر تنها یک بارانی یا مانتو به رنگ پاییز ۲۰۱۹ یا حتی انتخاب یک کفش با یکی از طرح های ترند شده فصل، می توانید استایل تان را به روز کنید.

به اکسسوری هایتان فکر کنید

حتی اگر نمی خواهید در لباس هایتان تغییری ایجاد کنید، می توانید با اکسسوری به ظاهرتان تنوع دهید. کافی است یک کمربند، کفش، کیف یا حتی روسری با طرح های پوست حیوانات انتخاب کنید تا تمام توجهات را به سمت خود جلب کند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :