پردیس بختیاری در
0

چه رنگ مویی به پوست شما می‌آید؟

چه رنگ مویی به پوست شما می‌آید؟

آیا تا به حال رنگی به موهایتان زده اید که احساس کرده باشید به شما نمی آید؟ دلیل آن تن پوست تان است. اگر بدانید که چه رنگ مویی با تن پوست شما هماهنگی دارد، می توانید انتخاب درستی داشته باشید و بر جذابیت چهره تان بیافزایید. برای این منظور ما در این مطلب راهنمای انتخاب رنگ مو را بر اساس تن پوست تان برایتان آورده ایم.

تن پوست تان را بشناسید

برای این که تشخیص دهید تن پوست شما چه رنگی است، باید از نور طبیعی استفاده کنید. برای این منظور به رگ های مچ دست تان نگاه کنید. اگر رگ های شما سبز رنگ هستند، تن گرمی دارید، اما اگر نمی توانید رنگ آنها را به درستی تشخیص دهید، تن پوست شما خنثی است. افرادی که تن خنثی ای دارند، شانس با آنهاست زیرا هر رنگ مویی به آنها می آید.

یک روش دیگر هم آن است که از نزدیک و با دقت صورت بدون آرایش‌تان را نگاه کرده و سعی کنید تن رنگی زمینه پوست ‌تان را کشف کنید. اگر احساس می‌ کنید رنگ پوست‌ تان به سمت قرمز یا صورتی می‌ رود تن پوست شما سرد است. اگر می بینید که رنگ پوست ‌تان به سمت زیتونی، طلایی و رنگ هلویی می ‌رود، تن پوست گرمی دارید اما اگر هرچه دقت می ‌کنید هیچ رنگی در آن نمی‌ بینید یا سایه ‌هایی از هر دو رنگ را می ‌بینید، احتمالا تن پوست شما خنثی است.

بلوند سرد

به موی بلوندی که ته رنگ یخی، نقره ای یا پلاتینه داشته باشد، بلوند سرد می گویند. موی بلوند برای افرادی که تن پوست سردی با ته رنگ قرمز دارند، مناسب است. سایه روشن آبی که در رنگ موی بلوند وجود دارد، با قرمزی پوست شما ست می شود. ستاره هایی چون گوئن استفانی یا تیلور سوئیفت از ستاره هایی هستند که می توانند موی بلوند را انتخاب کنند.

رنگ موی متناسب با پوست شما

بلوند گرم

اگر بلوند شما ته رنگ طلایی، کاراملی یا عسلی داشته باشد، بدین معنی است که بلوند گرم را انتخاب کرده اید. این رنگ برای افرادی که ته رنگ پوست شان آبی است یا به بیان دیگر پوست زیتونی دارند، مناسب می باشد. اما حواس تان باشد، اگر تن پوست تان خیلی گرم است، باید از انتخاب بلوند گرم خودداری کنید زیرا صورت شما را زرد و بی روح نشان می دهد.

قهوه ای سرد

قهوه ای سرد شامل رنگ های موکا، بلوطی و شکلاتی می باشد که انتخاب خوبی برای آنهایی است که تن پوست گرمی دارند. اگر شما هم تن زرد روی پوست تان دارید، قهوه ای سرد را انتخاب کنید تا چهره شما را شاداب تر نشان دهد.

رنگ موی متناسب با پوست شما

قهوه ای گرم

به رنگ های قهوه ای که سایه روشن های طلایی، عسلی یا دارچینی دارند، قهوه ای گرم گفته می شود. اگر پوست شما تن گرم دارد، درست مانند امیلیا کلارک در «بازی تاج و تحت»، بهتر است که قهوه ای گرم را انتخاب کنید.

رنگ موی متناسب با پوست شما

قرمز سرد

منظور از رنگ موی قرمز سرد رنگی است که متمایل به جیگری باشد. اگر تن پوست شما قرمزی دارد، باید از این رنگ دوری کنید اما اگر پوست تیره ای دارید، این رنگ بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

رنگ موی متناسب با پوست شما

قرمز گرم

اگر تن پوست خنثی یا آبی دارید، قرمز گرم رنگ مناسبی برای شما خواهد بود. شما انتخاب های زیادی از کهربایی گرفته تا بلوند توت فرنگی و مسی دارید. فقط حواس تان باشد که از مصرف زیاد شامپو خودداری کنید زیرا رنگ موی شما را به مرور تغییر خواهد داد.

رنگ موی متناسب با پوست شما

مشکی سرد

شاید با خودتان فکر کنید که مشکی مشکی است دیگر، اما این رنگ هم تن سرد و گرم دارد. مشکی سرد به رنگ اسپرسو یا مشکی که تن آبی داشته باشد، گفته می شود که برای خانم هایی با تن پوست گرم مناسب است.

رنگ موی متناسب با پوست شما

مشکی گرم

اگر می خواهید رنگ مشکی گرم به موهایتان بزنید، باید تن پوستی سردی داشته باشید. رنگ مشکی گرم به رنگ های موکا تیره، کاکائو و مشکی-قهوه ای گفته می شود.

رنگ موی متناسب با پوست شما

رنگ های فانتزی

اگر به دنبال رنگ های فانتزی هستید، باید این را مد نظر داشته باشید که رنگ های گرم مانند نارنجی، صورتی و زرد در کنار پوست هایی که تن سرد دارند، زیبا دیده می شوند. در مقابل آن، رنگ های سرد مانند آبی و بنفش برای پوست هایی که تن گرم یا زرد رنگی دارند، مناسب است.

رنگ موی متناسب با پوست شما



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :