شایسته عسگریان در
0

چند استایل زمستانی مردانه را باهم ببینیم!

چند استایل زمستانی مردانه را باهم ببینیم!

یکی از تفاوت‌های استایل آقایان و خانم‌ها در این است که تنوع لباس زنانه، بسیار بیشتر از تنوع لباس آقایان است و به‌همین دلیل خانم‌ها در اکثر مواقع، هم قدرت انتخاب بیشتری دارند و هم آزادی عمل بالاتری در تنوع بخشیدن به استایلشان؛ اما زمستان یکی از آن فرصت‌های استثنایی است که آقایان هم می‌توانند با انتخاب‌های بجا و مناسبشان خودی نشان دهند و با استایل‌های متنوع به زندگیشان تنوع بدهند. آقایان در این فصل، انتخاب‌های زیادی دارند؛ ازجمله پافر، هودی، پارکا، اورکت و…

باهم چند نمونه از ست‌ها و استایل‌های مردانه در زمستان را مشاهده می‌کنیم تا بتوانید از این استایل‌ها برای استایل شخصی خودتان استفاده کنید (درمورد داشتن استایل شخصی و به‌عبارتی امضای استایل، در مطالب قبلی صحبت کرده‌ایم).

کت تک

کت تک، انتخاب خوبی برای روزهای نه‌چندان سرد زمستانی است که هم شما را شیکتر جلوه می‌دهد و هم از سرما حفظ می‌کند. کت تک معمولا استایل اسمارت-کژوآل می‌سازد (در مطالب قبلی درباره تفاوت استایل‌های کژوآل و اسمارت-کژوآل توضیح داده‌ایم). کت تک را می‌توان در طرح‌ها و جنس‌های مختلف انتخاب کرد و با لباس‌هایی مثل شلوار جین و تیشرت یا یقه‌اسکی و پلوو و یا با شلوار کتان و پیراهن رسمی ست کرد. انتخاب کفش هم بستگی به انتخاب نوع شلوار دارد و اینکه کلیت استایلتان به اسپرت و کژوآل متمایل است یا نیمه‌رسمی.

کت چرم

کت چرم که تقریبا در هیچ زمستانی از مد نمیفتد، استایلی کژوآل برای آقایان می‌سازد و به‌همین دلیل همراه با شلوار جین پوشیده می‌شود و تی‌شرت. اگر کت چرمتان مشکی است، با پوشیدن شلوار جین و تی‌شرت مشکی، می‌توانید استایلی سرتاپا مشکی بسازید که بسیار خاص و جذاب است؛ البته پوشیدن تی‌شرت سفید هم استایل مونوکروم و جذابی برایتان می‌سازد. کت چرم قهوه‌ای نیز انتخاب خوبیست و می‌توانید آن را با کفش‌هایی مثل بوت چلسی یا تیمبرلند قهوه‌ای ست کنید.

پافر

پافر یکی از ترندهای محبوب امسال است؛ به‌خصوص برای آقایان؛ لباسی گرم و درعین حال استایلیش که می‌توان آن را همراه با یقه اسکی یا پولوشرت پوشید. دقت داشته باشید که استایلی که در آن پافر وجود داشته باشد، کژوآل است. جلیقه‌های پافر هم انتخاب خوبی برای روزهای نه‌چندان سرد زمستان هستند که با شال گردن بسیار جذاب می‌شوند.

پارکا

پارکا یا همان چیزی که در ایران به آن کاپشن بلند می‌گوییم، انتخاب محبوبی در کشور ماست. این نوع لباس، به‌دلیل یقه بلند و خزدارش برای افراد قدبلند که گردن بلندی دارند، بسیار مناسب است. مسلما استایل هماه با پارکا نیز استایلی کژوآل است؛ اما شما می‌توانید با پوشیدن برخی آیتم‌ها مثل شلوار کتان و بوت کاری، آن را به استایل اسمارت-کژوآل تبدیل کنید. اینکه چه چیزی زیر پارکا بپوشید، کاملا به مواردی مثل طول قد پارکا بستگی دارد (قد پارکا از روی کمر تا روی ران متفاوت است).

اورکت

اورکت، کتی بلند است که استایلی رسمی یا نیمه‌رسمی برای شما می‌سازد؛ پس به‌هیچ عنوان از آن برای استایل کژوآل استفاده نکنید و آن را همراه با کتانی، شلوار جین و… نپوشید.

شال و کلاه

شال و کلاه، عضو جدانشدنی استایل زمستانی است. در روزهای سرد سال، حواستان باشد که از چه شال و کلاه‌هایی همراه با لباستان استفاده می‌کنید. برخی کلاه‌ها مانند کلاه‌های گرد ساده، مخصوص استایل کژوآل یا اسمارت-کژوآل هستند. معمولا همراه با استایل رسمی، از کلاه استفاده نمی‌کنند و تنها به شال گردن‌های رسمی بلند از جنس پشم بسنده می‌کنند که البته آن را هم به شیوه‌های خاص دور گردن گره می‌زنند. یادتان باشد که بهتر است شال و کلاهتان باهم ست باشد یا اینکه شالتان حداقل با یکی از آیتم‌های مهم مثل کت یا کفش همخوانی داشته باشد.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :