پردیس بختیاری در
0

پیراهن‎ بارداری ستاره‎ها، از کیت میدلتون تا بیانسه

پیراهن‎ بارداری ستاره‎ها، از کیت میدلتون تا بیانسه

دوران بارداری دورانی است که ما دستمان در انتخاب لباس بسته است. ما در این دوران باید به دنبال لباس هایی باشیم که در عین راحتی، زیبا نیز به نظر برسند. ستاره های هالیوود، از این جهت که خوش استایل هستند، می توانند منبع الهام خوبی برای انتخاب لباس ما باشند. اگر شما هم در دوران بارداری به سر می برید و به دنبال پیراهنی شیک و مجلسی برای میهمانی هایتان هستید، به مدل لباس هایی که ستاره ها در دوران بارداری به تن کرده اند، نگاهی بیاندازید.

 

لی‌لی آلدریج پیراهنی پلنگی که یکی از ترندهای امسال بود را برای یکی از مراسم فرش قرمز به تن کرده است.

کاردی بی، رپ مشهور، این لباس بارداری را از برند تام فورد تهیه کرده و در مراسمی در لاس وگاس پوشیده است.

لباس ان هتوی که  برای مراسم اسکار به تن کرده، لباسی راسته، راحت و البته شیک و مجلسی است.

نام کیت میدلتون به دلیل سلیقه خوبش در مد، همیشه در فهرست خوش پوشان قرار دارد. لباس هایی که او در دوران بارداری به تن می کرد نیز الهام بخش بسیاری از طراحان بوده است. او این پیراهن گیپور را در دوران بارداری اش به تن کرده، دامن چین دارش نیز بزرگی شکم او را پنهان می کند.

یکی از مدل لباس هایی که برای مراسم مجلسی در دوران بارداری مناسب است، این مدل لباس کرا نایتلی می باشد.

میراندا کر لباسی بلند و صورتی رنگ از برند الکس بری را در یکی از مراسم اواردز در آلمان برای بارداری سومش به تن کرد.

کریستن ریتر لباسی تنگ را به لباس گشاد راحت ترجیح داد. او پیراهنی گیپور و آستین بلند را برای مراسم اسکار انتخاب کرد.

یکی از زیباترین لباس های بارداری را اوا لانگوریا در یکی از مراسم فرش قرمز به تن کرده است.

ناتالی پورتمن از پوشیدن رنگ های شاد، حتی در دوران بارداری اش، هراسی ندارد. او برای مراسم گلدن گلوب یک پیراهن زرد رنگ از برند پرادا به تن کرده و او را با جواهرات تیفانی ست کرده است.

یکی از طرح های زیبا و ظریف زنانه برای خانم ها در دوران بارداری، طرح گل است. دقیقا چیزی که مالی سیمز از برند اچ اند ام انتخاب کرده است.

بلیک لایولی با این لباس گدار و رنگی، به ظاهرش شادابی و نشاط بخشیده است. اگر شما هم احساس خستگی یا کسالت می کنید، طرح های شاد و رنگی را انتخاب کنید.

یکی دیگر از لباس هایی که کرا نایتلی در دوران بارداری اش به تن کرده، این لباسی ست که با خلاقیت بسیار طراحی شده است. شکوفه های کار شده روی لباس، طرح ها رنگی و شاد، آستین پفی و… تمام چشم ها را به سمت خود جلب می کند.

اگر دوست ندارید که شکم بزرگتان خیلی توی چشم باشد، لباسی مشکی به تن کنید. داوتسن کروس این لباس جذاب و در عین حال شیک را برای یکی از مراسم فرش قرمز انتخاب کرد.

یکی از خوش استایل ترین ستاره های هالیوود، بیانسه است. لباس هایی که او می پوشد الهام بخش بسیاری از مردم و همچنین طراحان است. او برای موزیک اواردز MTV لباسی با طراحی فوق العاده به رنگ نارنجی به تن کرد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :