پردیس بختیاری در
0

«نگین میرصالحی»، موفق ترین بلاگر دنیای مد

نگین میرصالحی با ۵٫۶ میلیون فالوور در اینستاگرام، در حال حاضر یکی از مشهورترین فشن بلاگرهای جهان است. او در نوامبر سال ۱۹۸۸ در آمستردام هلند به دنیا آمد. پدر و مادر او اصالتا ایرانی هستند اما قبل از تولد نگین به آمستردام مهاجرت کردند. او بعد از کسب مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی بین الملل و فوق لیسانس در رشته بازاریابی، وبلاگ نویسی و نشر مطالب مرتبط با استایل شخصی اش در شبکه های اجتماعی را آغاز کرد.

نگین جزو موفق ترین افراد زیر سی سال در اروپا است. او در آغاز فعالیت اش، یعنی سال ۲۰۱۲، وبلاگ خود را به راه انداخت و در یک سال بعد به عنوان یکی از بهترین فشن بلاگر های جهان محسوب و بهترین بلاگر اروپا معرفی شد.

او با برند های مشهوری پون دولچه و گابانا، گوچی، ورساچه، کارتیه، دیور و بولگاری همکاری داشته و می توان گفت در حوزه فعالیت خود، بسیار موفق بوده است. همچنین عکس او در جلد مجلات مشهوری مثل including W Magazine, Marie Claire, Grazia, Harper’s Bazaar,  و Cosmopolitan به چاپ رسید.

او از کودکی عاشق مد و فشن بود، به طوری که پول های خود را جمع می کرد تا بتواند لباس ها و اکسسوری هایش را از برندهای مشهور جهان خریداری کند. طراح مورد علاقه او ولنتینو است. او اعتقاد دارد که محصولات این برند لوکس زیبا، ظریف و زنانه هستند.

نگین میرصالحی در سال ۲۰۱۵ با همکاری نامزدش، موریتس استیبه، برند محصولات مراقبت از موی «گیسو» را راه اندازی کرد که محصولات این برند در سال ۲۰۱۷ چیزی بالغ بر ۳ میلیون دلار فروش داشت. این برند شامل دو محصول اسپری محافظ حرارتی و روغن موی عسل گیشو می باشد.

او اکنون نه تنها به عنوان یک فشن بلاگر در زمینه مد، بلکه در زمینه گردشگری هم فعالیت دارد. فالوورهای او دیگر تنها بـه لباسهای او علاقه ندارند بلکه می‌خواهند بدانند او بـه کجاها سفر و چه تجربیاتی کسب می کند.

او در این باره می گوید: «مـن متوجه شده ام مردم دوست دارند علاوه بر مطالبی که راجع بـه مد و زیبایی می گذارم، در مورد جزئیات بین مـن و نامزدم، کارم، و عادات و سبک زندگی مثل غذا و ورزش کردن و حتی در مورد سگم را هم بدانند.»

او در مورد سفرهایی که می رود می گوید: «من همیشه راجع به مردم مختلف و فرهنگ هایشان کنجکاو بوده ام و همین ویژگی روی سبک لباس پوشیدن من نیز تاثیر گذاشت. سفر رفتن، ذهن من را خلاق می کند و باعث رشدم می شود. من واقعا خوشبختم که می توانم از مکان های شگفت انگیز بازدید کنم.»

او به زیبایی و سلامت موهایش اهمیت زیادی می دهد. مادر او یک آرایشگر بود و پدرش پرورش زنبور عسل داشت. از این رو او نیز با دنیای مد و محصولات آرایشی بیگانه نبود. از آنجا که او از محصولات مراقبتی مو در هلند راضی نبود، تصمیم گرفت که به کمک عسل ماسک های خانگی خودش را درست و استفاده کند.

اولین چیزی که من از آنها الهام می گیرم، خانواده و دوستانم هستند. زمانی که من با آنها هستم، انگیزه دارم و مدام پست های جدید می گذارم. بعد از آنها، استایلیست ها هستند که به من الهام می بخشند. زمانی که به خرید می روم یا در خیابان ها قدم می گذارم، استایل افراد مرا به خود جذب می کند. جدا از آنها، من مجلات مد و فشن زیادی می خوانم و خودم را با مد روز هماهنگ می کنم.»

نگین از بهترین و بدترین تجربه بلاگر بودنش می گوید: «بهترین بخش حرفه من این است که می توانم دور دنیا را بچرخم. من به خاطر کارم باید به مکان های مختلف سفر کنم و با آدم های مختلف در ارتباط باشم. همکاری با آنهایی که فرهنگ متفاوتی دارند، چیزهای زیادی به من یاد می دهد. بدترین قسمت کارم هم دوری از خانواده و دوستانم است. علاوه بر آن، من مجبورم که هر روز یک دست لباس جدید به تن کنم که این کار نیز انرژی و وقت زیادی از من می گیرد. اگر چه اینها چالش برانگیز است اما خب من چالش ها را دوست دارم.»



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :