chadmin در
0

نکات مهم برای خوش‎پوشی مردهای جوان

نکات مهم برای خوش‎پوشی مردهای جوان

آیا شما هم جز دسته پسرانی هستید که به دنبال یک ایده جدید برای به روز کردن استایل خود هستید؟ آیا از پوشیدن لباس‌های تکراری و قدیمی خسته شده‌اید؟ به عنوان یک پسر نوجوان هر چه سن شما بیشتر می‌شود تمایل شما به مد و به روز کردن استایل بیشتر می‌شود و همیشه به دنبال یک تیپ بسیار شیک برای جذابیت استایل خود خواهید بود. اما برای خوشتیپ شدن علاوه بر دانستن اخبار مد و ترندهای روز، بایستی نکات لازم برای داشتن یک استایل شیک و عالی را نیز بدانید. پس اگر شما هم می‌خواهید با رازهای تبدیل شدن به یک پسر خوشتیپ آشنا شوید با چی بپوشم در این مقاله همراه شوید.

برای خوشتیپ شدن وقت بگذارید

اگر می‌خواهید تبدیل به یک پسر خوشتیپ با یک استایل جذاب شوید حتما باید وقت لازم برای گشتن در میان استایل‌های مورد علاقه، سبکی که می‌پسندید و رنگ و … بگذارید تا بتوانید با ترکیب چیزهایی که برای استایل خود می‌پسندید یک سبک و استایل بسیار شیک برای خود ایجاد کنید. برای این کار هم می‌توانید سلبریتی‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید تا سبک لباس پوشیدن خود را انتخاب کنید.

برای خوشتیپ شدن وقت بگذارید

از لباس‌های مختلف برای پوشش خود استفاده کنید

اگر می‌خواهید تبدیل به یک پسر خوشتیپ مد روز شوید حتما لازم نیست یک سبک عجیب و غریب از لباس را انتخاب کنید یا هزینه‌های زیادی برای خرید لباس‌های متنوع دیگر صرف کنید، شما می‌توانید لباس‌های مختلفی که حال در کمد لباس‌های خود دارید را با یکدیگر ترکیب کنید و لباس‌های مختلف را در کنار هم بپوشید تا متوجه شوید که به چه سبک لباسی علاقه‌مند هستید. به طور مثال یک پسر خوشتیپ که به سبک اسپرت علاقه‌مند است می‌تواند یک شلوار جین با تی شرت ساده را ست کند و برای تنوع یک پیراهن طرح‌دار را به صورت جلو باز روی تی‌شرت خود بپوشد تا یک تیپ جذاب و شیک برای خود ایجاد کند.

از لباس‌های مختلف برای پوشش خود استفاده کنید

از اطرافیان خود برای انتخاب لباس کمک بگیرید

اگر جز دسته پسرانی هستید که هنگام خرید لباس دچار سردرگمی می‌شوید و قدرت انتخاب ندارید می‌توانید از خواهر یا برادر بزرگ‌تر از خود، دوستتان یا پدر و مادرتان که به شما نزدیک هستند و با روحیات و شخصیت شما آشنا هستند برای انتخاب لباس مناسب کمک بگیرید. این کار کمک می‌کند تا شما انتخاب هوشمندانه‌تری برای خرید لباس داشته باشید.

از اطرافیان خود برای انتخاب لباس کمک بگیرید

لباس‌های بلا استفاده را کنار بگذارید

به خاطر داشته باشید که یک پسر خوشتیپ سعی می‌کند از تمام لباس‌های کمد لباس خود برای ایجاد یک تیپ شیک و زیبا استفاده کند پس اگر در کمد لباس‌های شما تعداد بسیار زیادی لباس بلا استفاده وجود دارد که تنها فضا را اشغال کرده‌اند بهتر است آن‌ها را دور بگذارید تا هنگام انتخاب لباس و ست کردن آن دچار سردرگمی نشوید. از آن‌جا که معمولا پسرهای نوجوان در سن رشد هستند و ممکن است خیلی از لباس‌ها برایتان تنگ و یا کوتاه شود بهتر است هر چه سریع‌تر آن‌ها را کنار بگذارید و لباس‌های جدید جایگزین آن کنید.

لباس‌های بلا استفاده را کنار بگذارید

از لباس‌های طرح‌دار و رنگی استفاده کنید

ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای یک پسر خوشتیپ لازم است. یک پسر نوجوان خلق و خو بسیار پر نشاط و پر از انرژی دارد که بایستی این روحیات در ظاهر او نیز دیده شود. به همین خاطر پیشنهاد ما برای هر پسر خوشتیپ این است که تا می‌توانید لباس و یا شلوار رنگی را با یکدیگر ست کنید و در کنار از پیراهن و یا تی‌شرت طرح‌دار نیز استفاده کنید.

از لباس‌های طرح‌دار و رنگی استفاده کنید

 

به طور مثال شما می‌توانید شلوار جین خود را با هر رنگ لباسی ست کنید و در کنار آن از کفش ورزشی رنگی و یا کلاه آفتابی رنگی استفاده کنید تا تبدیل به یک پسر خوشتیپ و مد روز شوید.

از لباس‌های طرح‌دار و رنگی استفاده کنید

 

علاوه بر این می‌توانید از اکسسوری‌های جانبی مانند ساعت، دستبند، عینک آفتابی و کمربند نیز برای آراستن تیپ و استایل خود نیز استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید از اکسسوری‌های جانبی مانند ساعت، دستبند، عینک آفتابی و کمربند نیز برای آراستن تیپ و استایل خود نیز استفاده کنید.

ساعت را فراموش نکنید

ساعت جز یکی از اکسسوری‌هایی است که به نظر ما برای هر آقایی لازم است. یک پسر خوشتیپ همیشه یک ساعت مچی را با استایل خود ست می‌کند. لازم نیست برای خرید ساعت هزینه زیادی پرداخت کنید بلکه می‌توانید با هزینه کمتر چندین ساعت اسپرت و یا کلاسیک که برند خاصی ندارند و ارزان قیمت هستند نیز تهیه کنید و با هر تیپی یک ساعت نیز استفاده کنید.

ساعت را فراموش نکنید

چندین مدل کفش برای هر مناسبتی در نظر بگیرید

گاهی اوقات برخی از آقایان تنها از یک جفت کفش برای استایل خود استفاده می‌کنند اما این کافی نیست. اگر می‌خواهید تبدیل به یک پسر خوشتیپ شوید و در هر موقعیتی مانند یک پسر جذاب بدرخشید لازم است که چندین نوع کفش متفاوت برای موقعیت‌های گوناگون داشته باشید. به طور مثال در کنار کفش ورزشی حتما یک جفت کفش کالج برای مهمانی‌ها و یا مراسم‌های نیمه رسمی و یک جفت کفش کلاسیک برای مراسم‌های خیلی خاص حتما فراهم کنید و متناسب با سبک پوشش خود حتما کفش‌هایتان را تغییر دهید.

چندین مدل کفش برای هر مناسبتی در نظر بگیرید

کت تک بپوشید

یکی از پیشنهادات ویژه برای داشتن یک استایل شیک برای هر پسر خوشتیپ، استفاده از کت تک است. اگر به دنبال یک تیپ اسپرت هستید می‌ـوانید از انواع کت اسپرت مانند کت جین استفاده کنید و آن را با هر مدل تی‌شرت ست کنید و یا می‌توانید برای مراسم‌های نیمه رسمی از انواع کت تک کتان و یا بافت‌دار استفاده کنید.

کت تک بپوشید

به ظاهر خود رسیدگی کنید

داشتن یک استایل شیک و جذاب تنها لازمه برای تبدیل شدن به یک پسر خوشتیپ نیست بلکه شما به عنوان یک پسر جذاب و شیک پوش نیاز به حفظ ظاهر خود نیز دارید و ظاهر شما بایستی همیشه آراسته باشد. شیو کردن صورت، حمام روزانه، استفاده از عطر و ادکلن و داشتن لباس‌ و کفش تمیز از جمله نکاتی است که هر پسر خوشتیپی باید به آن توجه کند.

به ظاهر خود رسیدگی کنید

سخن آخر

اگر شما هم جز دسته پسرا‌هایی هستید که تمایل به داشتن یک استایل شیک و زیبا دارید و می‌خواهید تبدیل به یک پسر خوشتیپ شوید، کار سختی پیش رو ندارید بلکه کافی است تنها سبک پوشش خود را انتخاب کنید و سعی کنید با استفاده از وسایل و لباس‌های گوناگون یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید که در کنار زیبایی هماهنگی خاصی نیز با یکدیگر داشته باشد تا شما هم تبدیل به یک پسر خوشتیپ و جذاب شوید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :