پردیس بختیاری در
0

نکاتی که هر مرد شیک‌پوش باید بداند

نکاتی که هر مرد شیک‌پوش باید بداند

به عنوان یک مرد اگر می خواهید همواره خوش تیپ به نظر برسید و استایل مردانه تان را حفظ کنید باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه برایتان آورده ایم.

اگر لباسی فیت تن تان پیدا کردید، از آن دو دست اما به رنگ های مختلف بخرید.

حتما قبل از خرید لباس، آن را پرو کنید. این بدین معنی است که بهتر است خریدهای لباس تان را حضوری انجام دهید.

 

کت و شلوارتان را حتما بعد از خرید نزد خیاط ببرید زیرا هر فردی فرم خاص بدن خودش را دارد. از این رو خیاط می تواند کت شما را با تغییراتی کوچک، فیت تن تان کند.

شلوار پلیسه دار خوب است، به شرط آن که پلیسه های آن کوچک باشد. در غیر این صورت  اندام شما را پف کرده و نامتناسب و به تبع شما را قد کوتاه تر نشان می دهد.

اگر پیراهنی با آستین بلند به تن کرده اید، بهتر است که آستین های آنها را به سمت بالا تا کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، جذاب تر از قبل خواهید شد.

حتما یک کت تک باکیفیت در کمد لباس هایتان داشته باشید. کت های مشکی یا سرمه ای به سادگی با هر رنگ لباسی ست می شوند و استایل شما را از این رو به آن رو می کنند.

در انتخاب خرید کت، رنگ های طوسی و سرمه را در اولویت بگذارید. زیرا این دو رنگ لباس با هر رنگ پیراهن و کراواتی به سادگی ست می شود.

لباس های ورزشی مخصوص باشگاه هستند، بنابراین آنها را در موقعیت های دیگر نپوشید.

اگر می خواهید به استایل تان تنوع دهید، لایه ای لباس بپوشید. این استایل به خصوص برای فصلی چون پاییز بسیار مناسب و جذاب است.

جذابیت رنگ های بولد را فراموش نکنید. درست است که پوشیدن رنگ های خنثی برای ست کردن، راحت تر است اما جذابیتی که رنگ های شاد دارند، غیر قابل انکار می باشد.

لباس های طرحدار را با لباس های ساده ست کنید. در غیر این صورت ظاهرتان شلوغ و بهم ریخته دیده خواهد شد.

سعی کنید برای لباس هایی هزینه کنید که کلاسیک هستند و از مد نمی افتند. در این صورت، شما می توانید سالیان سال از آنها استفاده کنید.

حتما شنیده اید که جذاب بودن استایل هر مردی به کفش هایی است که می پوشد. بنابراین کفش هایتان را همیشه تمیز نگه دارید، وگرنه تمام زحماتی که برای ست کردن لباس هایتان کشیده اید، نقش بر آب می شود.

کمربندتان را با کفش تان ست کنید. به عنوان مثال اگر کفش تان به رنگ چرم قهوه ای است، کمربندتان را نیز به همان رنگ انتخاب کنید.

اکسسوری چون ساعت مچی را جدی بگیرید و بدانید که هر استایلی ساعت مخصوص به خود را می خواهد. به عنوان مثال ساعتی که شما برای محیط کار می بندید با ساعتی که برای استایل اسپرت یا رسمی مناسب است، فرق دارد.

به رنگ کراوات تان دقت کنید. رنگ اصلی موجود در کراوات شما باید تیره تر از رنگ پیراهن و رنگ ثانویه آن باید با رنگ پیراهن تان هماهنگ باشد.

مدل مویتان را متناسب با فرم صورت تان انتخاب کنید. مدل مویی که برای صورت گرد مناسب است با مدل مویی که به صورت مثلثی می آید، متفاوت است.

موهای بینی و گوش خود را کوتاه کنید. اگر به چنین جزییاتی در ظاهرتان توجه نکنید، کل استایل تان را ویران کرده اید.

به دست هایتان اهمیت دهید. دست ها می توانند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کنند. از این رو دست هایتان را به خوبی بشورید. ناخن هایتان را کوتاه کنید و از مرطوب کننده ها برای نرم شدن و زیباتر شدن دست هایتان استفاده کنید.

شما باید در استایلی که انتخاب کرده اید، راحت باشید. بنابراین به سلیقه خود شک نکنید و لباس و اکسسوری هایی را انتخاب کنید که به شما اعتماد به نفس می دهد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :