پردیس بختیاری در
0

مصاحبه با کارلی کلاوس، مدل معروف آمریکایی

مصاحبه با کارلی کلاوس، مدل معروف آمریکایی

کارلی کلاوس، متولد ۳ آگوست ۱۹۹۲، موسس شرکت و مدل آمریکایی است. او بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سیکرت شناخته شد. او از سال ۲۰۱۱ یکی از فرشته‌های ویکتوریا بوده که در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دو سال وقفه در همکاری با این شرکت برای تحصیل در دانشگاه نیویورک انداخت. نام کارلی به عنوان نهمین نفر از ۵۰ مدل زن برتر در جهان معرفی شده است. تصویر او روی مجلات زیادی از جمله وگ، هارپرز بازار، اله ظاهر شده و جدا از آن سفیرِ برند‌های استه لودر، کارولینا هررا و آدیداس نیز است.
در ادامه، مصاحبه‌ای را با این ستاره دنیای مد و فشن آورده ایم تا با سبک زندگی او و طرز فکرش بیشتر آشنا شوید.

دنیای مد و فشن امروز را چگونه می‌بینی؟

به نظر من، دنیای مد و فشن در حال تغییرات هیجان انگیزی است. مردم بیش از همیشه به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. البته زیبایی نسبی است به طوری که مردم در نقاط مختلف جهان آن را به شکل‌های گوناگونی تعریف می‌کنند. آنچه ما در صنعت مد و فشن به عنوان زیبایی می‌بینیم نیز با آنچه مردم عادی می‌بینند، بسیار متفاوت است. وظیفه صنعت مد و فشن بسیار سنگین است، زیرا با تاثیرگذاری زیادی که روی مردم دارد، باید بتواند در تعریف زیبایی و انتشار آن، از شکل محصولات گرفته تا اندازه و رنگ آنها، خوب عمل کند.

از رابطه‌ای که میان زیبایی بیرونی و درونی وجود دارد، برایمان بگو.

زمانی که من از درون احساس زیبایی می‌کنم، حس بهتری دارم. این طرز فکر امروزه در جهان نیز رواج یافته که زیبایی درونی به اندازه زیبایی بیرونی اهمیت دارد. از این رو مردم علاوه بر جسم، برای ذهنشان هم وقت می‌گذارند. «بدن قوی، ذهن زیبا» شعار زندگی من است. زمانی که من از درون احساس زیبایی و قدرت می‌کنم، نه تنها انرژی، بلکه اعتماد به نفسم هم افزایش می‌یابد. اگر از درون قوی باشیم، زیبایی بیرونی را می‌توانم به شکل‌های دیگری تکمیل کنیم. لوازم آرایش، عطر‌ها و… می‌توانند به من حس بهتری دهند. به نظر من مهم نیست که در جهان اطرافمان چه می‌گذرد، همین که ما نسبت به خودمان حس خوبی داشته باشیم، کافی است.

چگونه به جایی که اکنون هستی، رسیده‎ای؟

منی که حال در مقابل شما نشسته ام، ۲۶ سال دارم و بیش از ۱۰ سال است که در صنعت مد و فشن فعالیت می‌کنم، اما هیچوقت فکر نمی‌کردم که روزی در این موقعیت قرار گیرم. پدر من یک پزشک بود و من همیشه فکر می‌کردم که راه او را ادامه می‌دهم. من خودم بیزنس را دوست داشتم، اما این مسیری است که حال در آن قرار گرفته ام و از آن رضایت کامل دارم. ما باید نسبت به فرصت‌هایی که در مقابلمان قرار می‌گیرد، انعطاف پذیر باشیم. اصلا لذت زندگی همین است، این که ندانی در آینده چه سرنوشتی در انتظارت است و هر لحظه از هیجان اتفاقات جدید به وجد آیی. ما نباید خودمان را در راهی که انتخاب کرده ایم، ببازیم. همین مقاومت است که ما را قوی و قوی‌تر و برای آینده‌ای موفق تر، آماده می‌کند.

برای داشتن یک زندگی سالم چه باید کرد؟

مادلینگ به من یاد داد که نه تنها نسبت به اندامم حس بهتری داشته باشم، بلکه بهتر و زیباتر فکر کنم. من هر روز با انرژی از خواب بیدار می‌شوم و روزم را به قشنگ‌ترین شکل ممکن به پایان می‌رسانم. من سعی می‌کنم که همیشه غذا‌های سالم بخورم، ورزش کنم و به اندازه کافی آب بنوشم. همه این را می‌دانند که برای داشتن یک زندگی خوب و سالم، باید این نکات را رعایت کنند، اما آنقدر خودشان را درگیر زندگی می‌کنند که همه چیز را از یاد می‌برند. من به شخصه خودم سعی می‌کنم که اول خودم را در اولویت بگذارم. زیرا اگر من انرژی و انگیزه لازم را برای زندگی کردن نداشته باشم، در هیچ زمینه‌ای موفق نخواهم شد. انرژی و سلامت فیزیکی با زیبایی ارتباط مستقیم دارد. اگر این دو را داشته باشیم، مطمئنا زندگی نیز برایمان زیباتر خواهد شد.

از چه کسی الهام می‌گیری؟

من یکی از طرفداران پر و پا قرص کریستی ترلینگتون، سوپرمدل آمریکایی، هستم. او یکی از الگو‌های زندگی من است. شیوه زندگی او، رفتارش، روحیه بشردوستانه، اهمیتی که به خانواده و فرزندانش می‌دهد، ورزش‌هایی که می‌کند و… همه برای من جذابیت زیادی دارند. اصلا او بود که فکر شرکت در مسابقه ماراتن را به سر من انداخت. من هیچوقت فکر نمی‌کردم که روزی در مسابقه ماراتن شرکت کنم و بدوم.

برای رهایی از استرس‎هایت چه می‌کنی؟

من هر روز مدیتیشن می‌کنم. بعضی‌ها می‌گویند که این شیوه قدیمی شده، اما من فکر می‌کنم که هنوز هم بهترین روش آرامش و تمرکز است. من هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، به مدت ۱۰ دقیقه می‌نشینم، چشمانم را می‌بندم و نفس‌های عمیق می‌کشم. به نظر من، این بهترین هدیه‌ای است که هر فرد می‌تواند به خودش دهد. مهم نیست که این کار را در چه زمانی از روز انجام می‌دهید، به مدت چند دقیقه برای خودتان زمان بگذارید و تنش و استرس هایتان را با تنفس درست، از بین ببرید. مثلا من دیشب به خاطر سفرم، جت لگ شدم و با یک آهنگ مدیتیشن توانستم خوابم را تنظیم کنم.

از چه محصولات زیبایی استفاده می‌کنی؟

من خودم اعتقادی به کرم‌های ضدپیری یا محصولات جوان سازی پوست ندارم. البته مخالف استفاده از آن‌ها نیستم، اما به نظر من ما در هر سنی باید به پوست مان اهمیت دهیم. من خودم از دوران نوجوانی سعی کردم که به بدنم به خصوص پوستم رسیدگی کنم. با خوردن غذا‌های سالم، آب فراوان، ورزش و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، می‌توانیم فرایند پیری را به تعویق بیاندازیم؛ بنابراین بهتر است پیش از آن که به سراغ کرم‌های جوانسازی پوست برویم، شیوه سالم زندگی کردن را بیاموزیم.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :