chadmin در
0

مدل‌‌های جدید لباس مجلسی پوشیده برای شیک‌پوشان

مدل‌‌های جدید لباس مجلسی پوشیده برای شیک‌پوشان

بازار لباس مجلسی بلند پوشیده همیشه در کشورهایی مانند ایران که مسائل فرهنگی و مذهبی در آن عرف است، گرم است. علاوه بر این در بسیاری از مراسم‌های خاص بسیاری از صاحبان مجلس ترجیح می‌دهند یک لباس پوشیده شیک بپوشند تا تمام مدت راحت باشند. پس اگر به دنبال یک مدل لباس مجلسی بلند پوشیده شیک و زیبا برای خود هستید با چی بپوشم همراه شوید تا با جدیدترین انواع این مدل لباس آشنا شوید.

 

مطالب مرتبط:

مدل‌ لباس مجلسی برای خانم‎های چاق

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

نکاتی برای انتخاب لباس مجلسی گیپور

 

مدل لباس مجلسی مخمل پوشیده

مخمل یکی از پارچه‌هایی است که امسال جز ترندهای سال انتخاب شده است و برای بسیاری از طراحان جز پارچه‌های محبوب شناخته شده است. پارچه مخمل تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یک پیراهن پوشیده بسیار شیک و زیبا برای مراسم‌های خاص انتخاب کنید. از آنجا که جنس پارچه مخمل لخت است، پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال یک مدل لباس با طرح ماهی و دنباله کوتاه و آستین‌های بلند چسبان یا کلوش باشید. علاوه بر این انواع مدل یقه هالتر و V شکل در پیراهن‌های پوشیده مخمل جلوه زیبایی خواهند داشت. اگر از لباس مجلسی بلند پوشیده مخمل خوشتان آمده، جواهرات و اکسسوری‌های براق خود را فراموش نکنید.

مدل لباس مجلسی شنل‌دار پوشیده

لباس‌های مجلسی پوشیده به بلند بودن معروف هستند، از این رو اگر می‌خواهید وقار و اصالت خود را در استایلتان به رخ بکشید، به دنبال یک مدل لباس مجلسی بلند پوشیده باشید. مدل لباس مجلسی شنل‌دار یکی دیگر از انواع لباس مجلسی بلند پوشیده است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. معمولا طراحان برای طراحی این مدل لباس به سراغ پارچه‌هایی مانند تور، گیپور و پارچه اطلس می‌روند. همانطور که از نام این لباس پیدا است طرح آن شبیه به شنل است. حال این شنل را می‌توان روی لباس دوخت و یا قابل جدا شدن ان را طراحی کرد. اگر یک لباس مجلسی حلقه‌ای بلند دارید می‌توانید با یک شنل تزیین شده و شیک آن را ترکیب کنید و یک مدل پیراهن شنل‌دار برای خود طراحی کنید. علاوه بر این بسیاری از مدل لباس‌های عروس نیز به این صورت طراحی می‌شوند.

مدل لباس مجلسی یقه ایستاده پوشیده

اگر به دنبال یک لباس بسیار پوشیده مجلسی هستید و تاکید بسیاری بر رپوشاندن اندام‌های خود، از جمله گردن، را دارید پیشنهاد می‌دهیم به دنبال لباس پوشیده که دارای یقه با مدل ایستاده است، باشید. معمولا لباس مجلسی بلند پوشیده که یقه آن به صورت ایستاده است با پارچه‌هایی چون لمه، گیپور و کرپ امکان پذیر است. حال در کنار این مدل یقه می‌توانید از آستین‌های ایستاده، چسبان و یا حتی پف‌دار استفاده کنید تا ظاهری زیبا و شیک پیدا کنید. فراموش نکنید که پیراهن مجلسی با یقه ایستاده می‌تواند هماهنگی خوبی با زیورآلات ظریف داشته باشد.

مدل لباس مجلسی هندی پوشیده

در انتخاب لباس مجلسی سلیقه خانم‌ها بسیار گسترده و متنوع است در نتیجه می‌توان گاهی برای طراحی یک لباس مجلسی به الگو گرفتن از سرزمین‌ها و فرهنگ‌های دیگر نیز فکر کرد. به طور مثال فرهنگ و تمدن هند تا حدودی به ایران نزدیک است و لباس‌های هندی در عین زیبایی و شکوهی که دارند بلند و پوشیده نیز هستند و این مزیت خوبی برای ایرانیان است. اگر به دنبال یک لباس مجلسی بلند پوشیده با طرح و رنگ‌های متنوع و سرزنده هستید به شما مدل لباس مجلسی هندی را پیشنهاد می‌دهیم. برخی از مدل لباس‌های مجلسی هندی آستین‌های بلند دارند و در برخی موارد می‌توان با یک ساری که روی شانه قرار می‌گیرد، آن را تبدیل به لباس مجلسی بلند پوشیده کرد.

مدل لباس مجلسی اپل‌دار پوشیده

معمولا وقتی صحبت از لباس‌های اپل‌دار می‌شود، اکثر خانم‌ها به یاد مانتوها و لباس‌های دهه ۶۰ و ۷۰ ایران می‌افتند. اما بایستی بگوییم که اخیرا دوباره آن مدل لباس‌ها مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته و سبب شده تا لباس‌های مجلسی بسیاری با آستین‌های بلند و اپل‌دار طراحی کنند.

آستین‌های اپل‌دار را شاید در کارتون‌هایی مانند سیندرلا دیده باشید از این رو مدل لباس مجلسی بلند پوشیده با آستین‌های پفکی یا اپل‌دار یک استایل پرنسسی بسیار زیبا به شما می‌بخشد. البته منظور از اپل، پف بیش از حد در قسمت شانه لباس نیست بلکه گاهی یک چین کم نیز می‌تواند ظاهر لباس را تغییر دهد. به طور مثال کیت میدلتون یکی از بانوهای خوش پوشی است که برخی از پیراهن‌های پوشیده او، آستین‌های پف‌دار زیبایی دارد که معمولا با جواهرات ظریف و اکسسوری‌های بزرگ و نامتعارف ست می‌کند.

مدل لباس مجلسی پوشیده با آستین مچ‌دار

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم تغییر دادن طرح آستین‌ها جز یکی از مواردی است که می‌تواند ظاهر یکنواخت لباس‌های ساده را تغییر دهد و از آنجا که تمام لباس‌های مجلسی پوشیده، آستین‌دار هستند می‌توان مانور زیادی بر روی مدل آستین آن‌ها داد. آستین مچ‌دار یکی از مدل‌هایی است که می‌توان برای این مدل لباس مجلسی پیشنهاد کرد. معمولا این آستین‌ها در قسمت مچ و یا حتی تا بالاتر به صورت جذب هستند و سپس فرم گشاد و پف‌داری می‌گیرند. بر روی این آستین‌ها می‌توان از انواع مغزی‌های زیبا و دکمه استفاده کرد تا حالت کلاسیک و زیبایی به خود بگیرد.

مدل لباس مجلسی پلیسه بلند پوشیده

حتما تاکنون درباره محبوب شدن و معروف شدن پارچه پلیسه در سال جدید شده‌اید. این مدل پارچه جذاب نظر بسیاری از طراحان لباس را به خود جذب کرده است طوری که کارهای بسیار شیکی از این پارچه به عنوان لباس مجلسی در کالکشن برندهای متفاوت به چشم می‌خورد. استفاده از پارچه پلیسه به عنوان حرج کار دامن و یا آستین می‌توان ظاهری شیک و زیبایی به یک لباس مجلسی بلند و پوشیده ببخشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال یک لباس مجلسی بلند پوشیده هستید از پارچه پلیسه برای طراحی آستین‌های پفکی آن استفاده کنید و برای بالاتنه لباس خود یک پارچه طرح برجسته انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده دو تکه لباس با دامن

یکی دیگر از انواع لباس‌های مجلسی دو تکه که کاملا پوشیده و جذاب است، مدل لباس با دامن بلند است. معمولا برخی از خانم‌ها پوشیدن یم لباس و دامن بلند را به هرگونه لباس مجلسی ماکسی و یا سرهمی ترجیح می‌دهند. اگر به این دسته از لباس‌ها علاقه دارید توصیه ما این است که از دو پارچه با جنس، طرح و یا رنگ مختلف پیراهن و دامن خود را انتخاب کنید اما طوری که هارمونی کافی داشته باشند. به طور مثال می‌توانید از یک بالا تنه گیپور و یا پولکی برای مدل لباس و از یک پارچه کرپ یا ساتن برای دامن خود استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید مدل‌های متنوعی از دامن را نیز انتخاب کنید مثلا مدل ماهی بلند، کلوش و یا فون می‌تواند گزینه مناسبی برای این مدل لباس باشد.

مدل لباس مجلسی بالا تنه گشاده پوشیده

اگر جز دسته خانم‌هایی هستید که بالاتنه بدن شما کوچک است و کمر باریکی دارید و به دنبال یک لباس مجلسی بلند پوشیده هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از یک پارچه لخت، مدل لباس مجلسی بالاتنه گشاد برای خود درست کنید. این مدل لباس معمولا با یک یقه قایقی بسته طراحی می‌شود و قسمت دامن آن پف زیادی ندارد در نتیجه در ظاهر یک لباس راسته است. با این لباس می‌توانید شینیون موهای خود را در بالا ببندید و چند ردیف گرنبند کوتاه و بلند نیز به کردن کنید و با یک استایل شیک و بسیار جذاب زنانه در مهمانی یا عروسی حاضر شوید.

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده گل‌دار

از هرچه بگذریم از پارچه‌های بسیار شاداب و زیبای گل‌دار نمی‌توان به راحتی گذر کرد. پارچه‌های گل‌دار جذاب همیشه گزینه مناسبی برای لباس‌های مجلسی چه بلند و چه کوتاه است. استفاده از پارچه گل‌دار برای دوخت بالا تنه یا پاریین تنه یک لباس مجلسی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این برای پارچه‌های گل‌دار نیاز به برش‌های بسیار خاص و سخت نیست بلکه با برش‌های کاملا ساده بر روی این نوع پارچه می‌توان لباس مجلسی بسیار شیک و زیبایی طراحی کرد.

مدل لباس مجلسی  پوشیده سرهمی با شلوار

همیشه داشتن شلوار به عنوان آپشن دوم برای مجالس و مهمانی‌های خاص برای یک خانم نیاز است. در واقع داشتن یک لباس مجلسی که با شلوار ترکیب شده باشد می‌تواند یک انتخاب راحت و بی دردسر برای خانم‌ها باشد. از این رو بسیاری از طراحان لباس به تازگی دسته جدیدی از لباس‌های پوشیده را به نام اوراس(overall) طراحی کرده‌اند که انتخاب بسیار خوبی برای مهمانی‌ها است.

مدل لباس مجلسی با آستین طرح‌دار پوشیده

اگر از لباس‌های ساده با آستین‌های راسته خسته شده‌ای می‌توانید با یک تغییر جزئی ظاهر لباس یکنواخت خود را تغییر دهید. به طور مثال تغییر فرم آستین در لباس مجلسی بلند پوشیده می‌ـواند گزینه مناسبی برای تغییر لباس تکراری و یکنواخت باشد. آستین‌ها انواع مختلفی دارند اما به نظر می‌رسد برای یک لباس بلند پوشیده، مدل آستین چین‌دار یا کلوش بزرگ می‌ـواند گزینه مناسبی باشد.

مدل لباس مجلسی دو تکه کت‌دار پوشیده

پیراهن‌های مجلسی دو تکه همیشه طرفداران بسیار زیادی، بخصوص در میان خانم‌های ایرانی، دارد. یکی از مزایای این مدل لباس مجلسی این است که شما می‌توانید هم از پیراهن آن بدون کت به عنوان یک لباس مجلسی استفاده کنید و هم می‌توانید همراه با کت در مراسمات آن را به تن کنید و یک لباس مجلسی بلند پوشیده بسیار زیبا داشته باشید. معمولا این مدل لباس با دو پارچه یکی طرح‌دار و یکی ساده طراحی می‌شود اما در برخی موارد که کت و پیراهن هر دو به یک رنگ هستند می‌توانید از تزیینات مختلف بر روی کت استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :