پردیس بختیاری در
0

لباس‎هایی که در مراسم «امی اواردز ۲۰۱۹» ترند شد

لباس‎هایی که در مراسم «امی اواردز ۲۰۱۹» ترند شد

هفتاد و یکمین مراسم جوایز امی «Emmy Awards» ۲۰۱۹ دیروز، ۲۲ سپتامبر، برگزار شد که در جریان آن، شاهد معرفی برندگان بازیگران زن و مرد در بخش‌های مختلف بودیم. این مراسم در تئاتر مایکروسافت در شهر لس آنجلس برگزار شد.

ستاره های بسیاری در این مراسم حضور پیدا کردند که هر کدام استایل مخصوص به خود را داشتند. اگر به استایل ستاره ها در این فرش قرمز نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آنها ترندهای خاصی را در لباس پوشیدن دنبال کرده اند. اگر دوست دارید که با ترندهای لباس این مراسم مشهور آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کت های رنگی

هماطور که زنان حاضر در مراسم امی اواردز از رنگ های شاد استفاده کردند تا بیشتر توی دید باشند، مردان این مراسم نیز بیکار ننشستند و از کت های رنگی برای دیده شدن کمک گرفتند.  کت هایی به رنگ های قرمز، طلایی، سرمه ای، آجری و … از ترندهای مردانه این مراسم در سال ۲۰۱۹ بودند.

ست قرمز و صورتی

یکی از ست های رنگی محبوب در مراسم امی اواردز ۲۰۱۹، قرمز و صورتی بود. این ست رنگی زنانه، شاد و جذاب است. ستاره هایی چون مریسا تومی، تراجی پی. هنسون و مندی مور از این ست رنگی استفاده کردند و بیش از همیشه درخشیدند.

پاپیون بزرگ

یکی دیگر از مدلی هایی که در مراسم امی اواردز ترند شده بود، پاپیون های بزرگ لباس بود. این پاپیون ها که بیشتر روی شانه قرار داشت، توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند و برای خانم هایی که اندام متناسبی داشتند، مناسب است.

ست سیاه و سفید

لباس هایی که به رنگ سیاه و سفید طراحی شده اند، سبکی کلاسیک دارند. این ترکیب رنگی لباس هیچگاه از مد نمی افتد به طوری که نه تنها خانم ها، بلکه ستاره های مرد این مراسم نیز این ترند را برای فرش قرمز خود انتخاب کردند.

پیراهن ماکسی سورمه ای

ریچل بروزناهان، آیا کش و چند ستاره زن دیگر برای مراسم امی پیراهنی ماکسی به رنگ سرمه ای را انتخاب کردند. براق بودن لباس هایشان نیز از دیگر ترندهای لباس بود که تمام چشم ها را به سمت خود جلب می کند و مخصوص میهمانی های شبانه است.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :