سوگل پورمهرام در
0

لباس‌های چهارخانه را با چه چیزهایی ست کنیم؟

لباس‌های چهارخانه را با چه چیزهایی ست کنیم؟

علاوه بر صدای خش خش برگها زیر پا، طعم لذتبخش یک قهوه داغ و بارانهای ناگهانی، معمولا یکی از جذابیتهای روزهای سرد فصل پاییز برای همه ما، لباسهای کمی ضخیم و رنگهای گرم و جذاب آنها است. یکی از محبوبترین مدلهای لباس پاییزی، لباسهایی با پارچه‌های چهارخانه هستند. البته ست کردن این پارچه‌های زیبا که بسیار هم متنوع هستند، کار چندان آسانی نیست و ممکن است کاری کند که شما ناچار شوید برای مدتی طولانی رو به روی درب کمد لباسهای خود بایستید و کاملا گیج بشوید. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم در مقاله امروز، نحوه ست کردن لباس چهارخانه در فصل پاییز امسال را برای شما شرح دهیم. با چی بپوشم همراه باشید!

روش اول: لباس چهارخانه خود را بپوشید و ببینید که چه لباسی با آن ست می شود

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق لباسهای چهارخانه هستید، اما نمیدانید که آنها را چگونه با لباسهای دیگر خود ست کنید؟ اصلا لازم نیست نگران باشید. کافی است برای شروع، یک لباس چهارخانه با ترکیب رنگ سفید و مشکی انتخاب کنید. سپس یک رنگ زیبای پاییزی را به این ترکیب اضافه کنید؛ در مورد لباسی به رنگ سیاه و سفید، میتوانید یک کت خانمانه و پاییزی به رنگ عسلی را با آن ست کنید و در روزهای سرد فصل پاییز، از این ترکیب رنگ گرم و زیبا لذت ببرید! همچنین میتوانید برای اینکه استایلتان کمی از حالت رسمی خارج شود، این ترکیب را با یک نیم بوت به رنگ خاکستری و یک کیف دستی کوچک به رنگ مشکی ست کنید. البته این تنها گزینه پیش روی شما نیست. یک کت به رنگ شاهتوتی و یک جفت بوت به رنگ مشکی نیز با پیراهن چهارخانه به رنگ مشکی و سفید بسیار زیبا می شود.

 

روش دوم: از رنگهایی که به هم می آیند استفاده کنید

قطعا یکی از لباسهای پاییزی که در کمد لباس همه ما وجود دارد، یک شلوار جین تیره رنگ است. شما میتوانید با خیال راحت یک شلوار جین تیره رنگ را با یک پیراهن با پارچه چهارخانه ست کنید. اما نکته‌ جالب که اینجا وجود دارد این است که شما میتوانید با استفاده از یک رنگ خاص و متناسب با این ترکیب، استایل خود را به طور کامل تغییر دهید. مثلا میتوانید با پیراهن چهارخانه خود از یک کیف به رنگ سبز زیتونی و یک کفش تخت به رنگ آلبالویی استفاده کنید و از این ترکیب رنگ منحصر به فرد و شیک پاییزی لذت ببرید!

 

روش سوم: لباس چهارخانه مدل Glen بپوشید

در لباس چهارخانه مدل گلن، خطوط به اصطلاح شکسته هستند و به صورت متناوب از روی هم عبور میکنند. در این مدل پارچه، چهارخانه‌ها به یک اندازه نیستند، بلکه بزرگ و کوچک هستند و معمولا هم از این مدل چهارخانه برای لباسهای مردانه استفاده میشود. شلوارهای مردانه‌ای که پارچه چهارخانه به سبک گلن دارند، معمولا به رنگ خاکستری روشن هستند. شما میتوانید این مدل شلوارها را با یک پلیور به رنگ آبی تیره (به خصوص برای آقایان) را با یک بلوز به رنگ آلبالویی و یک کیف دسته‌دار با رنگی جیغ (برای خانمها) برای محل کار ست کنید و استایلی شیک و موقر داشته باشید. همچنین، میتوانید با این ترکیب از یک جفت کفش تخت و نوک تیز به رنگ مشکی نیز استفاده کنید.

روش چهارم: دامن چهارخانه بپوشید

لباسهای چهارخانه و دامن با یکدیگر ترکیب بسیار جذابی ایجاد می کنند؛ مانند ترکیب قهوه با شیرینی! شما می توانید یک دامن با پارچه چهارخانه و با ترکیب رنگ آبی تیره و سبز زیتونی را با یک پلیور دو رنگ(مثلا ترکیب رنگ خاکستری و آلبالویی) ست کنید. همراه با این ترکیب، از یک کیف کج با رنگی خنثی و یک جفت نیم بوت با رنگی خنثی (مثلا کرم روشن) استفاده کرده و استایلی شیک و منحصر به فرد خلق کنید.

روش پنجم: نحوه ست کردن لباس چهارخانه برای یک آخر هفته رنگی و جذاب

برای زمانهایی که دوست دارید لباسهای راحت بپوشید و هم زمان استایلی شیک داشته باشید(مثلا زمانی که می خواهید آخر هفته را با دوستان خود بگذرانید)، و همچنین برای زمانهایی که میخواهید لباسهای غیر رسمی و زیبا بپوشید، می توانید یک شلوار جین رنگ روشن و سنگشوردار را با یک بلوز با طرح چهارخانه و با رنگی گرم (مثلا قرمز) ست کنید. می توانید همراه با این ترکیب، از یک جفت کفش کتانی (برای مناسبتهای غیر رسمی) و یا یک جفت نیم بوت پاشنه‌دار (برای مناسبتهای رسمیتر) استفاده کنید و لذت ببرید!

روش ششم: نحوه ست کردن لباس چهارخانه برای مناسبتهای نیمه رسمی

معمولا ماهیت لباسهایی که پارچه چهارخانه دارند، غیر رسمی است. اما اگر قصد دارید برای مناسبتهای نیمه رسمی لباس چهارخانه بپوشید، یک پیراهن تنگ و آستین حلقه‌ای با پارچه چهارخانه و با ترکیب رنگی شیک (برای مثال، مشکی و زرشکی) را با یک کت نیمه رسمی به رنگ مشکی و زیورآلات شیک ست کنید. برای داشتن استایلی رسمی تر، می توانید این ترکیب را با یک کیف چرمی(که بند ترکیبی چرمی و زنجیری دارد) و یک جفت کفش پاشنه بلند نوک تیز و براق به رنگ مشکی ست کنید و لذت ببرید!



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :