پردیس بختیاری در
0

لباس‌های ضروری برای پاییز در کمد خانم‌ها

لباس‌های ضروری برای پاییز در کمد خانم‌ها

با فرا رسیدن پاییز، ناگهان وارد فصلی می شویم که هیچ شباهتی به تابستان ندارد، از این رو مجوریم که تمام لباس های تابستانی را کنار بگذاریم و لباس های مخصوص این فصل را به کمد لباس مان اضافه کنیم. در این مطلب چند آیتم کاربردی پوشاک را برای فصل پاییز برایتان آورده ایم که می توانید آنها را تهیه کنید.

یک پلیور گشاد یکی از مدل لباس هایی است که باید آن را به کمدتان اضافه کنید. شما می توانید این لباس را برای مراسم کژوال و به همراه شلوار جین به تن کنید و از گرما و راحتی که به شما می دهد، لذت ببرید. فقط یادتان باشد که طرح های ساده را انتخاب کنید تا شما را بیش از حد چاق و درشت نشان ندهد.

 

یکی از طرح هایی که در پاییز ۲۰۱۹ ترند شده، طرح های حیوانات، از طرح پوست ماری گرفته تا پلنگی، است. شما می توانید این طرح را به لباس یا اکسسوری هایتان اضافه کنید و با استایل مدرن تان بدرخشید.

یک ژاکت بافت یکی دیگر از لباس های مخصوص فصل پاییز است. شما می توانید این لباس را به هر جا که دوست دارید ببرید و به محض این که احساس سرما کردید، آن را به تن کنید. بهتر است رنگ های خنثی مانند خاکستری، سفید، مشکی، سرمه یا حتی سبز یشمی را انتخاب کنید که با راحتی با هر رنگ لباسی ست می شود.

حتما شما هم در پاییز و زمستان برای این که پاهایتان را زیر پیراهن از شر سرما خلاص کنید، جوراب شلواری به تن می کنید. وقت آن است که به جوراب شلواری هایتان تنوع دهید و به جای یک جوراب شلواری ساده، از مدل های طرحدار آن استفاده کنید تا تنوع بیشتری در ظاهرتان ایجاد شود.

اگر در فشن شوها دیده باشید، یکی از ترندهای امسال گذاشتن بلوز یا پیراهن درون شلوار است. از این رو به طراحی شلوار نیز اهمیت زیادی می دهند. به عنوان مثال شلوارها در قسمت بالای آن چین دار شده یا دارای کمربند می باشند. شما می توانید که یک بلوز چسبان زیر آن بپوشید و جذابیت شلوارتان را به نمایش بگذارید.

هیچ چیز جذاب تر از نیم بوت های پاییزه نیست. اگرچه نیم بوت های پاشنه دار جذابیت بیشتری دارند اما کاربردی نیستند و نمی توانید آنها را در موقعیت های مختلف به پا کنید. ما نیم بوت های تخت یا با پاشنه های متوسط را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ آن هم بهتر است تیره باشد تا زیر باران های پاییزی کثیف نشده و زود تغییر رنگ ندهد.

یک جلیقه دکمه یا زیب دار یکی دیگر از لباس هایی است که برای گشت و گذارهای پاییزه بسیار مناسب می باشد. این مدل لباس اندام شما را گرم نگه می دارد، بی آنکه استایل تان را بهم بزند.

لایه ای لباس پوشیدن یکی دیگر از مدهای پاییز امسال است. آمدن پاییز به این معنی نیست که شما دور تمام پیراهن های آستین کوتاه تان را خط بکشید. بلکه می توانید آنها را به همراه یک ژاکت به تن کنید. فقط حواس تان به ست کردن آنها باشد. اگر پیراهن تان طرحدار و رنگی است، ژاکت تان را ساده و به رنگ های خنثی انتخاب کنید و بر عکس، اگر پیراهن تان ساده است، با ژاکتی طرحدار و رنگی به استایل تان تنوع دهید.

یک تونیک بافت گشاد هم می تواند گزینه خوبی برای میهمانی های غیر رسمی یا کژوال تان باشد. از آنجا که این مدل لباس گشاد است، بهتر است که رنگ های تیره آن را انتخاب کنید که شما را چاق تر نشان ندهد.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :