شایسته عسگریان در
0

شناخت رنگ ها در تیپ، مد و استایل شخصی

شناخت رنگ ها در تیپ، مد و استایل شخصی

یکی از متداول ترین سوال هایی که به صورت روزانه از خودمون می پرسیم، این است که چی بپوشم تا شیک و خوش تیپ به نظر بیاییم؟

شاید یکی از سخت ترین کارهایی که هر روز انجام می دهیم این است که جلوی کمد لباس هامون بایستیم و به این فکر کنیم که چی بپوشیم و چه رنگی و با چه رنگی ست کنیم. تازه بعد از انتخاب لباس باید بریم سراغ کفش و کفش مناسب و انتخاب کنیم ! اگر شما هم روزانه با این قبیل سوالات و دغدغه ها مواجهید خواندن ادامه این مطلب رو از دست ندید.

شیک پوش بودن و خوشتیپی امری ذاتی نیست و می توان با رعایت یکسری نکات در انتخاب لباس، کیف، کفش و رعایت نکات تناسب اندام، استایل مناسب و مورد نظر خود را پیدا کرد و بهتر است بدانید که تحقیقات نشان داده بیش از ۹۰% مردم در ۳ ثانیه اول ملاقات شما در موردتان قضاوت می کنند و اگر استایل مناسبی نداشته باشید تغییر ذهنیت افراد بعد از آن کار سختی است.

شناخت رنگ ها، اولین قدم

سفید و سیاه: رنگ هایی هستند که می توانید در کنار هر رنگ دیگری از آن ها استفاده کنید زیرا از نظر طراحان صنعت مد و لباس رنگ سفید محصول نبودن ترکیبات رنگی و رنگ سیاه از ترکیب تمام رنگ ها با بیشترین حد تیرگی به وجود آمده اند بنابراین می توان گفت که سفید و سیاه رنگی ندارند و با هر رنگی به اصلاح ست می شوند.

رنگ سبز: ارمغان آور صلح برای همیشه و همه جاست. این رنگ پرکاربرد اگر با ترکیبات صحیح مورد استفاده قرار بگیرد می تواند جلوه ای خاص به استایل شخصی شما بدهد. رنگ مکمل آن رنگ قرمز است که این دو رنگ در کنار هم ترکیبی ایده آل به شمار می ایند.

رنگ زرد: با رنگ های سبز، نارنجی و بنفش هماهنگی دارد اما به طور کلی رنگ سختی برای ست کردن است و بهترین حالت استفاده از سایه های ملایم تر آن است و استفاده از رنگ زرد نئون یا شبرنگ توصیه نمی شود.

رنگ آبی: رنگ آرامش است و به راحتی با رنگ های سبز، بنفش و نارنجی هماهنگ می شود. رنگ مکمل آن رنگ نارنجی است و قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم جلوه رنگ نارنجی را بیشتر می کند. در نظر داشته باشید که رنگ آبی با زرد و قرمز به سختی ست می شوند.

قرمز: رنگی جذاب است که با بنفش، نارنجی و سبز ست می شود اما باید در نظر داشت که در استفاده از رنگ قرمز به سراغ تیره و روشن آن همزمان در یک استایل نروید.

انتخاب فروشگاه مناسب، گام بعدی

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه تامین انواع پوشاک، کیف و اکسسوری مردانه و زنانه فعالیت دارند که از این جمله می توان، دیجی استایل، دیجی کالا و … اشاره کرد که با توجه به هر فصل، موقعیت و مد روز لباس ها را ارائه می دهند و افراد می توانند بدون مراجعه حضوری در این فروشگاه های اینترنتی بچرخند و از تمام محصولات ارائه شده بازدید داشته باشند.

این سایت ها با ارائه کد تخفیف خرید، لذت خرید اینترنتی را دوچندان کرده و علاوه بر آن کالای خریداری شده را درب منزل، محل کار و یا هر جایی که شما بخواهید تحویل می دهند. تخفیف خرید پوشاک از دیجی کالا، کد تخفیف خرید از دیجی استایل و کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی دیگر در سایت تخفیفان قابل دسترسی است و می توان با مراجعه به این سایت از این کدها و سایر خدمات این کسب و کار اینترنتی بهره جست



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :