chadmin در
1,602

رنگ سال 2021 و نحوه ست کردن آن

رنگ سال 2021 و نحوه ست کردن آن

کمپانی پنتون، سالانه یک رنگ را انتخاب می‌کند که در کل سال ترند می‌ماند. اما شاید برایتان سوال باشد که این کمپانی چرا و بر چه اساسی این رنگ‌ها را انتخاب می‌کند. علاوه بر پاسخ دادن به این سوال‌ها، به بررسی رنگ سال 2021 و نحوه ست کردن آن خواهیم پرداخت.

 

رنگ سال 2021

کمپانی پنتون به مناسبت قرنطینه، امسال دو رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است؛ رنگ زرد روشن (لیمویی) و خاکستری ملایم. با اینکه رنگ سال همیشه با هدف ترندسازی انتخاب می‌شود، انتخاب امسال کمپانی پنتون جنبه استعاری دارد. رنگ لیمویی، رنگ یونیفورم زندانی‌ها در آمریکاست. رنگ خاکستری یادآور روزهای ابری، پیاده‌روهای سیمانی، صفحه نیمه روشن گوشی و لپ‌تاپ در نیمه شب و به طور کلی تجربیاتیست که در دوران قرنطینه داشتیم. از طرفی خاکستری یعنی راکد بودن. خاکستری نه سیاه است و نه سفید. خاکستری بیانگر دوره‌ای است که زمان دقیق پایان آن مشخص نیست.

چرا کمپانی پنتون؟

چرا همیشه کمپانی پنتون، رنگ سال را انتخاب می‌کند؟ از چه زمانی مردم تا این حد به رنگ‌ها اهمیت دادند؟ دقیقا 20 سال پیش بود که یکی از کارکنان کمپانی پنتون ایده انتخاب رنگ سال را داد. هدف او از این کار، ایجاد شور و شوق بین مردم و ایجاد بیزنسی جدید مبنی بر رنگ سال در دنیای مد و فشن و همچنین اسباب منزل بود. اولین رنگی که انتخاب شد، رنگ آبی متمایل به بنفش بود. انتخاب این رنگ‌ها کاملا بی هدف نیست. کمپانی پنتون رنگ سال را بر اساس اتمسفر و حس و حال مردم در آن سال خاص، انتخاب می‌کند که امسال نسبت به همیشه محسوس‌تر است. لازم به ذکر است که خیلی از کمپانی‌های دیگر به علت تجربه بالای کمپانی پنتون در این زمینه، برای ترکیبات رنگی از آن مشاوره می‌گیرند.

اکسسوری‌های زرد

اگر قصد دارید از رنگ سال 2021 در استایلتان استفاده کنید و همزمان علاقه زیادی به رنگی بودن استایلتان ندارید، از رنگ زرد تنها در اکسسوری‌هایتان استفاده کنید؛ اکسسوری‌هایی مثل کفش، کیف، دسته کلید، گوشواره و…. در باقی استایلتان می‌توانید آزادانه از رنگ خاکستری استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از کت ترنچ، بلیزر و یا پالتوی خاکستری است. استفاده از رنگ‌های دیگری مثل مشکی و سفید مجاز است و به استایلتان روح می‌بخشد.

پافر زرد

اگر می‌خواهید استایلتان جسورانه‌تر باشد، می‌توانید از پافر زرد که بسیار هم شیک و جذاب است استفاده کنید. این پافر را می‌توانید با شلوار جین خاکستری و بوت پاشنه بلند بپوشید. زیر پافر نیز می‌توانید از بلوزی ساده با رنگی خنثی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر درشت‌اندام یا تپل هستید، این استایل انتخاب خوبی برای شما نیست.

شلوار زرد

شاید در ابتدا پوشیدن شلوار زرد برای شما مسخره به نظر برسد، اما بهتر است خودتان را به چند رنگ خاص از شلوار محدود نکنید و بیشتر ریسک کنید. شلوارهای رنگی اگر با لباس‌های درستی ست شوند، ظاهرتان را خاص‌تر از همیشه می‌کنند. یک شلوار پارچه‌ای راسته زرد تهیه کنید و آن را با کت بلیزر و بلوزی خاکستری ست کنید. کفش پاشنه‌بلند با اینگونه شلوارها بسیار جذاب می‌شود.

کت بلیزر زرد

سعی کنید در ترکیب این دو رنگ سال نوآوری به خرج دهید. مثلا می‌توانیم رنگ‌های استایل قبلی را جابه‌جا کنیم و کت بلیزر زرد را با شلوار پارچه‌ای یا جینی خاکستری بپوشیم. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد که می‌خواهید چه مقدار از هر یک از این دو رنگ را در استایلتان داشته باشید. باز هم تاکید می‌کنیم که استفاده از رنگ سومی مثل سفید، استایلتان را دلنشین‌تر خواهد کرد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :