سوگل پورمهرام در
0

رنگ‎های فانتزی جواهرات و نحوه ست کردن آنها

رنگ‎های فانتزی جواهرات و نحوه ست کردن آنها

این یک باور رایج در میان افراد است که فصل پاییز و زمستان، فصل رنگهای گرم و رنگهای تیره است. اما این به این معنا نیست که شما ناچار هستید برای مدت ۶ ماه در سال، با رنگهای فانتزی و پر زرق و برق خداحافظی کنید. رنگهای فانتزی جواهرات، رنگهای پرطرفداری برای لباسهای پاییزی و زمستانی هستند. شما میتوانید این رنگهای جذاب را با رنگهای خنثی و یا رنگهای متضادشان ست کنید. استفاده از این رنگها به استایل شما در روزهای سرد آب و رنگ میبخشد و باعث میشود که ظاهری آراسته، منحصر به فرد و جذاب داشته باشید. در مقاله امروز قصد داریم تا شما را با محبوبترین رنگهای فانتزی جواهرات و نحوه ست کردن آنها با لباسهای پاییزی آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

رنگهای فانتزی جواهرات چه رنگهایی هستند؟

این رنگها، رنگهایی خیره کننده هستند که به دلیل شباهتشان به رنگ جواهرات محبوب، بر اساس این جواهرات نامگذاری شده‌اند؛ رنگهایی مثل آبی یاقوت کبود، قرمز یاقوتی، بنفش یاقوتی (آمیتیست)، زرد کوارتز، و سبز زمردی. شما میتوانید برای داشتن یک استایل شیک و منحصر به فرد پاییزی که با نگاه اول توجه دیگران را به خود جلب میکند، این رنگها را با رنگهای خنثی، و یا با رنگهای متضادشان ست کنید. در ادامه، این رنگهای زیبا را به طور کامل به شما معرفی میکنیم.

رنگ آبی یاقوت کبود

آبی یعنی رنگ آرامش و وفاداری. رنگ آبی یک انتخاب عالی برای ست کردن با رنگهای مکمل‌اش مثل سبز زمردی و یا زرد کوارتز است. شما با پوشیدن این رنگ میتوانید یک استایل آرام و شیک داشته باشید. اگر به سراغ توناژهای تیره رنگ آبی مثل آبی یاقت کبود میروید، بهتر است که از یک پارچه نرم برای لباس خود استفاده کنید؛ مثل پوست حیوانات و یا مخمل. این کار باعث میشود در لباس خود به زیبایی بدرخشید!

رنگ سبز زمردی

رنگ سبز زمردی یکی از جذابترین و مرموزترین رنگهای پاییزی است. این رنگ که بیش از هر رنگ دیگری تداعی کننده طبیعت است، نشان از خلاقیت و حاصلخیزی دارد. یکی از مزایای رنگ سبز زمردی این است که هم میتوانید با استفاده از آن یک استایل رسمی خلق کنید و هم یک استایل غیر رسمی. همچنین، وقتی آن را با رنگهای گرم مثل کرم، بژ و یا قهوه‌ای ست کنید، ظاهری موقر و آرام خواهید داشت. این رنگ عجیب و خیره کننده، یک تضاد زیبا میان انرژی و آرامش را به تصویر میکشد.

رنگ بنفش یاقوتی(آمیتیست)

رنگ بنفش از آن دسته رنگهایی است که از دوران قدیم تاکنون، نشانگر سلطنت، شجاعت و برتری بوده است. به همین دلیل است که این رنگ به عنوان رنگ رسمی روز جهانی زن انتخاب شده است. رنگ بنفش در حقیقت ترکیبی از رنگ قرمز (رنگی آتشین و محرک) و رنگ آبی (رنگ آرامش) است؛ همین مسئله باعث شده است که رنگ بنفش رنگی دوگانه باشد. اگر دوست دارید که برای فصل پاییزی، با استفاده از رنگ بنفش استایلی شیک و خاص خلق کنید، پیشنهاد میکنیم که به سراغ یک توناژ تیره آن، مثل بنفش یاقوتی یا همان آمیتیست بروید. به عنوان مثال، میتوانید با استفاده از یک پیراهن، یک جفت کفش و یک کیف دستی به رنگ بنفش یاقوتی، استایلی مونوکروم (تک رنگ) و شیک برای روزهای سرد فصل زمستان ایجاد کنید.

رنگ قرمز یاقوتی

رنگ قرمز یاقوتی رنگی بسیار فریبنده و جذاب، و نشانگر قدرت، مقام بالا و هوس است. هر زمانی که میخواهید به جای مهمی بروید و نیاز به اعتماد به نفس بالا دارید، بهتر است که به سراغ رنگ قرمز بروید؛ به خصوص توناژهای تیره آن از جمله قرمز یاقوتی. به عنوان مثال، برای خلق یک استایل شیک و جذاب پاییزی میتوانید یک پولیور به رنگ قرمز یاقوتی را با یک شلوار جین و بوت تیره رنگ ست کنید.

رنگ زرد کوارتز

یکی از کاربردی‌ترین و خاصترین رنگهای خانواده جواهرات، رنگ زرد کوارتز است که بی‌درنگ توجه دیگران را به خود جلب میکند. به عنوان مثال، ترکیب یک شلوار به رنگ قهوه‌ای یا خاکستری با یک پولیور یقه گشاد به رنگ زرد کوارتز، یک استایل شیک پاییزی ایجاد میکند. برای داشتن یک استایل غیر رسمی، میتوانید همراه با این پولیور یک جفت کفش آکسفورد و یک شلوار جین رنگ روشن استفاده کنید.

چگونه رنگهای فانتزی جواهرات را با چیزهای دیگر ست کنیم؟

بسیاری از افراد سعی می کنند که در فصول سرد، استایل ساده‌تری داشته باشند و از رنگهای تیره و یا خنثی استفاده کنند. اما رنگهای فانتزی جواهرات باالعکس این باور عمل میکنند. آنها توجه به دیگران را به خود جلب میکنند و در نتیجه، باعث میشوند که شما استایلی منحصر به فرد و خیره کننده داشته باشید. ست کردن آنها با لباسهای دیگر هم کار بسیار آسانی است که در ادامه نحوه انجام آن را برای شما شرح میدهیم.

در ابتدا قدمهای کوچک بردارید؛ از لوازم جانبی با رنگهای جواهرات استفاده کنید

اگر حس می کنید که هنوز آمادگی استفاده از لباسهایی با رنگهای جیغ در فصل پاییز را ندارید، می توانید در ابتدا با لوازم جانبی به رنگ جواهرات شروع کنید. به عنوان مثال، ترکیب یک گردنبند با سنگهایی به رنگ سبز زمردی، گوشواره‌های کوچک به رنگ طلایی، یک پلیور یقه گرد، یک پیراهن یقه‌دار و یک شلوار جین، استایلی شیک و زیبا ایجاد میکند که رنگهای آن اصلا توی ذوق نمیزنند.

بلوزی به رنگ جواهرات بپوشید

اگر از لباسهای ساده و تیره رنگ پاییزی خسته شده‌اید، میتوانید یک بلوز ابریشمی به رنگ جواهرات را با یک ژاکت آستین سه ربع ست کنید و از این ترکیب رنگی و زیبا لذت ببرید.

یک پیراهن به رنگ جواهرات بپوشید

یکی از شیکترین لباسهایی که به سرعت توجه دیگران را به خود جلب میکند، یک پیراهن به رنگ جواهرت است. اگر هم با پوشیدن آن احساس سرما کردید، می توانید روی آن یک کت بافتنی، یا یک پالتو پوست بپوشید و استایلی زیبا خلق کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :