شایسته عسگریان در
0

رنگ‌های مناسب لباس‌های زمستانی را بشناسید

رنگ‌های مناسب لباس‌های زمستانی را بشناسید

اکثر ما عادت داریم که وقتی به روزهای زمستانی می‌رسیم، لباس‌های تیره بپوشیم که تکرار آن باعث می‌شود احساس کسالت و یکتواختی کنیم. رنگ مشکی و تیره، رنگ محبوب، شیک و ترندی است، اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که در زمستان هم می‌توان رنگ‌ها زیبای متناسب فصل و آب‌وهوا انتخاب کرد و پوشید؟

مسلما منظورمان لباس سرتاپا نارنجی، قرمز یا صورتی با انتخاب رنگ‌های نئونی نیست. پالت‌های رنگی وجود داردند که حضورشان در کمد لباستان به شما روحیه می‌دهد. وقتش رسیده که با این رنگ‌ها بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

بورگاندی (قرمز قهوه‌ای)

بورگاندی، رنگی است که به‌راحتی با اکثر لباس‌های درون کمدتان ست می‌شود؛ رنگی که کمتر از قرمز، تجملی است و از رنگ قهوه‌ای نیز سرحالتر است. بورگاندی را می‌توانید برای کت، اورکت یا بلوز و یقه اسکیتان انتخاب کنید و آن را رنگ‌های قهوه‌ای، شتری یا قرمز تیره ست کنید. اگر دلتان نمی‌خواهد که رنگ بورگاندی زیاد در استایلتان به چشم بخورد، وارمر پای بورگاندی هم گزینه مناسبی است.

زرد خردلی

زر خردلی در دل زمستان، به‌گونه‌ای یادگار تابستان محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب بوتی به رنگ زرد خردلی این رنگ را به کمد لباستان تزریق کنید یا اینکه ااز اکسسوری‌هایی به این رنگ انتخاب کنید؛ مثل دستکش، شال و کلاه یا وارمر. به یاد داشته باشید که رنگ زرد، رنگی بسیار قوی است و کافیست که تنها حجم کوچکی از استایلتان را به آن اختصاص دهید، در غیر این صورت چشم خسته می‌شود و استایل، جذابیت خود را از دست می‌دهد. رنگ زرد خردلی با رنگ‌های مشکی و آبی طرح جین و همینطور بنفش همخوانی زیادی دارد.

 

 

آبی نفتی

آبی نفتی، شباهت زیادی به رنگ مشکی دارد، اما تفاوت عمده آن با مشکی در این است که به‌راحتی به کمد لباستان رنگ و لعاب می‌بخشد. شما می‌توانید آبی نفتی را همراه با رنگ‌هایی مثل خاکستری و بژ ست کنید که درعین سادگی، استایلی متفاوت را تشکیل می‌دهد. اگر برایتان سوال پیش آمده، باید بگوییم که آبی نفتی را با مشکی هم می‌توانید ست کنید.

 

بنفش آلویی

بنفش آلویی نیز یک رنگ جذاب دیگر است که می‌تواند در کمد لباس‌های زمستانی شما خودنمایی کند. شما می‌توانید این رنگ با رنگ‌های خنثی مثل زرد، مشکی و خاکستری ست کنید و شیک و ترندی به‌نظر برسید. اگر علاقه چندانی به استفاده از چنین رنگی ندارید، با انتخاب یک جوراب ساده به رنگ بنفش آلویی هم می‌توانید به استایلتان روح ببخشید.

نارنجی

شاید فکر کنید که نارنجی، تنها مختص فصل پاییز است، اما اینطور نیست. رنگ‌های پاییزی در تمام ماه‌های سرد سال حتی در ماه‌های زمستان نیز اعتبار دارند و استایل شما را زیبا می‌کنند. یکی از روش‌های استفاده از رنگ نارنجی در استایل زمستانی که طرفداران زیادی هم دارد، پوشیدن لباس‌های چهارخانه نارنجی و مشکی است. این نوع لباس‌ها به استایل شما عمق می‌بخشند و آن را کلاسیک و درعین‌حال شیک جلوه می‌دهند. شما می‌توانید رنگ نارنجی را با رنگ‌های بورگاندی، خاکستری، آبی نفتی و مشکی ست کنید.

آبنباتی و پاستلی

رنگ‌های پاستلی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پالتوهای خزدار زمستانی است و فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد برای پایان دادن به استایل همیشگی خز قهوه‌ای در لباس‌های زمستانی. این نوع رنگ‌ها را می‌توان بیشتر رنگ‌هایی دخترانه دانست که ست کردن آن‌ها با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری، استایلی جذاب می‌سازد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :