شایسته عسگریان در
0

راهنمای پوشیدن یقه اسکی برای آقایان

راهنمای پوشیدن یقه اسکی برای آقایان

یقه اسکی همیشه انتخابی جذاب و شیک برای آقایان بوده؛ از دهه ۷۰میلادی که یقه اسکی، ترند زمان خودش بوده گرفته تا اکنون که همچنان لباسی کلاسیک و درعین‌حال مدرن محسوب می‌شود. نکته مهم اینجاست که بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

یقه اسکی، لباسی است که هر مردی باید حداقل یکی از آن‌ها را در کمد خودش داشته باشد. لباسی گرم و جذاب، با تنوعی بالا که می‌توان نوع فیت آن را انتخاب کرد یا اورسایز و گشاد. این لباس هم با پوشش کژوآل همخوانی دارد، هم با پوشش‌های کاری و اسمارت کژوآل (برای آشنایی بیشتر با این عبارات به مطالب قبلی ما مراجعه کنید)؛ به‌شرط اینکه لباس‌های همراهش درست انتخاب شوند. باهم انواع استایل‌هایی را که می‌توان همراه با یقه اسکی مردانه پوشید، بررسی می‌کنیم.

ژاکت بافتنی برروی یقه اسکی

آیا می‌توان چند لایه لباس همجنس را روی هم پوشید؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید و جواب آن بله است؛ به‌شرطی که انتخاب‌های اشتباهی نداشته باشید.

دو لایه لباس بافتنی پوشیدن روی هم، نه‌تنها استایلی قابل قبول را تشکیل می‌دهد، بلکه ما انجام این کار را به شما توصیه می‌کنیم. این نوع لباس پوشیدن، هم شما را در روزهای سرد سال، حسابی گرم نگاه می‌دارد و هم اگر لباس‌هایی با ضخامت و بافت‌های متفاوت بپوشید، به استایلتان عمق می‌دهد.

همیشه لباس زیری را از جنس نازکتر انتخاب کنید و لباس رویی را ضخیم‌تر. بهترین رنگ‌ها برای این نوع استایل، رنگ‌های خنثی است.

استایل مینیمالیست

این نوع لباس پوشیدن، در کشورهای حوزه اسکاندیناوی بسیار رایج است؛ به‌خصوص در محل کار. وقتی که استایل شما در مینیمال‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد، یقه اسکیتان حسابی به چشم می‌آید. در این استایل می‌توان از لباس یقه گرد هم استفاده کرد، اما هیچوقت به جذابی پوشیدن یقه اسکی نخواهد شد.

قانون اول در استایل مینیمال این است که از کمربند صرفنظر کنید. به‌همین دلیل حتما شلوارتان باید فیت تنتان باشد. اگر قصد دارید که از محل سرپوشیده وارد محیط سرد شوید، می‌توانید از ترنچی ساده با رنگ خنثی استفاده کنید.

یقه اسکی و کت تک

وقتی که قصد دارید استایلی اسمارت کژوآل داشته باشید (نه می‌خواهید کاملا رسمی یا نیمه‌رسمی ظاهر شوید و نه کاملا کژوآل)، اضافه کردن یک کت تک به یقه اسکی و شلوار بهترین گزینه است. شما می‌توانید با این استایل، هم سر قرار بروید و هم به عروسی‌های زمستانی که چندان رسمی نیستند.

اگر از اکسسوری‌های کمی استفاده کنید، استایلتان به مینیمال شباهت‌هایی پیدا خواهد کرد، اما مهمترین بخش این نوع استایل، رنگ آن است. رنگ‌های پاییزی همیشه در طول ماه‌های سرد سال بهترین انتخاب‌ها هستند. شما می‌توانید با انتخاب استایل مونوکروم، توناژهای مختلف یکی از رنگ‌های پاییزی را انتخاب کنید و بدرخشید؛ رنگ‌هایی مثل شتری یا بژ که البته رنگ‌های خاکستری و طوسی نیز همراه‌های خوبی برای این رنگ‌ها هستند.

پوشش کژوآل همراه با کت بامبر

کت بامبر یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی است که طرفدار استایل کژوآل و درعین‌حال خاص هستند، اما ست کردن آن با بلوز یقه گرد بافتنی مناسب نیست و بهترین همراه آن، یقه اسکی محسوب می‌شود. این استایل، بهترین پوشش برای روزهای آخر هفته است؛ استایلی راحتی که شلوغ و درهم و برهم به‌نظر نمی‌رسد.

شما می‌توانید همراه این نوع استایل، بوت یا اسنیکرز بپوشید که این مسئله به آب‌وهوا بستگی دارد، مثلا اگر هوا سرد و مرطوب است، یقه اسکی ضخیم همراه با بوت چلسی، یکی از بهترین انتخاب‌هاست. وقتی صحبت از شلوار در این استایل می‌شود، جین و چینو بهترین‌ها هستند. فقط باید مطمئن شوید که میان انتخاب‌هایتان کمی تضاد نیز وجود داشته باشد و همه چیز یکدست نباشد.

اورکت استیتمنت

یک حقه بسیار جذاب درمورد استایلِ همراه با یقه اسکی وجود دارد که می‌توانید از آن در روزهای سرد زمستانی استفاده کنید؛ حقه‌ای بسیار ساده، موثر و خوب: کت بزرگ.

شما می‌‌توانید با استفاده از اصول مینیمالیستی و با انتخاب پالت رنگی مدنظرتان یقه اسکی و شلوارتان را انتخاب کنید، سپس اورکتی انتخاب کنید که توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. اگر برای یقه اسکی و شلوار از رنگ سیاه استفاده کنید، در انتخاب رنگ کت دستتان بازتر خواهد بود و کت، جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد.

ابتدا یقه اسکی نازک مشکی و شلوار رسمی مشکی بپوشید، سپس کفش مشکی که بهترین انتخاب در این زمینه، همان بوت چلسی کلاسیک است، پس از آن کتتان را انتخاب کنید؛ کت چهارخانه سیاه و سفید، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌هاست.

استایل لایه لایه کژوآل

کت جیر یکی از لباس‌هایی است که پوشیدن آن برروی یقه اسکی، استایلی کژوآل به شما می‌دهد. فقط به یاد داشته باشید که رنگ کت و یقه اسکیتان با یکدیگر همخوانی داشته باشد. اگر دوست دارید که استایلتان از حالت کاملا غیررسمی خارج شود و بیشتر حالت اسمارت کژوآل به خود بگیرد، می‌توانید آن را همراه با شلوار رسمی و بوت بپوشید. شما در انتخاب رنگ، آزاد هستید، اما یادتان باشد که رنگ‌های پاییزی، بهترین انتخاب‌ها هستند.

یقه اسکی و کت‌وشلوار

یکی از مسائلی که باعث می‌شود یقه اسکی به لباس پرفروشی برای آقایان تبدیل شود، این است که می‌شود آن را با لباس‌های زیادی پوشید. هیچ چیز در استایل یک مرد جذاب‌تر از این نیست که یقه اسکی را به‌جای پیراهن فیت زیر کت‌وشلوار بپوشد. این نوع پوشش، بسیار مناسب فصل پاییز و زمستان است و به استایل شما شخصیت می‌دهد. فقط باید مطمئن شوید که یقه اسکی انتخابیتان جنس مرغوبی دارد و در زیر کتتان به‌راحتی و بدون دردسر حرکت می‌کند.

در مورد رنگ نیز بهتر است که دو توناژ رنگی متفاوت انتخاب کنید؛ مثلا یقه اسکی مشکی و کت‌وشلوار خاکستری یا کت‌وشلوار آبی نفتی و یقه اسکی زغالی. کفش چرم مشکی بهترین انتخاب برای این نوع استایل است.

کت چرم

کت چرم و یقه اسکی بسیار به یکدیگر می‌آیند. استایلی راک اند رولی، جذاب و فرانسوی. این دو لباس به‌تنهایی به اندازه کافی جذاب هستند، اما وقتی که آن‌ها را باهم بپوشید، چندین برابر به جذابیتتان افزوده می‌شود. کت کلاسیک بایکر یا کت خلبانی یقه‌دار کرکی از معروف‌ترین انواع این کت‌ها هستند. درهرصورت بهتر است که رنگ کتتان مشکی باشد. برای باقی لباس‌ها هم ترجیحا توناژهای مختلف رنگ خاکستری یقه اسکی را با شلوار جین مشکی و بوت انتخاب کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :