chadmin در
0

راهنمای ست کردن کفش لوفر با لباس

راهنمای ست کردن کفش لوفر با لباس

شاید بتوان گفت کفش لوفر یکی از شیک‌ترین مدل‌های کفش است. این مدل کفش با انواع لباس‌ها به راحتی ست می‌شود و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها از مد نخواهد افتاد. برای خرید این کفش لازم نیست زیاد تردید داشته باشید زیرا کفش لوفر با ظاهر مینیمالش با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و مناسب همه فصول سال است.

کفش لوفر چیست؟

کفش لوفر یک مدل کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این مدل کفش معمولا از جنس چرم یا جیر طراحی می‌شود و ظاهری مانند موکازین‌های بدون پاشنه دارد. این کفش‌ها کار خود را با لباس‌های روزمره و کژوال شروع کردند ولی امروزه با طیف بیشتری از لباس‌ها و در موقعیت‌های گوناگونی پوشیده می‌شوند.

تاریخچه کفش‌های لوفر

لوفرها از اسکاندیناوی به سایر نقاط جهان معرفی شدند. یک فرد نروژی این مدل کفش را برای اولین بار طراحی کرد و کسانی که طرفدار استایل پرپی بودند از کفش لوفر استقبال خوبی کردند.

مدل‌های متنوع کفش لوفر

کفش لوفر مدل پنی

یکی از کلاسیک‌ترین و مینیمال‌ترین مدل‌های کفش لوفر، لوفر پنی است. این کفش با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و گزینه مناسبی برای خرید است. این مدل کفش در دهه ۵۰ میلادی طراحی و نامگذاری شد و در ابتدا توسط دانش آموزان پیش دبستانی پوشیده می‌شد. البته امروزه دیگر این مدل کفش مختص به سن و استایل خاصی نیست و همه می‌توانند یک جفت از آن را در جاکفشی خود داشته باشند.

کفش لوفر مدل تسل 

کفش لوفر تسل با یک منگوله کوچک روی آن شناخته می‌شود. این مدل کفش شما را به یاد استایل شیک اروپایی بخصوص استایل ایتالیایی می‌اندازد. معمولا کفش‌های لوفر مدل تسل چرمی هستند ولی جنس جیر آن‌ها هم شیک و بی‌نظیر است. اگر قرار است یک مدل از این کفش‌ها را بخرید توصیه می‌کنیم رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، سرمه‌ای و خاکی را در اولویت قرار دهید.

کفش لوفر گوچی

کفش لوفر گوچی با سگک فلزی روی آن شناخته می‌شود. اگر این مدل کفش را قرار است بخرید بهتر است رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای آن را انتخاب کنید تا هنگام ست کردن آن با لباس‌ها به دردسر نیفتید.

جنس کفش‌های لوفر 

اگر به دنبال کفشی هستید که با طیف وسیعی از لباس‌های شما هماهنگی داشته باشد به سراغ لوفرهای جیر بروید. این مدل کفش‌ها هم می‌توانند رسمی جلوه کنند هم غیر رسمی و کژوال. در اولویت بعدی شما کفش‌های لوفر چرمی قرار دارند. چرم براق هم برای مراسم‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.

رنگ کفش لوفر

مشکی رنگ کلاسیکی است اما به یاد داشته باشید طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند که می‌توانند در این مورد بهتر از مشکی باشند. مثلا رنگ قهوه‌ای با پالت‌های رنگی زیادی همخوانی دارد و هم می‌تواند در استایل رسمی به کار برده شود هم در استایل کژوال. رنگ سرمه‌ای هم رنگ مناسبی برای ست شدن با رنگ سفید، بژ و سبز زمردی است. رنگ زرشکی هم رنگی است که برای کفش‌های لوفر کاملا ایده‌آل است و می‌تواند استایل شما را کاملا دگرگون کند. در آخر هم می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مثل بژ و خاکی بروید.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :