المیرا فلاحیان در
6,385

راهنمای ست کردن پالت رنگی جذاب بهاری

راهنمای ست کردن پالت رنگی جذاب بهاری

حالا که هوای سرد زمستان دارد به پایان می‌رسد، وقت خرید برای لباس‌های بهاریست. بهار فصلی عالی برای استفاده از رنگ‌های روشن‌تر است. اما رنگ‌های بهاری چه رنگ‌هایی هستند؟ راهنمای امروز به شما درباره ست کردن پالت رنگی بهاری اطلاعات مفیدی خواهد داد.

 

مرجانی

رنگ مرجانی ما را به یاد گل‌های شاداب و آب و هوای متعادل بهار می‌اندازد. رنگ مرجانی ترکیبی از صورتی و نارنجی است. این رنگ بهاری یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هاست که همه عاشقش می‌شوند. رنگ مرجانی در کنار رنگ سفید و یا رنگ آبی شلوار جین، نهایت جذابیت خودش را نشان می‌دهد. قرار دادن این رنگ در کنار رنگ‌های روشن و خنثی مثل طوسی، ایده خوبیست.

رنگ مرجانی

سبز پاستلی

سبز پاستلی ما را به یاد گل و گیاهان جوانی می‌اندازد که در بهار رشد می‌کنند. این رنگ یکی از رنگ‌های بهاری و ترند است که برای تقریبا هر استایلی مناسب است. هم می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های پاستلی (مثل آبی و یا صورتی پاستلی) دیگر ست کنید و هم رنگ‌های خنثی.

سبز پاستلی

 

یاسی

رنگ یاسی ما را یاد شکوفه‌های کوچک و خوشرنگ بهاری می‌اندازد. این رنگ پس‌زمینه‌ای سرد دارد و برای افرادی که پوستی روشن دارند مناسب‌تر است. مانتوهای یاسی با شلوار جین آبی روشن ترکیبی عالی می‌سازند.

آبی سلطنتی

رنگ آبی سلطنتی یا آبی کاربنی، رنگی کلاسیک است که هیچوقت از مد نمی‌افتند. این رنگ بهاری برای افرادی مناسب است که دوست ندارد از رنگ‌های خیلی روشن که در این لیست ذکر شده‌اند استفاده کنند و به دنبال استایلی خانمانه و شیک هستند. این رنگ با رنگ‌های خنثی و تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای ست می‌شود.

زرد

رنگ زرد توناژهای متفاوتی دارد که همگی به خودی خود زیبا و جذاب هستند. استفاده از رنگ زرد در استایل به مهارت نیاز دارد. سعی کنید این رنگ را در مقدار کم و بیشتر در اکسسوری‌ها استفاده کنید و یا از لباس‌هایی طرح‌دار با طرح زرد استفاده کنید؛ مثل یک شال با گل‌های زرد.

سفید و خاکستری

با در نظر گرفتن هفته مد نیویورک، رنگ‌های سفید و خاکستری در بهار امسال محبوب و پرطرفدار خواهند بود. سفید، خاکستری و طوسی از رنگ‌های حنثی و روشنی هستند که کاملا مناسب فصا بهارند. در فصل بهار بهتر است از رنگ‌های خنثی و تیره مثل قهوه‌ای تیره دوری کنید زیرا فصل بهار فصل شادابی است. مگر اینکه این رنگ‌ها قسمت کوچکی از استایلتان را تشکیل دهند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :