شایسته عسگریان در
0

راهنمای استایل برای خانم‌های لاغر

راهنمای استایل برای خانم‌های لاغر

از خصوصیات طبیعت انسانی این است که به‌سختی می‌توان دو نفر را پیدا کرد که اندامشان کاملا شبیه به هم باشد و هر شخصی، خصوصیات اندامی متفاوتی دارد. پیش از هرچیز خوب است بدانیم که انسان‌ها با هر اندامی که دارند، زیبا و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسند و دوست داشتن خودمان، یکی از مهمترین اموری است که باید از آن آگاه باشیم؛ اما اینکه گاهی، افراد به‌واسطه نوع لباس پوشیدنشان، خوش‌اندام‌تر به‌نظر برسند و این مسئله باعث شود که خودشان را بیشتر دوست داشته باشند، هیچ ایرادی ندارد، به‌شرط اینکه تبدیل به عقیده‌ای افراطی نشود. با ما در این مطلب همراه باشید تا نکاتی درباره استایل مناسب خانم‌های لاغر را با شما درمیان بگذاریم.

لباس‌هایی با راه‌راه افقی بپوشید

خطوط در استایل بسیار مناسب هستند. خطوط عمودی در پارچه و لباس باعث کشیده‌تر نشان دادن اندام می‌شود و مناسب افراد چاق است و به‌همین ترتیب، افراد لاغر باید لباس‌هایی بپوشند که راه‌راه افقی یا مورب مایل به افقی دارد.

پاشنه‌بلند را فراموش کنید

کفش پاشنه‌بلند یکی از آیتم‌هایی است که باعث می‌شود که قدبلندتر به‌نظر برسید، اما درعین‌حال، شما را لاغرتر نیز نشان می‌دهد؛ بنابراین چندان به فکر چنین کفش‌هایی نباشید. درعوض می‌توانید کفشی با لژ مخفی را امتحان کنید یا اگر نوعی لباس مجلسی را انتخاب کردید که حتما باید همراه آن کفش پاشنه‌دار پوشید، کفشی با پاشنه کوتاه انتخاب کنید.

 

شلوار جین تنگ، ممنوع

فرقی نمی‌کند که شلوار جین تنگ یا همان اسکینی، ترند سال است یا نه؛ اگر دوست دارید که لاغرتر از آن‌چیزی که هستید، نشان ندهید، دور این نوع شلوار را خط بکشید، چون پاهایتان را خیلی خیلی بلند و لاغر نشان می‌دهند. ازطرفی برخی پزشکان می‌گویند که این نوع شلوارها برای سلامتی و برای قدرت باروری خانم‌ها اصلا مناسب نیستند؛ درعوض می‌توانید شلوارهای پاچه گشاد، شلوار جین کلاسیک یا شلوار جین راسته بپوشید که هم راحت‌تر است و هم بیشتر به شما می‌آید.

رنگ‌های روشن را امتحان کنید

بهتر است که از شر آن‌دسته از لباس‌هایتان که رنگ تیره دارند، خلاص شوید؛ مشکی، قهوه‌ای، خاکستری تیره و… رنگ‌های مناسبی برای شما نیستند. اگر می‌خواهید که کمی چاقتر به‌نظر برسید، رنگ‌های روشن بپوشید. اگر چندان به رنگ‌های روشن علاقه ندارید یا به محیط‌هایی رفت‌وآمد دارید که چندان مناسب رنگ‌های روشن نیست، می‌توانید رنگ‌های خنثی را با یکدیگر ترکیب کنید؛ مثلا بلوز سفید یا خاکستری روشن با شلوار سورمه‌ای.

لباس‌های طرحدار بپوشید

لباس‌های طرحدار، به‌خصوص برای بالاتنه، شما را درشت‌تر از آنچه که هستید، نشان می‌دهند، مثل طرح‌های پلنگی، خال‌خالی، گل‌گلی و…

دامن‌های چیندار را فراموش نکنید

دامن چیندار، به‌خصوص از نوع بلند آن، جزو آیتم‌هایی است که خانم‌های چاق باید از آن فرار کنند، اما خانم‌های لاغر با آن دوست شوند. این نوع دامن‌ها قسمت میانی و پایینی تنه شما را درشت‌تر از آن چیزی که هست، نشان می‌دهد؛ به‌خصوص اگر پارچه آن‌ها از نوع طرحدار و رنگارنگ باشد.

لایه لایه لباس بپوشید

لایه‌لایه لباس پوشیدن، نه‌تنها ترند این روزهای پاییز و زمستان است، بلکه باعث می‌شود که بدنتان درشت‌تر به‌نظر برسد. (در پست‌های قبلی درباره اصول لایه‌لایه لباس پوشیدن توضیح دادیم).

شال گردن ببندید

یک شال گردن زیبا (نه لزوما شال گردن زمستانی)، به‌خصوص شال گردن طرحدار روی لباسی ساده، علاوه بر اینکه استایلی شیک و ترندی به شما می‌دهد، باعث می‌شود که بالاتنه‌تان درشت‌تر از حالت واقعی به‌نظر برسد. این نوع اکسسوری، گردن شما را کوتاهتر نشان می‌دهد و اگر قدشان تا روی سینه باشد، سینه‌ها را نیز بزرگتر جلوه می‌دهد.

لباس‌های اورسایز

لباس اورسایز نیز به شما در درشت‌تر دیده شدن، کمک می‌کند؛ البته اورسایز به‌هیچ عنوان به معنای لباسی با سایز بزرگتر از سایز خودتان نیست، زیرا در این‌صورت مواردی مثل سرشانه‌ها، آستین‌ها و… اندازه‌تان نخواهد شد و اصطلاحا به تنتان زار می‌زند و درنتیجه حتی لاغرتر نیز دیده می‌شوید.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :