پردیس بختیاری در
0

 راز خوش تیپی «دیوید بکهام»، اسطوره دنیای مد

 راز خوش تیپی «دیوید بکهام»، اسطوره دنیای مد

 

دیوید بکهام «David Beckham» یکی از شیک پوش ترین مردان در میان ستاره ها است. استایل جذاب او روی فرش قرمزها همیشه توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند. اگر دوست دارید که با راز خوش تیپی این ستاره آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

کت و شلوار

اگر چه دیوید بکهام به خوبی می داند که چگونه با مد روز پیش رود اما هیچگاه قدرتی که کت به استایل او می دهد را فراموش نمی کند. در واقع او کت و شلوارهای خود را بدون توجه به مد روز و متناسب با استایلی و اندامش انتخاب می کند. اگر به کت هایی که تن اوست دقت کرده باشید، می بینید که تمامی آنها فیت تن او هستند. او نه تنها در مراسم رسمی بلکه برای موقعیت های نیمه رسمی یا غیر رسمی هم کت به تن می کند. او زمان هایی که بخواهد استایلی اسپرت داشته باشد، کت اش را با یک تی شرت رنگی و اسنیکری سفید، ست می کند.

کروات رنگی و طرحدار

اگر شما هم مانند دیوید بکهام به رنگ های خنثی لباس، مانند خاکستری، مشکی، طوسی و… علاقه دارید، می توانید به کمک کراوات به استایلتان تنوع و جذابیت دهید. برای این منظور کافی است که کراوات تان را رنگی یا طرحدار انتخاب کنید تا در کنار لباس های ساده ای که به تن دارید، بولد بوده و به چشم آید.

استایل مشکی

یکی از رنگ هایی که هیچگاه از مد نمی افتد، رنگ مشکی است. مشکی رنگ محبوب دیوید بکهام می باشد، به طوری که گاهی سر تا پایش مشکی می پوشد. یک تی شرت مشکی، کت و کفش چرم مشکی… چشم هر فردی را به سمت خود جذب می کند. بنابراین شما هم می توانید زمان هایی که حوصله ست کردن لباس های رنگی را ندارید، یک تیپ سر تا مشکی بزنید و در عین سادگی، در جمع بدرخشید.

مدل مو

اگر می خواهید که همیشه جذاب به نظر برسید، سعی کنید که مدل های مختلف مو را امتحان کنید. مثلا با استایل اسپرت موهایتان را فرق کج بگیرید یا با استایل رسمی تر آنها را به سمت بالا شانه کنید. اگر به استایل دیوید بکهام دقت کرده باشید، هر بار او را با مدل موی جدیدی می بینید که همین شیوه به استایل او جذابیت و تنوع داده است. خوبی امتحان کردن مدل های مختلف مو این است که شما می فهمید چه مدل مویی بیش از همه به شما می آید و می توانید در مراسم مهم، موهایتان را به آن شکل حالت دهید.

استایل کژوال

دیوید بکهام نه تنها استایل کلاسیک و رسمی، بلکه استایل کژوال را هم به خوبی می شناسد. شاید شما فکر کنید که استایل کژوال با یک تی شرت و شلوار جین تمام می شود اما دیوید بکهام آن را به این سادگی ها نمی بیند. او برای این که به استایلش تنوع دهد، از یک پیراهن دکمه دار برای روی تی شرتش استفاده می کند. این استایل برای اوایل پاییز که هوا گاهی گرم و گاهی سرد است، مناسب می باشد. با این استایل، اگر احساس گرما کردید، خیلی راحت می توانید پیراهن تان را درآورید و با تی شرت بگردید.

کت چرم

یکی دیگر از ترفندهایی که دیوید بکهام برای جذاب تر شدن به کار می گیرد، کت چرم است. زمان هایی که او می خواهد کت چرم بپوشد، استایلش را ساده و تک رنگ انتخاب می کند تا کت اش به چشم آید. در واقع او کت چرم را مرکز توجهات قرار می دهد تا متفاوت و منحصر بفرد به چشم آید.

کلاه

اگر چه دیوید بکهام اغلب اوقات تیپی رسمی و کلاسیک دارد اما او برای تیپ های غیر رسمی و اسپورت خود نیز وقت می گذارد. یکی از اکسسوری هایی که بر جذابیت ظاهری او می افزاید، کلاه است. از کلاه های ساده گرفته تا طرحدار و حتی کلاه های بیسبال، او سعی می کند کلاه هایی با رنگ های خنثی به سر کند تا با هر رنگ لباسی که به تن دارد، به سادگی ست شود. طوسی و مشکی رنگ مورد علاقه او برای این اکسسوری جذاب است.

پوست صورت

مراقبت از پوست صورت تنها مخصوص خانم ها نیست، بلکه آقایان هم باید از پوست صورت شان مراقبت کنند. دیوید بکهام سالیان سال است که از کرم های ضد آفتاب استفاده می کند. از آنجا که او زمان های زیادی را در بیرون از خانه و زیر آفتاب می گذارند، هیچگاه کرم ضد آفتاب را فراموش نمی کند. علاوه بر آن، او روزی یک یا دو بار از کرم های مرطوب کننده و هفته ای یک بار از ماسک صورت استفاده می کند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :