پردیس بختیاری در
0

خوشتیپ‎ترین مردان جهان در تابستان ۲۰۱۹

خوشتیپ‎ترین مردان جهان در تابستان ۲۰۱۹

برخی از ستاره ها در دنیای مد و فشن حرف اول را می زنند. لباس هایی که به تن می کنند، اکسسوری ها و حتی مدل مویشان آنقدر جذاب است که الهام بخش طراحان و بسیاری از مردم جهان هستند. اگر دوست دارید که با خوش استایل ترین ستاره های جهان در تابستان ۲۰۱۹ آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال، هنرپیشه آمریکایی، یکی از خوشتیپ ترین ستاره های هالیوودی است. مهم نیست که او یک لباس رسمی به تن دارد یا اسپورت، او در هر شرایطی جذاب است. او معمولا کت هایی دو دکمه به تن می کند که دکمه های آن را باز می گذارد. گردنبند نیز از اکسسوری هایی است که او برای ایجاد تنوع در ظاهرش به کار می گیرد و استایل ساده اش را به تیپی جذاب تبدیل می کند. البته این را نادیده نگیریم که مدل موی او تاثیر زیادی بر جذابیتش دارد. او معمولا مدل موهایش را بر اساس تیپی که دارد، رسمی یا اسپورت، درست می کند.

لئوناردو دی کاپریو

نام لئوناردو دی کاپریو همیشه در بین خوشتیپ ترین مردان هالیوودی قرار دارد. استایل این ستاره نه تنها در فیلم ها، بلکه در زندگی روزمره اش هم جذاب و الهام بخش بسیاری از مردان است. ژاکت های مدل suede از مدل هایی است که لئوناردو به آن علاقه زیادی نشان داده است. او علاقه ای به دنبال کردن مد ندارد، بلکه ترجیح می دهد که سبک لباس پوشیدن خاص خودش را داشته باشد. استایل او به گونه ای است که اگر به عکس های سالهای قبل او هم نگاهی بیاندازید، همچنان جذاب و الهام بخش بسیاری از مردان ست.

کیلب مک‌لافلین

کیلب مک‌لافلین بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش لوکاس سینکلر در سریال «چیزهای عجیب» شناخته می‌شود. اگر به استایل او در فرش قرمزهای مختلف نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او استایلی منحصر بفرد و متفاوت از دیگر ستاره ها دارد. او عاشق رنگ ها و طرح های بولد است به طوری که دوست دارد تمام آنها را در کنار هم و در یک استایل داشته باشد.

 

آستین باتلر

آستین باتلر هنرپیشه و خواننده آمریکایی، یکی دیگر از مردان خوش پوش تابستان ۲۰۱۹ معرفی شد. او برعکس کیلب مک‌لافلین که به رنگ های شاد و پارچه های طرحدار علاقه داشت، استایل ساده را بیشتر ترجیح می دهد. رنگ مورد علاقه او مشکی است. در واقع می توان گفت که او استایلی مینیمالیست دارد که هر زمان و مکان جذابیت خود را حفظ می کند.

دیوید بکهام

آیا ستاره ای را خوشتیپ تر از دیوید بکهام دیده اید؟ امروزه بکهام به عنوان نماد جذابیت در صنعت مد و فشن شناخته می شود. فرقی نمی کند که او چه تیپی بزند، می خواهد تیپی رسمی باشد یا اسپورت و کژوال، او در هر شرایطی می داند که چگونه تمام نگاه ها را به سمت خود جذب کند. دیوید بکهام رنگ های خنثی مانند طوسی، کرم، سبز یشمی، مشکی و سرمه ای را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهد. خوبی این رنگ ها آن است که به سادگی با هر رنگ لباس دیگری ست می شود.

ادریس البا

ادریس البا بازیگر تلویزیون، تئاتر و فیلم بریتانیایی است که از نظر تیپ و ظاهر نیز بسیار مورد توجه است. او به کت علاقه زیادی دارد به طوری که ما به ندرت او را با مدل لباس دیگری دیده ایم. البته او تابستان امسال تغییرات اساسی به ظاهرش داد و با استایل خیابانی در مکان های عمومی ظاهر شد. اگر چه ما تیپ رسمی او را بیشتر می پسندیم اما استایل کژوال او هم جذابیت خاص خود را دارد.

پیرس برازنان

تابستان امسال برای پیرس برازنان به رنگ سرمه ای بود. او تیپ سر تا پا سرمه ای خود را با رنگ های خنثی دیگری چون سفید و مشکی ست می کند. البته نباید رنگ جوگندمی موی سر و ریش او را در این جذابیت نادیده گرفت. او معمولا دکمه بالای پیراهن خود را باز می گذارد که کمی از تم رسمی او می کاهد و استایلی نیمه رسمی تر به او می بخشد.

برد پیت

برد پیت نیز جزو یکی دیگر از ستاره هایی است که نامش در ابتدای فهرست خوش تیپ ترین ها قرار دارد. او نیز سبک لباس پوشیدن خاص خودش را دنبال می کند. او لباس های گشاد را به لباس های تنگ و چسبان ترجیح می دهد. علاوه بر آن، به پوشیدن لباس های لایه ای نیز علاقه زیادی دارد. مثلا او تی شرت های آستین کوتاهش را در فصل های سرد سال کنار نمی گذارد، بلکه آنها را روی پیراهن های آستین بلندش می پوشید تا با استایل لایه ای خود متفاوت تر به چشم آید. البته اگر به موهای برد پیت هم نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او مدل موهایش را با توجه به استایلش، رسمی یا غیر رسمی، تغییر می دهد.

مایکیل بی جردن

مایکیل بی جردن در سال ۲۰۱۸ به عنوان خوش تیپ ترین مرد جهان شناخته شد. با وجود گذشت یک سال، چیزی از جذابیت او کم نشد به طوری که امسال هم نامش در لیست خوش پوش ترین ها قرار گرفته است. او دو استایل دارد که هیچگاه از مد نمی افتد: لباس رسمی سر تا پا مشکی و تیپ اسپرتی که آن را با ژاکت های رنگی و کفش کتانی ست می کند. مشکی رنگی است که او معمولا برای رنگ غالب استایلش استفاده، سپس برای تنوع رنگ های دیگر را به آن اضافه می کند.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :