پردیس بختیاری در
0

خرید کتانی مردانه، کلکسیونی از جدیدترین‎‌‎ها

خرید کتانی مردانه، کلکسیونی از جدیدترین‎‌‎ها

همه ما به یک جفت کفش کتانی باکیفیت و راحت برای مصرف روزانه نیازمندیم. اما یک کفش خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ راحتی، سبکی، مقاومت، زیبایی و گاهی قیمت مناسب از ویژگی‌هایی است که ما هنگام خرید کفش باید به آن دقت کنیم. در ادامه مدل هایی از کتانی مردانه باکیفیت و جذاب را برایتان آورده ایم که با توجه به سلیقه تان آنها را خریداری کنید.

کفش راحتی مردانه مدل K.k.007

اگر به دنبال یک کفش ارزان و در عین حال راحت هستید، این مدل کفش که از جنس چرم مصنوعی می باشد، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. این کفش به گونه ای طراحی شده که فشارهای وارده بر پاهای شما را کم و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. با توجه به قیمت پایین این کفش، انتخاب خوبی به عنوان یک کفش دم دستی برایتان خواهد بود.

 

کتانی چرم بندی بزرگسال Stan Smith

یکی از مدل کتانی هایی که در سال ۲۰۱۹ مد شده، این مدل کتانی چرم بندی سفید است. اگر به پای ستاره های هالیوود هم نگاهی بیاندازید، این مدل کتانی را در پاهای آنها خواهید دید. این کفش از جنس مواد مصنوعی تهیه شده و از ویژگی های تخصصی آن می توان به کاهش فشارهای وارده بر پا اشاره کرد.

 

کفش پیاده روی نایکی مدل NIKE-270-S

برند نایکی در مقایسه با برندهای دیگر کفش، حرف اول را می زند. اگر می خواهید که کفشی باکیفیت، بادوام، مقاوم و حرفه ای به پا داشته باشید، این مدل کتانی پیاده روی نایک انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. خوبی این مدل آن است که به دلیل رنگ سفید مشکی که دارد، با هر رنگ لباسی به سادگی ست می شود. جنس رویه این کفش مش بوده و دوام زیادی در پاهایتان خواهد داشت.

 

کفش مخصوص پیاده روی مردانه پادوس مدل ویتارا کد ۴۱۶۸

یکی دیگر از کفش های مخصوص پیاده روی مردانه این مدل کفش از برند پادوس است که از چرم مصنوعی ساخته شده است. اگر به دنبال کفشی باقیمتی مناسب و در عین حال متفاوت و خاص هستید، این مدل می تواند برایتان مناسب باشد.

 

کفش راحتی مردانه دیادورا مدل ۵۷۴۸

دیادورا یکی از برندهای معتبر کفش است که نه تنهای طراحی زیبا، بلکه کیفیت بالا را نیز در محصولاتش در نظر گرفته است. جنس رویه این کفش از الیاف مصنوعی می باشد و در دو رنگ سفید و سرمه ای طراحی شده است. اگر به دنبال کفشی هستید که با شلوار جین تان ست شود، این مدل کفش راحتی دیادورا را می توانید تهیه کنید. مطمئنا از کیفیت و دوامی که دارد، نهایت رضایت را خواهید داشت.

 

 

کفش ورزشی مردانه سه خط مشکی مدل rzai

اگر نمی خواهید برای کفش ورزشی دم دستی تان هزینه کنید، می توانید این مدل آدیداس غیر اصل را بخرید. جنس رویه این کفش از کتان است و با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. خوبی این کفش آن است که به دلیل رنگ مشکی خیلی دیر کثیف شده و به راحتی با هر رنگ لباسی ست می شود.

 

 

کفش ورزشی مردانه مدل K.Bs.075

یکی دیگر از کفش های هیجان انگیز ورزشی برای آقایان این مدل کفش سیاه و سفید می باشد که از جنس جیر تهیه شده است. از خصوصیات تخصصی آن، کاهش فشارهای وارده بر پا است. با توجه به قیمتی پایینی که این کفش دارد، می تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزمره تان باشد. فقط به دلیل رنگ سفیدی کفش، باید کمی در نگهداری آن احتیاط کنید زیرا خیلی زود کثیف شده و تغییر رنگ می دهد.

 

 

کفش مخصوص پیاده روی مردانه دیادورا مدل N92 4373

این مدل کفش مخصوص پیاده روی دیادورا با آن طراحی مشهور خود، جای خود را در میان طرفداران این برند باز کرده است. جنس این کفش از جنس پارچه بوده وبسیار راحت و سبک می باشد. علاوه بر آن، به دلیل کیفیت دوخت بالایی که دارد، دوام زیادی نیز در پاهایتان خواهد داشت. اگر می خواهید کفشی مطمئن به پا کنید، این مدل کتانی که فشارهای وارده بر پاهای شما را کنترل می کند، را بخرید.

 

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :