chadmin در
1,633

خاص‌ترین مدل‌های دنیا در عرصه مدلینگ

چه معیارهایی برای مدل شدن یک فرد وجود دارند؟ آیا شما با این معیارها موافق هستید؟ در دو دهه اخیر، افرادی وارد عرصه مدلینگ شدند که ما آن‌ها را با عنوان خاص‌ترین مدل‌های دنیا می‌شناسیم. این افراد قادر بوده‌اند تا معیارهای رایجی که برای استخدام مدل وجود دارند را زیر سوال ببرند و برای افرادی مثل خودشان الهام‌بخش واقع شوند.

 

مطالب مرتبط:

مدل مو و آرایش ستاره‌ها در مراسم «جایزه امی ۲۰۱۹»

«آدریانا لیما»، راز زیبایی و تناسب‎اندام مدل مشهور

مصاحبه با کارلی کلاوس، مدل معروف آمریکایی

 

مادلین استوارت

مادلین استوارت، مدلی 20 ساله و استرالیایی است. مادلین سندروم دان دارد و معروفیت اولیه او به دلیل چالش کاهش وزنش در اینستاگرام بود. او برای رسیدن به رویاهایش، 20 کیلوگرم وزن کم کرد و یک شرکت مدلینگ بلافاصله به او درخواست همکاری داد. مادلین اولین مدل مبتلا به سندروم دان بود که در هفته مد نیویورک ظاهر شد و لحظه‌ای تاریخی را رقم زد.

ربکا مارین

ربکا مارین مدلی است که به طور مادرزادی دست راست نداشته است. ربکا وقتی تازه وارد صنعت مدلینگ شده بود، احساس بدی نسبت به متفاوت و خاص بودن خودش داشت، پس بر روی دست مصنوعی‌اش لایه‌ای لاستیکی می‌پوشید که شباهت زیادی به دست طبیعی داشت. در یکی از فوتوشوت‌های ربکا، عکاسش از او درخواست کرد که لایه رویین دست بیونیکش را دربیاورد. او در ابتدا در این باره دو دل بود اما بعد از آن عکاسی، دیگر دست بیونیکش را از کسی پنهان نکرد!

پائولا آنتونینی

ربکا تنها مدلی نیست که از اعضای بدن بیونیک استفاده می‌کند. پائولا آنتونینی، مدلی 24 ساله و برزیلی است که وقتی وارد حرفه مدلینگ شد، کاملا سالم بود. اما در سال 2014 با یک راننده مست تصادف کرد که باعث شد پای چپش را از دست بدهد. این حادثه باعث نشد پائولا مدلینگ، شغل رویایی‌اش را ترک کند و همواره با پای مصنوعی خودش، در مقابل عموم ظاهر می‌شود.

رفیع سلیمان

رفیع سلیمان یک مدل 17 ساله است که در سن 12 سالگی به علت سکته مغزی، توانایی صحبت کردن و راه رفتنش را از دست داد. رفیع بخش اعظمی از خاطراتش را از دست داد اما رویای کودکی‌اش، یعنی رویای مدل شدن را فراموش نکرد. او هم اکنون روی ویلچر می‌نشیند و در خیلی از مستندهای مدلینگ ظاهر می‌شود. او هنوز مدل رانوی (فشن شوها) نیست و هنوز قصد دارد افراد مهم در صنعت مدلینگ را راضی کند که افرادی مثل او را وارد این حرفه کنند.

جیمی بروئر

علت معروفیت جیمی، نقش ایفا کردن در سریال American Horror Story است. او پس از این معروفیت، وارد صنعت مدلینگ شد. او اولین مدلی بود که با وجود ابتلا به سندروم دان، روی رانوی یک فشن شوی مهم ظاهر شد. حضور او در عرصه مدلینگ باعث از بین رفتن تعصیبات، باورها و معیارهای غلط در این عرصه شد. او همچنین مدیر یک سازمان خیریه است که به شکوفایی استعداد افراد خاص مثل خودش کمک می‌کنند.

ملیسا کول

میسا کول یک مدل موفق و پلاس سایز است که به سندروم آسپرگر (نوعی از اوتیسم) مبتلاست. طبق گفته‌هایش او همیشه این ترس را داشته است که اوتیسمش مانع موفقیت او در عرصه مدلینگ شود زیرا همه افراد در این صنعت باید روابط عمومی بالایی داشته باشند. با این وجود، سندروم ملیسا هیچ اختلالی در کارش ایجاد نکرد و او توانست برای برندها و مجلات معروفی مدل شود. ملیسا می‌گوید که می‌خواهد الهام‌بخش تمام افراد اوتیسمی باشد تا از رویاهایشان دست نکشند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :