پردیس بختیاری در
0

جذاب‌ترین رنگ سایه برای چشم‌های قهوه‌‎ای

جذاب‌ترین رنگ سایه برای چشم‌های قهوه‌‎ای

خانم هایی که چشمان قهوه ای رنگی دارند، انتخاب های زیادی برای آرایش پیش رویشان است. اگر چشمان شما قهوه ای است، تقریبا مجاز به انتخاب تمام رنگ های لوازم آرایش هستید. هم آرایش تیره و هم آرایش روشن به چشمان شما می آید. اما اگر به دنبال رنگ هایی هستید که بیش از همه به چشمان تان بیاید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

رنگ قهوه چشمان خود را بشناسید

رنگ قهوه ای تونالیته های مختلفی از قهوه ای روشن گرفته تا تیره، دارد. قهوه ای روشن با رنگ های روشن و گرم لوازم آرایش مانند زرد ست می شود. در این صورت رنگ طلایی چشم های شما بیشتر به چشم آمده و جذاب تر می شود.

برای خانم هایی که چشمانی به رنگ قهوه ای متوسط دارند نیز رنگ های روشن مناسب است. به عنوان مثال رنگ سبز باعث می شود که تن سبز چشمان آنها بیشتر به چشم آید.

برای چشم های قهوه ای تیره سایه چشم تیره را که با رنگ چشم های شما هم خوانی و هارمونی دارد، انتخاب کنید. آرایش چشم اسموکی می تواند زیبایی چشم های شما را تکمیل کند.

از سایه سفید استفاده کنید

رنگ سفید زمانی که در کنار قهوه ای قرار می گیرد، جذابیت خاصی پیدا می کند. شما نیز می توانید از آرایش سفید رنگ برای چشمان تان استفاده کنید. با این مدل آرایش چشم های شما روشن تر از رنگ طبیعی اش به نظر خواهید رسید. آرایش سفید رنگ برای میهمانی های روزانه مناسب است. علاوه بر سایه چشم، می توانید از خط چشم سفید هم استفاده کنید تا چشم های شما بزرگ تر و براق تر به نظر برسد. گوشه داخلی چشم و زیر ابروهایتان را هم کمی سایه سفید کنید تا به جذابیت چشمان تان کمک کند.

از آبی روشن کمک بگیرید

سایه یا خط چشم آبی روشن به هر کسی نمی آید اما اگر شما چشمان قهوه ای دارید، می توانید از این رنگ برای آرایش چشم هایتان استفاده کنید. ته رنگ آبی و سبز چشمان شما در کنار این رنگ سایه به زیبایی به چشم می آید.

نقره ای آرایش کنید

یکی دیگر از رنگ هایی که با رنگ قهوه ای چشمان شما کنتراست زیبایی بوجود می آورد، رنگ نقره ای است. این رنگ سرد در کنار رنگ گرم چشمان شما به زیبایی ست می شود. فقط یادتان باشد که زیر چشمان تان هم کمی از این سایه بزنید تا میان تیرگی و روشنی چشمان شما تعادل برقرار شود.

سایه بنفش و طلایی بزنید

آیا می دانید که سایه بنفش بهترین انتخاب برای هر رنگ چشمی است؟ اگر از این رنگ سایه فرار می کردید، زمان آن رسیده که همین حالا به چشمانتان سایه بنفش بزنید. بنفش یکی از رنگ های انعطاف پذیر است، چرا که با هر رنگ مو، پوست، و چشم به خوبی ست می شود. سایه بنفش برای چشمان قهوه ای بسیار عالی است زیرا قهوه ای و بنفش در چرخه رنگ ها، تضاد بالایی دارند. پیشنهاد ما ترکیب رنگ های بنفش و طلایی است.

کانسیلر را فراموش نکنید

احتمالا شما هم در زمان هایی که خسته یا خواب آلود هستید، زیر چشمان تان گود افتاده و سیاه می شود. در این شرایط اگر چشمان شما قهوه ای رنگ باشد، تیرگی آن بیشتر به چشم می آید. اما یک راه حل ساده برای شما وجود دارد که می توانید از شر این تیرگی ها خلاص شوید. یک کانسیلر بردارید و آن را به زیر چشمان تان به شکل مثلثی بزنید. از مالیدن آن با دست خودداری کنید. به جایش یک پد بردارید و آن را با ضربه زدن روی پوست تان پخش کنید. در این شرایط آرایش چشم شما بیشتر به چشم خواهد آمد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :