پردیس بختیاری در
0

جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن مخصوص خوش‌استایل‌ها

جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن مخصوص خوش‌استایل‌ها

خانم ها برای زیبایی دست هایشان به طراحی ناخن روی می آورند. طرح های مختلفی از طرح های فانتزی گرفته تا مینیمالیست و کژوال، برای ناخن وجود دارد که شما می توانید با توجه به موقعیت و سلیقه تان آنها را انتخاب کنید. در ادامه مدل هایی از جدیدترین طراحی های ناخن مخصوص خوش استایل ها را برایتان آورده ایم.

طرح پلنگی

یکی از طرح هایی که پاییز امسال ترند شده است، طرح پلنگی می باشد. این طرح نه تنهای روی لباس و اکسسوری، بلکه روی ناخن ها نیز دیده می شود. اگر لباسی به رنگ خنثی یا با طرح های حیوانی به تن کرده اید، این مدل لاک ناخن، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

طرح مینیمالیست

اگر دنبال سادگی هستید یا لباس هایی رنگی با طرح های شلوغ به تن دارید، بهتر است که طرح لاک تان مینیمالیست یا ساده باشد تا تعادل در استایل تان برقرار شود. طرح منیمالیست همیشه روی مد است و جذابیت خاصی دارد.

لاک رنگین کمانی

اگر تا به حال یک رنگ لاک بر می داشتید و به همه انگشتان تان می زدید، حال زمان آن است که برای هر انگشت تان یک رنگ لاک انتخاب کنید. این ترند یکی از محبوب ترین ترندهای پاییز امسال می باشد و برای افرادی که عاشق خلاقیت و تنوع هستند، بسیار مناسب است.

فرنچ رنگی

فرنچ رنگی هم یکی دیگر از ترندهای امسال است. اگر عاشق فرنچ هستید، می توانید با تغییر رنگ سفید به رنگ های دیگر، طرحی با مد روز روی انگشتان تان بزنید.

اکلیل طلایی

اکلیل طلایی رنگ هم یکی دیگر از ترندهای پاییز ۲۰۱۹ است. شما می توانید هر رنگ لاکی که دوست دارید بزنید، سپس روی آن را با اکلیل با هر طرحی که دوست دارید تزیین کنید. رنگ طلایی اکلیل به استایل شما تم پاییزی می دهد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :