پردیس بختیاری در
0

تیپ‌های مردانه‌ای که خانم‌ها نمی‌پسندند

تیپ‌های مردانه‌ای که خانم‌ها نمی‌پسندند

همه ما سعی داریم که همیشه خوش استایل و جذاب باشیم اما گاهی مدل لباس پوشیدن و تیپ هایی که آقایان می زنند نه تنها مورد سلیقه خانم ها نیست بلکه آنها را نیز فراری می دهد! همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عادات لباس پوشیدنی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است. اگر نمی خواهید که خانم های اطراف تان را از خود فراری دهید، از اشتباهاتی که در ادامه برایتان آورده ایم، خودداری کنید.

شلوارهای تنگ

شاید آقایان احساس کنند که شلوارهای تنگ آنها را فیت تر و جذاب تر نشان می دهد اما این استایل برای خانم ها هیچ جذابیتی ندارد. در واقع شلوارهای که آقایان به تن می کنند باید نه خیلی تنگ و نه خیلی بگی و گشاد باشد. قد آن نیز باید به گونه ای باشد که کمی روی کفش قرار گیرد.

شلوار چرم

اگر چه شلوار چرم بر تن خانم ها زیباست اما برای آقایان هیچ جذابیتی ندارد. از آنجا که شلوارهای چرم باید فیت تن باشند تا خودشان را نشان دهند، برای آقایان گزینه مناسبی نیست. بنابراین حتی اگر به شلوارهای چرمی علاقه دارید، بهتر است که دور آنها را خط بکشید.

جوراب و صندل

آقایانی که جوراب را با صندل می پوشند، تکلیف شان با خودشان مشخص نیست. آنها نمی دانند که گرم شان است یا سردشان. صندل ها برای روزهای گرم تابستان طراحی شده اند و هیچ هارمونی با جوراب ندارند، از این رو بهتر است که یا جوراب هایتان را از پا درآورید، یا این که صندل تان را با کفش تعویض کنید. در غیر این صورت خانم ها را از خود فراری خواهید داد.

تعداد زیادی اکسسوری 

درست است که اکسسوری استایل شما را تکمیل می کند و بر جذابیت تان می افزاید اما این بدین معنی نیست که هر چه اکسسوری دارید از خودتان آویزان کنید. بهتر است که سادگی را فراموش نکنید. انداختن گردنبند، چند دستبند، ۲ انگشتر و ساعت هیچ جذابیتی ندارد. در واقع تعداد اکسسوری های شما نباید بیشتر از سه اکسسوری باشد.

استفاده بیش از حد از لباس های طرحدار

درست است که لباس های طرحدار جذاب هستند اما این بدین معنی نیست که هر طرح لباسی که دوست دارید را در کنار هم بپوشید. قانون ساده ای دارد و آن این است که شما نباید به هیچ عنوان دو طرحی که شبیه به هم هستند را کنار هم بپوشید. علاوه بر آن باید نباید در پوشیدن لباس های طرحدار زیاده روی کنید. یعنی اگر بلوزتان را طرحدار انتخاب کردید، شلوارتان باید ساده باشد یا برعکس. از آنجا که طرح ها چشمها را به سمت خود جذب می کند، شلوغی بیش از حد آنها، به خصوص برای خانم ها، توی ذوق می زند.

دوش گرفتن با عطر

برخی از آقایان فکر می کنند که هر چه عطر بیشتری به خود بزنند، جذاب تر می شوند، در حالی که این کار نتیجه عکس می دهد و اطرافیان را از شما دور می کند. کافی است تنها ۳ اسپری به خود بزنید تا استایل تان تکمیل شود. به این فکر کنید که فردی به بوی عطر آلرژی دارد، یا این که اصلا از بوی عطر شما خوشش نمی آید، آنوقت است که به جای جذب افراد، آنها را از خود فراری می دهید. بنابراین اعتدال را در عطر زدن رعایت کنید.

عینک آفتابی در فضای بسته و شب

عینک آفتابی برای فضاهای باز و نور خوشید طراحی شده، بنابراین گذاشتن آن در فضای بسته یا در شب هیچ جذابیتی ندارد. شاید این استایل برای آقایان خیلی عجیب نباشد اما اگر خانمی ببیند که شما عینک تان را در مکان های نامتعارف زده اید، به سرعت از شما دور خواهد شد. بنابراین خودتان را با ستاره ها و خواننده های هالیوودی مقایسه نکنید و از گذاشتن عینک در مکان های سرپوشیده یا در تاریکی هوا خودداری کنید.

بلوزهای یقه باز

لباس هایی که یقه خیلی بازی دارند، تنها به عنوان لباس های زیر کاربرد دارند. در واقع برای زمان هایی که نمی خواهید یقه لباس تان از زیر پیدا باشد، بلوزهای یقه v باز به کمک تان می آیند. بنابراین بهتر است که از پوشیدن این مدل لباس، به خصوص در مکان هایی که خانم ها نیز حضور دارند، خودداری کنید.

کفش رسمی با جوراب سفید

یکی از اشتباهات رایجی که اکثر آقایان مرتکب می شوند، پوشیدن جوراب سفید به همراه کفش های کلاسیک و رسمی است. اما چرا؟ تصور کنید زمانی که شما می نشینید، شلوارتان به بالا کشیده شده و جوراب تان مشخص می شود. در این حالت اگر جوراب شما سفید باشد، به دلیل تضاد رنگی با کفش تان، تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند. از این رو بهتر است که جوراب سفید را تنها با کفش سفید به پا کنید و برای کفش های دیگر به فکر رنگ های جوراب تیره تر باشید.

پوشیدن کفش کتانی در هر موقعیتی

کفش کتانی تنها برای موقعیت هایی چون باشگاه یا پیاده روی طراحی شده اند، بنابراین نباید آنها را در هر موقعیتی به پا کنید. به عنوان مثال رستوران، کافه، محیط کار یا میهمانی های دورهمی… مکان مناسبی برای پوشیدن کتانی نیست. اگر در مکانی مثل محیط کار می خواهید راحت باشید، می توانید از اسنیکرها کمک بگیرید. برای موقعیت های رسمی یا نیمه رسمی هم گزینه های زیادی از کالج گرفته تا کفش بروگ و آکسفورد وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه تان یکی را انتخاب کنید.

 

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :