پردیس بختیاری در
0

ترفند‎‎هایی که شما را لاغرتر نشان می‌‎‎دهد

ترفند‎‎هایی که شما را لاغرتر نشان می‌‎‎دهد

ما نمی توانیم اندام مان را همیشه کامل و بی عیب و نقض نگه داریم اما می توانیم با ترفندهایی آن را زیباتر جلوه دهیم. به عنوان مثال خانم های چاق یا کوتاه قد همیشه به دنبال راههایی هستند تا کشیده تر به چشم آیند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

اگر قصد رفتن به یک میهمانی دارید و دامن به تن کرده اید، برای این که کشیده تر و لاغرتر به نظر برسید، باید کفشی همرنگ پوست تن تان انتخاب کنید. رنگ هایی مانند قهوه ای، کرم یا بژ نسبت به رنگ مشکی به رنگ پوست شما شبیه ترند. اگر هم جوراب شلواری یا ساق به پا کرده اید، رنگ کفش تان را به رنگ جوراب تان انتخاب کنید. در این صورت دیگر خطی افقی روی ساق پای شما به چشم نمی آید، بلکه برعکس چشم ها به سمت بالا کشیده شده و در بلندتر نشان دادن قد شما، موثر است.

بهتر است که از پوشیدن کفش هایی که بندش روی مچ پای شما بسته می شود، خودداری کنند زیرا نگاه ها را به سمت خود کشانده و قد شما را کوتاه تر نشان می دهد.

از پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد خودداری کنید

حتما می دانید که پوشیدن لباس های گشاد، شما را چاق تر نشان می دهد. از طرف دیگر، پوشیدن لباس های خیلی تنگ هم باعث می شود که اندام تان به طرز نامتناسبی از زیر لباس معلوم باشد. از این رو باید به دنبال لباسی که کاملا فیت تن تان باشد بگردید.

قوز نکنید

به حالت بدن تان دقت کنید. آیا شما راست می ایستید یا که مدام قوز می کنید؟ آیا می دانید که با قوز کردن شکم شما بزرگ تر و قدتان کوتاه تر به چشم می آید؟ برعکس اگر صاف بایستید کمر شما باریک تر دیده می شود. علاوه بر ظاهر، قوز کردن سلامت شما را نیز به خطر خواهد انداخت. بنابراین برای جلوگیری از این وضعیت، بهتر است که همیشه پشت تان را صاف و سینه تان را به سمت جلو نگه دارید، تصور کنید که ریسمانی شما را از بالا به سمت خود می کشد، آنوقت می بینید که حالت بدن تان چقدر روی قد و وزن شما موثر خواهد بود.

تکنیک کانتور کردن را بیاموزید

شما می توانید به کمک تکنیک های آرایشی، صورت تان را لاغرتر نشان دهید. فقط کافی است که تکنیک کانتور کردن را بیاموزید. به جای یک رنگ کرم پودر، از دو رنگ با تونالیته تیره و روشن استفاده کنید. یادتان باشد که رنگ تیره را باید برای نواحی که می خواهید کوچک تر به نظر برسد، استفاده کنید. ابتدا کارتان را با هایلایتر آغاز کنید، سپس رنگ تیره را به آن بیافزایید. این را هم فراموش نکنید که باید خطوط بین دو رنگ را کاملا محو کنید تا طبیعی به چشم آید.

از رنگ های جیغ لوازم آرایشی مانند رژ قرمز هم با احتیاط استفاده کنید. رژ لب قرمز توجهات را به سمت چانه و خطوط فکتان جلب می کند.

پوست تان را کمی برنزه کنید

هر چه پوست شما برنزه تر باشد، وزن اضافی تان کمتر به چشم خواهد آمد. از این رو اگر شرایط لازم را دارید، پوست تان را برنزه کنید، اگر هم ندارید، می توانید از کرم های برنزه پوست کمک بگیرید.

پارچه لباس تان را با دقت انتخاب کنید

از پوشیدن لباس هایی با پارچه های ضخیم و خشن که روی بدن تان به خوبی نمی نشیند، خودداری کنید. به جای آن لباس های نرم و انعطاف پذیری را که فرم بدن تان را به خود می گیرد، انتخاب کنید.

اکسسوری تان را درست انتخاب کنید

شال گردن تان را محکم دور گردن تان نبندید، زیرا کل ظاهرتان را تحت تاثیر قرار می دهد. یقه لباس تان هم بهتر است که یقه اسکی نباشد، به جای آن از یقه های وی شکل و گرد استفاده کنید. اگر هم لباسی دکمه دار پوشیدید، یک یا دو دکمه بالای آن را باز بگذارید تا گردن تان پیدا شده و کشیده تر به چشم آید که در نهایت روی بلندی قدتان موثر است.

اشکالات بدن تان را بولد نکنید

بعضی از خانم ها سعی دارند قسمتی از بدن شان را که چاق یا نامتناسب است، بپوشانند اما با اشتباهی نتیجه برعکس می گیرند. به عنوان مثال اگر شما می خواهید ران های چاق تان را پنهان کنید، نباید مانتویی جیب دار یا لباسی طرح دار روی آن بپوشید زیرا بیشتر از قبل جلب توجه می کند. هر چه توجه کمتری به آن قسمت ها بکنید، بهتر است.

مدل موهایتان را تغییر دهید

موهای حجیم استایل شما را نامتناسب نشان می دهند. بنابراین بهتر است که موهایتان را تا روی شانه یا حتی کوتاه تر بزنید. موی بلند برای خانم هایی که اندام چاق و قد کوتاهی دارند، مناسب نیست یا به بیان دیگر، بر مشکلات اندام تان تاکید بیشتری می کند.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :