پردیس بختیاری در
0

ترفندهای لباس پوشیدن برای خانم‎های خوشتیپ

ترفندهای لباس پوشیدن برای خانم‎های خوشتیپ

در دنیایی که هر روز یک مدل لباس مد می شود، باید به دنبال سبک لباس پوشیدنی باشیم که خاص خودمان است. مدها یک روز می آیند و روز دیگر به دست فراموشی سپرده می شوند اما ما باید به دنبال استایلی باشیم که ماندنی و در عین حال زیبا و جذاب است. اما چگونه می توان یک استایل جذاب داشت؟ اگر قوانینی که در ادامه برایتان گفتیم را رعایت کنید، مطمئن باشید که همیشه و هر لحظه خواهید درخشید.

 

در استفاده از اکسسوری های رنگ روشن افراط نکنید

اکسسوری ها زمانی ظاهر شما را جذاب تر می کنند که درست انتخاب شوند. نه تنها مدل بلکه شما باید رنگ اکسسوری تان را نیز درست انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر لباس های شما به رنگ خنثی است، می توانید یک کیف با رنگ جیغ و روشن یا حتی یک گردبند به این رنگ بیاندازید، اما یادتان باشد که در این راه افراط نکنید. یعنی اگر کیفتان را رنگی انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست که گردنبندی رنگی بیاندازید.

شلوارتان باید متناسب با پاشنه کفشتان باشد

اگر شلوار شما از قدتان بلندتر باشد، نه تنها خیلی زود کثیف می شود بلکه ظاهر شما را نیز شلخته نشان می دهد. از این رو، زمانی که شلواری بلندتر از قدتان انتخاب می کنید، باید کفشتان نیز پاشنه بلند باشد تا از کشیده شدن پاچه شلوارتان روی زمین جلوگیری کند.

هنگام شرکت در مراسم، کیف رو دوشی بیاندازید

اگر به یک مراسمی دعوت هستید و فکر می کنید که باید کیفتان را همراهتان داشته باشید، بهتر است که از کیف های رو دوشی استفاده کنید تا دست هایتان آزاد باشند. در غیر این صورت به سختی می توانید هم کیف به دست بگیرید و هم از خودتان پذیرایی کنید. یک کیف رودوشی ظریف با بند زنجیری می تواند انتخاب خوبی برای مراسم رسمی تان باشد.

طرح پلنگی را به درستی انتخاب کنید

طرح پلنگی یکی از طرح های محبوب و به روز است اما این دلیل نمی شود که در پوشیدن آن افراط کنید. اگر می خواهید روی مد باشید، تنها یکی از لباس یا اکسسوری هایتان را به این طرح انتخاب کنید. افراط در استفاده از این طرح ظاهر شما را شلوغ و بهم ریخته نشان می دهد. بنابراین اعتدال را رعایت کنید، در غیر این صورت با خود پلنگ هیچ تفاوتی نخواهید داشت.

در ست کردن پارچه های طرحدار محتاط باشید

شما می توانید رنگ ها و طرح های مختلف را در استایلتان به کار گیرید اما در استفاده از آنها باید محتاط باشید. یک قانون کلی برای این نوع ترکیب بندی وجود دارد: اگر می خواهید دو طرح مختلف را انتخاب کنید، باید هر دو طرح از یک رنگ یا هر دو به یک شکل(طرح های بزرگ و کوچک) باشند.

لباس های گشاد را هر جایی نپوشید

اگر چه لباس های گشاد بسیار راحت هستند اما همه آنها جذابیت ندارند، به خصوص زمانی که شما به یک میهمانی رسمی دعوت می شوید. از آنجا که لباس های گشاد حالتی اسپرت دارند، بهتر است که آنها را برای موقعیت های رسمی نپوشید.

از ترکیب رنگ های شاد نترسید

بسیاری از خانم ها از ترکیب رنگ های شاد فراری اند زیرا فکر می کنند که با پوشبدن این رنگ ها شبیه دلقک می شوند. اما پوشیدن رنگ های روشن هیچ ترسی ندارد، کافی ست که یک قانون را رعایت کنید. رنگ های جیغ را با رنگ های خنثی به تن کنید. به عنوان مثال رنگ زرد را با رنگ خاکستری بپوشید. از آنجا که رنگ خاکستری هیچ انرژی ندارد، در کنار رنگ زرد تعادل را در استایلتان ایجاد خواهد کرد. پس در استفاده از رنگ های جیغ با هم افراط نکنید.

یقه تان را بیش از حد باز نکنید

شاید در فصل های گرم سال دوست داشته باشید یقه لباستان را بیشتر بازتر کنید یا این که فکر کنید اینگونه جذاب تر به نظر می رسید اما بدانید که قد یقه تان هم قانونی دارد. در واقع یقه پیراهن شما نباید بیشتر از ۱۰ سانتی متر باشد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :